![https://www1.garaget.org/gallery/archive/17015/818355_jbpsnh.jpg]()
"Hej alla som är intresserade
Jag skriver denna annons i rasande vrede då jag inte för så länge sedan sålde min TI-82 som jag länge använt på gymnasiet. Jag började nu på högskolan och läste att det bland litteraturen även stod att man skulle ha en ”avancerad miniräknare”. Efter att jag förbannat mig själv då jag sålt min TI-82 tänkte jag efter lite och bestämde mig för att uppgradera till en svart TI-89 och köpte en sådan.
Priset i affären runt 2200kr vilket var hela mitt CSN-bidrag.
Jag packade upp räknaren förra helgen och i måndags blev jag alldeles ursinning då jag fick veta att de med ”avancerad miniräknare” egentligen menade ”en räknare som kan räkna med rötter”. Sedan när fan krävs en avancerad miniräknare för att dra ROTEN UR!
Det är själva fan att högskolorna inte ens kan formulera sig på ett ordentligt sätt. Jag vill därför nu sälja min TI-89 så att jag blir av med miniräknar skrället och jag kan göra något roligare med pengarna, som t.e.x att köpa ägg och kasta på lärarna som skriver kursbeskrivningarna eller köpa en jävla massa julskinka.
Mitt pris: 1700kr
Om du nu tvunget måste pruta så do so at own risk! En hundralapp kan vara okej men inga jävla skambud för då jävlar slår jag hellre miniräknarfan i marken! Trots att räknaren är upp-packad har jag aldrig ens öppnat locket och därför tycker jag att den kan anses som splitter ny!
Vad som tillkommer
*En miniräknare som jag aldrig ens tagit av locket på (dock uppackad pga informationen ovan
*Batterier som tillkom apparatfan!
*Cd-skiva med mjukvara
*Synk-kabel som kopplas till datorn för överföring vid försök eller som stödjs av andra funktioner
* Manual
Köparen står för Frakt och vi kan tala om kostnader när du mailar eller ringer!
Med vänlig hälsning
En sur elev"