HereComesTrouble skrev:
Fast jag spyr inte över andras bilar som sagt, vill du åka runt i skit så är det ditt val.
Japp,
jag åker hellre runt i "skit" än i en jänkare. Det finns endast EN anledning till att jag skulle fundera på att köpa en jänkare, en Viper SRT eller va-fan-de-heter, den där med typ 8-liters V10, 6 växlad manuell osv. O den anledningen är: "Most bang for your bucks", o det är på den ENDA punkten som jänkarna (tillsammans med asiaterna) är överlägsna deras tyska/italienska rivaler...Min åsikt

.
Skall tilläggas att jag gillar "jänkare" (allt från "Neon" till "Corvette", o så klart inte bara Chevrolet, utan även Buick o allt vad de olika märkena heter...) lika mycket som Voflo 140,240,740 osv...Så jänkare eller Voflo är "same-same" för min del, ja det måste svida att läsa detta, men det är min "sanning", precis som din "sanning" är att Passat är plastig (fy, inte kasta sten i glashus...), tråkig osv
Senast redigerat av dawwe (22 december 2013)
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure