Lite ironisk bild om man läser texten "har ej kört med den på vintern"
Kommit upp flera sådana annonser och jag tycker inte alls det är 'lustigt' Har man te:x ett singelgarage så kan du inte ta något foto för att fota den. Då är det ganska lämpligt att åka ut ur garaget inför försäljning. nercabbad, stora alu fälgar, inte en snöflinga på bilen. Så...
Kommit upp flera sådana annonser och jag tycker inte alls det är 'lustigt' Har man te:x ett singelgarage så kan du inte ta något foto för att fota den. Då är det ganska lämpligt att åka ut ur garaget inför försäljning. nercabbad, stora alu fälgar, inte en snöflinga på bilen. Så...
Jag tror oxå att den enbart är uttagen ur garaget för fotografering. Ser absolut inget lustigt i denna annons.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jag tror oxå att den enbart är uttagen ur garaget för fotografering. Ser absolut inget lustigt i denna annons.
/Benny
Klart den är uttagen för att endast ta bilden. Men det passar så bra med den bilden i vinterväglag och allt så står det att den inte är körd på vintertid. Fick mig att smila lite men egentligen inget konstigt håller jag med om.
Finns ju några Saabar ute så jag hade personligen INTE kontaktad honom om jag sökte en sån bil och det JUST pga bild/erna
bilden? Varför inte? ser ju rätt välvårdad ut med nypolerad lack
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502