HONDASNULLEN skrev:
HONDASNULLEN skrev:
Jag kan tyvärr inte länka, men kolla bilar 1984.
AllaFordonBilarÖvriga
Ofräsch bil.(uppdaterad Info) -84
Michael. 14 feb 15:14.Pris800 000:-TypBilarPlatsNorrköpingBränsle:BensinVäxellåda:ManuellMiltal:Mer än 50 000Modellår:1984Otroligt ofräsch bil. Fiat skoda amazon -84.Finns en del att göra. Men inget problem för den händige. Nyligen köpt nya däck runtom. Rullat bara 20 mil. Tyvärr så syns det ej i bild. Tectylad under vart tredje år. Lackförseglad regelbundet. Nu har dock det gått ett tag så det är nog dags. Bilen har det mesta man kan tänka sig. Om man tänker utöver det vanliga.Integrerad i bilen finns en Iphone 5s med Flappy Bird. Skalet är nu mera ett med instrumentpanelen och mobilen sitter fast. Mobilen fungerar i sig helt felfritt. Priset är satt lågt med tanke på fågelinfluensan.Så prutar gör man inte däremot tas rabattkuponger emot från Max, Mc Donalds, SFbio, möjligen Lindex (om nu dottern bestämmer sig) samt Ad-bildelar.OBS IPhone'en kan ej säljas separat.Då det har mailats väldigt många frågor om objektets servicebok, avgassystem, AC, taklucka, takräcke etc. Så vill jag för alla er spekulanter räta ut dessa frågetecken. Servicebok: Väldigt väldokumenterad med många fina. stämplar. Dock gick den samma öde som de nya däcken. Taklucka: Har osäker funktion. Glappar lite. Ärligt talat så är den väldigt justerbar.AC: I dagsläget mycket miljövänlig. Påfyllning av köldmedel kan behövas. Men då ryker svanenmärkningen.Takräcke: Finns. Men är nu mera integrerad med taket. Satt också en takbox på. I den fanns min gamla vinylsamling. But thats off the record. Avgassystem: Bra skick. Finns inte med på bild då det ramlade av ett par 100 meter innan bilen stannade. Avgassystemet är nog den bästa delen. Jag skulle själv om jag hade tid och kunnande starta där och arbeta mig uppåt.Mvh Michaelenna finns på annons nu bilar 1984 så ser ni bilden med. Kan tyvärr inte klippa ut annonsen.
Skulle haft bilden med, tyvärr som sagt kaninte länka med telefonen:(
http://www.blocket.se/ostergotland/Ofra … amp;last=1 
När du tittar på två trassor vet du,
att när du har bestämt dig för vilken som är höger,
så kan du vara säker på att den andra är vänster