Visserligen lastbil men..är det nåt som är helt på den..?
Urdrag ur texten i annonsen:
Osäker funktion motortemperatur. mätaren går tidvis högt. Onormalt obalans i framvagn (vänster framhjul ovalt/utslitet) AC-kompressor urkopplad. Lös, trasig färdskrivare. Ojämn och något svag bromsverkan, luftläckage. Ingen funktion avgasbroms samt flertal läckage avgassystem. Osäker funktion luftfjädring, reglerar ojämnt och tappar tryck. Oljeläckage motor samt något från lådan. Trasig huvlåsning. Trasig spolarbehållare, spolning ur funktion. Ingen funktion farthållare. Glapp i reglage och mätare. Sprickor över hela vindrutan. Intryckt stötfångare/ front, med dålig passform dörrar och insteg (höger insteg trasigt, plåtskador dörrar) Stenskott, bucklor och skav. Något rostangripen på utsatta ställen. Trasiga, saknade kåpor, skärmar och stänkskydd. Spår efter tidigare dekor. Sliten inredning. Trasiga, lösa samt saknade instrumentkåpor, glas och paneler. Hål på förarstolens klädsel. Skåp i hyggligt bruksskick, dock revor, skav och skadade lister. .
Verkar vara ett riktigt klipp
KVD´s bilar värderas av aktuionskammaren och i deras värderingar finns i regel precis allt upptaget. Vilket innebär att man får en total bild av fordonets skick = lätt att bjuda på objekten osett.
Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
Kostar ju en halv månadslön o byta skiver o klossar i Kristianstad. Haha..
Var väl inget konstigt? 7000kr för skivor och belägg runtom samt arbete.
Är det sant?? Visste jag faktiskt inte. Verkar sjukt dyrt iaf..
Nästan förvånad över att VAG inte tar mer betalt för det, för jag antar att hjullagren sitter i skivorna bak på dom precis som Audi har. Har för mig det går på nästan 9000 häromkring iaf.
Var väl inget konstigt? 7000kr för skivor och belägg runtom samt arbete.
Är det sant?? Visste jag faktiskt inte. Verkar sjukt dyrt iaf..
Nästan förvånad över att VAG inte tar mer betalt för det, för jag antar att hjullagren sitter i skivorna bak på dom precis som Audi har. Har för mig det går på nästan 9000 häromkring iaf.
Inte konstig att alltfler väljer privata verkstäder..
Stör mig bra mkt på såna annonser: 4 bilder på en o samma sida, varav 2 exakt samma bilder. Man ser faktiskt vilka bilder det är som laddas upp innan man lägger in annonsen..
Tror att det roliga är att helljus/extraljusen är på fast det inte är mörkt ute...?
jag älskar 42000 kr för en sånt gammal mercedes som gått över 25k samt inte är rostfritt.
det är inte bara en gammal mercedes. det är ju en av cosworth bilarna. finns nog inte många kvar av dom..
prova köpa en bmw e30 m3a för under 70k vilket skick den än är i...
Många som inte förstår den biten, som du även märker här! Känner en kille som fick 147k för sin M3 E30 cab, import o allt va de va. Men tror fan inte att köparen hade kunnat få tag på en i samma skick för det priset
Cossiebilarna är unika, både hos Ford o hos Merca Inte direkt nå vanliga 190 2.6 eller Sierra/scorpion osv..
Det är ingen höjdarbil. Antar att ägaren är gammal nog för att veta om den har ac eller inte. Den har inte gått så långt alls.. Köper man en nästintill tvåtaktare så ska man inte förvänta sig nån S-klass direkt! För dom pengarna får man en runt 15år gammal s-klass som gått jorden runt 38ggr..
Det är ingen höjdarbil. Antar att ägaren är gammal nog för att veta om den har ac eller inte. Den har inte gått så långt alls.. Köper man en nästintill tvåtaktare så ska man inte förvänta sig nån S-klass direkt! För dom pengarna får man en runt 15år gammal s-klass som gått jorden runt 38ggr..
Det roliga är ju att det är en Peugeot å inte en Renault som han säljer
Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Detta måste ju gå till historien som en av de absolut sämsta bildvalen när man säljer. Speciellt när det inte finns fler bilder än denna att tillgå... han borde skämmas ordentligt!