Eftersnack Valdermarsvik träffen

Fire-Fox
25 april 2010 · 632 Inlägg

Jag kommer ladda upp lite bilder imorgon som jag tog under träffen. Jag kommer att skicka en länk här då smile
Passar på att tacka alla för en lyckad och rolig kväll i lilla trevliga Valdemarsvik. Hoppas det kommer ordnas fler träffar och att mera folk hittar dit.

Mvh/Tobias.

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).
Volvo V70N (2003)
Volvo 945 Turbo "Classic" (1998)
No_Fear_2Race
25 april 2010 · 31 Inlägg

rätt okej träff. som sagt va snuten förstörde mycket genom att stå där hela kvällen, hade inte haft nått emot om dom hade kollat förbi en sväng ibland som dom gör inne i stan men ja viks polisen är väl som dom är, dåligt av polisen o tycka att man varvar upp bilen några ggr är förargelseväckande beteende i folk grupp. och sedan säga att jag egentligen borde få böter men slapp det för denna gången bara jag lovade att inte göra om det.

kommer gärna på fler viken träffar om det är mer organiserat, inget emot att folk sladdar o börnar nere vid hemköp o där kan det hållas. Ni som börnade o slängde massa ölburkar inne på statoil tycker jag kan stanna hemma nästa gång ist för att sabba för massa annat folk.
fått en hel del samtal om detta idag o säger så här att ni finns med på övervaknings kamerorna.
tråkigt att få höra sånt här jag själv gillar bus o sladd o att fyllna till lite men tyvärr så gick detta ut över mig eftersom jag känner folk som jobbar där o dom vet att jag var på träffen.

MoM för min del 1e maj, Mer bilar,mera bus & mindre med Poliser smile 

tack för denna gången.

Niklas1987 NO
25 april 2010 · 2 182 Inlägg

Orkade tyvärr inte komma.

Var bara allmänt lat å va hemma och åt pizza å slappa i solen wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Volvo-lollungen
26 april 2010 · 602 Inlägg

No_Fear_2Race skrev:
rätt okej träff. som sagt va snuten förstörde mycket genom att stå där hela kvällen, hade inte haft nått emot om dom hade kollat förbi en sväng ibland som dom gör inne i stan men ja viks polisen är väl som dom är, dåligt av polisen o tycka att man varvar upp bilen några ggr är förargelseväckande beteende i folk grupp. och sedan säga att jag egentligen borde få böter men slapp det för denna gången bara jag lovade att inte göra om det.

kommer gärna på fler viken träffar om det är mer organiserat, inget emot att folk sladdar o börnar nere vid hemköp o där kan det hållas. Ni som börnade o slängde massa ölburkar inne på statoil tycker jag kan stanna hemma nästa gång ist för att sabba för massa annat folk.
fått en hel del samtal om detta idag o säger så här att ni finns med på övervaknings kamerorna.
tråkigt att få höra sånt här jag själv gillar bus o sladd o att fyllna till lite men tyvärr så gick detta ut över mig eftersom jag känner folk som jobbar där o dom vet att jag var på träffen.

MoM för min del 1e maj, Mer bilar,mera bus & mindre med Poliser smile 

tack för denna gången.

de tråkigt när sånt händer. tyckte annars de var ganska lugnt på parkeringen inte så mkt skräp o sånt.
hoppas du hade en trevlig kväll trotts detta smile mvh vera duhen

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Volvo-lollungen
26 april 2010 · 602 Inlägg

Fire-Fox skrev:
Jag kommer ladda upp lite bilder imorgon som jag tog under träffen. Jag kommer att skicka en länk här då smile
Passar på att tacka alla för en lyckad och rolig kväll i lilla trevliga Valdemarsvik. Hoppas det kommer ordnas fler träffar och att mera folk hittar dit.

Mvh/Tobias.

mjodå smile de hoppas jag med . Få se om man kan få ihop lite folk till nästa träff smile några som har några förslag med när och var och vad vi borde förbättra tills nästa träff?

mvh vera duhen

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Fire-Fox
26 april 2010 · 632 Inlägg

Här kommer en länk med lite bilder jag lyckades ta under kvällen smile.

Ni kan ju gärna skriva vad ni tycker om bilder. Vad som var bra/dåligt m.m.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=102661

** Vill någon ha en bild skickad i högupplöst format till sig är det bara att höra av sig smile **

Mvh/Tobias

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).
Volvo 945 Turbo "Classic" (1998)
Volvo V70N (2003)
Volvo-lollungen
27 april 2010 · 602 Inlägg

Fire-Fox skrev:
Här kommer en länk med lite bilder jag lyckades ta under kvällen smile.

Ni kan ju gärna skriva vad ni tycker om bilder. Vad som var bra/dåligt m.m.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=102661

** Vill någon ha en bild skickad i högupplöst format till sig är det bara att höra av sig smile **

Mvh/Tobias

Hej tobbe smile tack för att du tog så himla bra bilder . kan du skicka bilden på min big_smile
och även den på våra 3 bilar i rad som vi kan ha på nästa tråd till träffen. hihi om de är okej för dig såklart:)
                                             Mvh Volvo lollungen

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Volvo-lollungen
27 april 2010 · 602 Inlägg

men lite seriöst nu smile när tycker ni att vi borde ha nästa träff?

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Black_Ghost
27 april 2010 · 142 Inlägg

Kanske ha en trätt i månaden runt den siste varje

Volvo-lollungen
27 april 2010 · 602 Inlägg

Black_Ghost skrev:
Kanske ha en trätt i månaden runt den siste varje

Mjo de vore kul smile några fler som tror de vore kul?

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Volvo-lollungen
27 april 2010 · 602 Inlägg

Nu har jag börjat tråden inför nästa träff big_smile hoppas ni kommer .
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=176477
                         
                                Mvh Volvo-lollungen

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang