http://www.blocket.se/vasterbotten/Ford_Aluminium_Falg_Vinter_Dack_14__49280772.htm?ca=2&w=1 INTE fina däck enligt mig iaf
Dubbdäck utan dubb, skulle aldrig falla mig in och sälja sådana
dubbdäck utan dubb så brukar man skriva att däcken har 50% kvar att ge hur bra mönstret än är. men om man tar BORT alla dubben så kan man ju faktiskt skriva att det är riktigt bra dubbfria vinterdäck
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
http://www.blocket.se/vasterbotten/Ford_Aluminium_Falg_Vinter_Dack_14__49280772.htm?ca=2&w=1 INTE fina däck enligt mig iaf
Dubbdäck utan dubb, skulle aldrig falla mig in och sälja sådana
dubbdäck utan dubb så brukar man skriva att däcken har 50% kvar att ge hur bra mönstret än är. men om man tar BORT alla dubben så kan man ju faktiskt skriva att det är riktigt bra dubbfria vinterdäck
mvh
inte ens det i min ögon då dubbfria har bättre sipning och annat mjukare gummi än dubbade däck
Gashi har nog gjort årets värsta felstavning av sitt eget namn också, eftersom andra bokstaven är det enda som är rätt mellan ägarens namn och den som uppges i annonsen...
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Gashi har nog gjort årets värsta felstavning av sitt eget namn också, eftersom andra bokstaven är det enda som är rätt mellan ägarens namn och den som uppges i annonsen...
suck,, att dem inte slutar med sånt,, för när man ringer å AliBaba svarar så är det ju som uppdagat iaf
suck,, att dem inte slutar med sånt,, för när man ringer å AliBaba svarar så är det ju som uppdagat iaf
Jag fick fram "S Ramadani" xd
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
Hammare och gaffatejp är allt som behövs.
Sitter nånting fast när det borde vara löst? Använd Hammaren!
Sitter nånting löst när det borde sitta fast? Använd Gaffatejp!
Jag fick fram "S Ramadani" xd
Hm Alibaba Då kanske han har nån flygande matta att byta med