Jag gillar inte Volvo, det minsta. Men om vi skall vara helt ärliga, hur mycket "äcklig 740" är det kvar av den bilen egentligen? Motor, hjulupphängning mm är "fixat". Vet inte vilken effekt bilen har men jag antar att det är något mer än de angivna 212 kusarna, förmodligen runt 500 kusar, o gissningsvis väghållning OCH bromsar därefter, allt snyggt o prydligt paketerat. Se dig nu omkring efter en bil för runt 175" som är i liknande skick, med liknande prestanda så ser du att det är inte helt lätt att hitta de...Nej, ful-chippade, bruksiga EVO osv spelar inte i samma division. I mina ögon spelar denna bil i ungefär samma division som BMW M3 E46 "Loaded", om du nu känner till den...Som sagt, man lär sig uppskatta allt jobb som gjorts när man gjort resan själv några gånger, först då inser man hur jäkla prisvärt det kan vara, OM man nu funderar på att bygga en liknande bil...
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure