Bilen finns här på garaget om man vill läsa annorlunda skriven info om den ^^ (leder till mer skratt) Men vet inte om man får länka den eller om det klassas som att det är elakt :S
Får nog lov o hålla med... det är väl inte helt fel att det bara finns en bil i hela världen med det utseendet.. men som sagt, så länge ägaren är nöjd så spelar ju vår smak mindre roll ^^
Har säkert medelhgastighetsmätare och medelhastigheten sedan mätaren nollställdes senast är 54km/h = mestadels stadskörning.
54km/h i snitthastuighet och mestadels stadskörning? Då kör man som en jävla tattare kan ja säga...
Sen är väl den stora frågan vad det ger att ange vad man har för snitthastighet? Jag kan ju nolla den när som helst och få en snitthastighet på 80km/h när jag säljer bilen om jag vill:P
Har säkert medelhgastighetsmätare och medelhastigheten sedan mätaren nollställdes senast är 54km/h = mestadels stadskörning.
54km/h i snitthastuighet och mestadels stadskörning? Då kör man som en jävla tattare kan ja säga...
Sen är väl den stora frågan vad det ger att ange vad man har för snitthastighet? Jag kan ju nolla den när som helst och få en snitthastighet på 80km/h när jag säljer bilen om jag vill:P
Kanske det kanske, tänkte inte riktigt. Är nog ganska blandad körning det med 54km/h snitthast.
Jo det är väldigt orelevant, går ju som du säger nolla när du vill. Man kan nolla den när man ligger maxhastighet om man vill och sedan tvärnita så har man ju riktigt hög snitthast på mätaren (men då ändras snitthastigheten väldigt snabbt när man kör lungt sedan).
Jo 54km/h blir högt då det är 50km/h som är begränsning i städer. Tänk då aven på alla gånger man stannar vid rödljus, övergångställen, högerregeln m.m.
Jag har E4 2,5mil till jobbet, mest 110km/h alltså, sen kör man lite i stan på vägen hem å så och jag skulle gissa att jag har ett snitt på 65km/h över en månad kanske? Och då har jag ändå väldigt liten bit stadskörning. Räcker med en dutt korsningar för å sabba mkt.
Med den utförliga beskrivningen skulle jag inte ens tänka tanken på att köpa av den säljaren!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Tror säljaren på fullaste allvar att någon ens är villig att ge hälften av det begärda priset?
jävla smidigt att ta bort handtaget bak så det endast går att öppna från insidan. sen att den ser ut som nån gatbil fast det e en 318 med automat är ju bara pinsamt.
Tror säljaren på fullaste allvar att någon ens är villig att ge hälften av det begärda priset?
jävla smidigt att ta bort handtaget bak så det endast går att öppna från insidan. sen att den ser ut som nån gatbil fast det e en 318 med automat är ju bara pinsamt.
Blir ju nästan en cupé om man tar bort handtagen bak