http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_3 … 14&w=3Pris: 3 000:- Årsmodell: 1998 Upplands Väsby: Visa var
Miltal: 13 000 - 13 999 Växellåda: Manuell Bränsle: Bensin
Tjillevippen!
Efter mycket eftertanke och gråtande ögon har jag nu bestämt mig för att göra det som nyligen kändes omöjligt.. Sälja bilen!
Denna raket är full av fartfyllda härligheter, nästan allt du kan tänka dig!
Ett axplock av alla handgjorda modifikationer och sportiga attribut -
* Hemmabyggt avgassystem med mulliga 2'' i diameter och suveräna ljud och skrammel-egenskaper
* Jättesänkt chassi fram vilket bidrar till en ytterst sportig (Läs; stötig, obekväm etc.) körning med mycket ''nära marken känsla''
* Trimmad motor med öppet-raggar-luftfilter och nya tändstift, bara här räknar jag med ca 35-40hk
* Seriöst lackad huv i mattsvart karaktär samt pinstripad med ordet ''Porfavor'' längst passagerarsidan.
* Vitlackerade fläktramar i kupén för den solida rally-känslan.
* Knölig och bulig karros, raketforskare på NASA berättade var dessa skulle vara för att få så optimal aerodynamik som möjligt.
* Klrasglas blinkers -vänster bak, a lá obefintlig style. (Detta skapades genom en kundvagn som parkerat olämpligt)
* Vit-lackerade sommarfälgar med bredare däck och äkta rally-look!
* Fullt fungerande fläkt, i alla 3 lägen
* Stolsvärme med passiv funktion - Denna funktion värmer dig när du som minst anar det, kallas i vardaglig mun för - Glappkontakt.
* Har aldrig stått i varmgarage
* Besiktad utan anmärkningar (Trott eller ej!)
* Tankmätare som dalar under maxgas, bidrar till 8.1L hemi v8 känsla.
* Bromsskivor fram
* Orginal-Fönstervevar (Brudmagnet) fram ingår (sitter i dörrarna)
* Rally-lackat emblem baktill
* Förarstolen går ej att fälla ''enkelt''. Detta Mynnar ut i att du som kör aldrig behöver resa dig för snålåkare i baksätet.
Allt detta och mycket mer blir ditt i en enda guds skapelse, för den patetiska summan 3000 kr!!!
Tveka inte, jag är inte omöjlig, medföljer gör även diverse skit och ett gäng sulor.
Ring eller maila mig gärna, även om du bara söker en vän.
073- 700 43 62
''PORFAVOR''