4236
Sök

Lustiga annonser - fordon :-)

4 565 Inlägg
15 februari 2014
kolla ratten och mittarmstödet

7 490 Inlägg
15 februari 2014
zzr94092 skrev:

jag tycker det var MKT värre än under huven,, bara lite smuts där ju

Avstängd
1 418 Inlägg
15 februari 2014
granadadr skrev:
zzr94092 skrev:

29000mil sätter sina spår på ratt och armstöd så jag förstår inte problemet? visst kanske inte syns på en bakelitratt men läder är svårt att hålla rent när det är ljust..

och säkert är den aldrig tvättad under huven heller..

kan ju vara välservad och skött fast den är lite smutsig?

7 490 Inlägg
15 februari 2014
Johan85 skrev:
granadadr skrev:
zzr94092 skrev:

29000mil sätter sina spår på ratt och armstöd så jag förstår inte problemet? visst kanske inte syns på en bakelitratt men läder är svårt att hålla rent när det är ljust..

precis så jag menar wink är ju inte sämre för den är smutsig under huven smile

Avstängd
1 418 Inlägg
15 februari 2014
granadadr skrev:
Johan85 skrev:
granadadr skrev:

precis så jag menar wink är ju inte sämre för den är smutsig under huven smile

min v70 hade gått 17000 mil när ja köpte den och den hade slibbig ratt när ja köpte den som var ett helvete att få rent, så det är nog en sjuka på dom där bilarna:)

4 565 Inlägg
15 februari 2014
ja,det var en sjuka på dom bilarna att rattarna blev så,har för mig att dom byttes på garantin,men alla brydde sig inte om det ,även klädseln på dörrsidorna släppte på 97/98 års,mod..Har haft en 97 som ratten såg äcklig ut och klädseln på dörrsidorna släpp lite här o där.

Avstängd
1 418 Inlägg
15 februari 2014
zzr94092 skrev:
ja,det var en sjuka på dom bilarna att rattarna blev så,har för mig att dom byttes på garantin,men alla brydde sig inte om det ,även klädseln på dörrsidorna släppte på 97/98 års,mod..Har haft en 97 som ratten såg äcklig ut och klädseln på dörrsidorna släpp lite här o där.

tur ja köpte en 00a så ja slapp barnsjukdomarna med dörrsidorna:)
men hade 850in problem med dörrsidorna?

2 349 Inlägg
15 februari 2014
http://www.blocket.se/orebro/Volvo940_5 … _3&w=3

Jahaja, vart ska man börja... roll

Fast iofs, hade jag haft närmre till den så skulle jag ha köpt den, bara för att. big_smile

Ifall annonsen försvinner (till det priset lär den göra det rätt så snabbt):

http://puu.sh/6Xv1V.png

Avstängd
1 418 Inlägg
15 februari 2014
Mew skrev:
http://www.blocket.se/orebro/Volvo940_52129674.htm?ca=23_3&w=3

Fast iofs, hade jag haft närmre till den så skulle jag ha köpt den, bara för att. big_smile

handbromsen behöver aldrig spännas på 2/7/900 serien det är nya backar som gäller från volvo:)

7 490 Inlägg
16 februari 2014
Johan85 skrev:
Mew skrev:

handbromsen behöver aldrig spännas på 2/7/900 serien det är nya backar som gäller från volvo:)

När folk har en bil som ej går igenom sbp så skriver de som i annonsen och hoppas på att någon nappar å de får betala den dyra slutnotan för alla fel bilen har

Dr. Mörker
211 Inlägg
16 februari 2014
Nightmare89 skrev:
OphanWitehall skrev:
IceEyes skrev:
http://www.blocket.se/ostergotland/BMW_318i_98_ars_52113815.htm?ca=18&w=2

Det där kjolpaketet.. neutral

*spyr lite i munnen*

Fy faaan:rolleyes:rollroll

Det var bland det fulaste jag har sett lol

39 Inlägg
16 februari 2014
HONDASNULLEN skrev:
Jag kan tyvärr inte länka, men kolla bilar 1984.

AllaFordonBilarÖvriga

Ofräsch bil.(uppdaterad Info) -84

Michael. 14 feb 15:14.Pris800 000:-TypBilarPlatsNorrköpingBränsle:BensinVäxellåda:ManuellMiltal:Mer än 50 000Modellår:1984Otroligt ofräsch bil. Fiat skoda amazon -84.Finns en del att göra. Men inget problem för den händige. Nyligen köpt nya däck runtom. Rullat bara 20 mil. Tyvärr så syns det ej i bild. Tectylad under vart tredje år. Lackförseglad regelbundet. Nu har dock det gått ett tag så det är nog dags. Bilen har det mesta man kan tänka sig. Om man tänker utöver det vanliga.Integrerad i bilen finns en Iphone 5s med Flappy Bird. Skalet är nu mera ett med instrumentpanelen och mobilen sitter fast. Mobilen fungerar i sig helt felfritt. Priset är satt lågt med tanke på fågelinfluensan.Så prutar gör man inte däremot tas rabattkuponger emot från Max, Mc Donalds, SFbio, möjligen Lindex (om nu dottern bestämmer sig) samt Ad-bildelar.OBS IPhone'en kan ej säljas separat.Då det har mailats väldigt många frågor om objektets servicebok, avgassystem, AC, taklucka, takräcke etc. Så vill jag för alla er spekulanter räta ut dessa frågetecken. Servicebok: Väldigt väldokumenterad med många fina. stämplar. Dock gick den samma öde som de nya däcken. Taklucka: Har osäker funktion. Glappar lite. Ärligt talat så är den väldigt justerbar.AC: I dagsläget mycket miljövänlig. Påfyllning av köldmedel kan behövas. Men då ryker svanenmärkningen.Takräcke: Finns. Men är nu mera integrerad med taket. Satt också en takbox på. I den fanns min gamla vinylsamling. But thats off the record. Avgassystem: Bra skick. Finns inte med på bild då det ramlade av ett par 100 meter innan bilen stannade. Avgassystemet är nog den bästa delen. Jag skulle själv om jag hade tid och kunnande starta där och arbeta mig uppåt.Mvh Michaelenna finns på annons nu bilar 1984 så ser ni bilden med. Kan tyvärr inte klippa ut annonsen.

Skulle haft bilden med, tyvärr som sagt kaninte länka med telefonen:(

Soppgubbe
900 Inlägg
16 februari 2014
HONDASNULLEN skrev:
HONDASNULLEN skrev:

AllaFordonBilarÖvriga

Michael. 14 feb 15:14.Pris800 000:-TypBilarPlatsNorrköpingBränsle:BensinVäxellåda:ManuellMiltal:Mer än 50 000Modellår:1984Otroligt ofräsch bil. Fiat skoda amazon -84.Finns en del att göra. Men inget problem för den händige. Nyligen köpt nya däck runtom. Rullat bara 20 mil. Tyvärr så syns det ej i bild. Tectylad under vart tredje år. Lackförseglad regelbundet. Nu har dock det gått ett tag så det är nog dags. Bilen har det mesta man kan tänka sig. Om man tänker utöver det vanliga.Integrerad i bilen finns en Iphone 5s med Flappy Bird. Skalet är nu mera ett med instrumentpanelen och mobilen sitter fast. Mobilen fungerar i sig helt felfritt. Priset är satt lågt med tanke på fågelinfluensan.Så prutar gör man inte däremot tas rabattkuponger emot från Max, Mc Donalds, SFbio, möjligen Lindex (om nu dottern bestämmer sig) samt Ad-bildelar.OBS IPhone'en kan ej säljas separat.Då det har mailats väldigt många frågor om objektets servicebok, avgassystem, AC, taklucka, takräcke etc. Så vill jag för alla er spekulanter räta ut dessa frågetecken. Servicebok: Väldigt väldokumenterad med många fina. stämplar. Dock gick den samma öde som de nya däcken. Taklucka: Har osäker funktion. Glappar lite. Ärligt talat så är den väldigt justerbar.AC: I dagsläget mycket miljövänlig. Påfyllning av köldmedel kan behövas. Men då ryker svanenmärkningen.Takräcke: Finns. Men är nu mera integrerad med taket. Satt också en takbox på. I den fanns min gamla vinylsamling. But thats off the record. Avgassystem: Bra skick. Finns inte med på bild då det ramlade av ett par 100 meter innan bilen stannade. Avgassystemet är nog den bästa delen. Jag skulle själv om jag hade tid och kunnande starta där och arbeta mig uppåt.Mvh Michaelenna finns på annons nu bilar 1984 så ser ni bilden med. Kan tyvärr inte klippa ut annonsen.

http://www.blocket.se/ostergotland/Ofra … amp;last=1 smile

När du tittar på två trassor vet du,
att när du har bestämt dig för vilken som är höger,
så kan du vara säker på att den andra är vänster

39 Inlägg
16 februari 2014
V70Drive skrev:
HONDASNULLEN skrev:
HONDASNULLEN skrev:

AllaFordonBilarÖvriga

http://www.blocket.se/ostergotland/Ofra … amp;last=1 smile

Tack smile

Elektriker
718 Inlägg
17 februari 2014
Johan85 skrev:
Mack skrev:
Johan85 skrev:

det är konstigt hur illa svenskarna stavar nu för tiden big_smile

..Själv började du med liten bokstav och glömde en punkt i slutet..så jo, jag håller med..

Haha. Ja den lilla missen jag gjorde är ganska liten om man jämför med nysvenskarna på blocket.big_smile

Dock har de flesta nysvenskar inte gått 9år i svensk grundskola + 3år gymnasium samt vuxit upp med svenska i sitt hem.
Så dom är på sätt å vis lite ursäktad att det blir lite fel ibland. Att vi svenskar överlag är halvkass på stava m.m. är ju ett fint bevis på hur diverse stavningsprogram i word etc. kan ställa till det...

Som att kasta vatten i sjön.

Finraggare
2 381 Inlägg
17 februari 2014
För fan, kan vi lämna integrationsdiskussionen och språkanalismen någon annan stans och fokusera på roliga annonser?

I love being a nobody - because nobody is perfect.

100 Inlägg
2 349 Inlägg
17 februari 2014
granadadr skrev:
Johan85 skrev:
Mew skrev:

När folk har en bil som ej går igenom sbp så skriver de som i annonsen och hoppas på att någon nappar å de får betala den dyra slutnotan för alla fel bilen har

Fast det skulle ha varit en rätt frän isbil big_smile

111 Inlägg
17 februari 2014

Behövs bara ett M3 kjolpaket så är den redo för betongen, brusshan. Äkta förorträser, ja svär.

349 Inlägg
17 februari 2014

Jag vill också ha ängelays!

Kika gärna in vårt Gulf-inspirerade Porsche 924 projekt :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=289782

Sök