Spindlar och sprutor. Skriker som en tjej när jag ser en spindel, obs inte dom här små utan dom där stora med stora ben och stor kropp, vid mina föräldrars gård finns det massor av såna så fy fan. Ormar är ju söta på skansen och universeum
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
ne allvarligt talat, ormar är ingen hitt. dom man vet är ofarliga går ju bra men stora giftormar är bland de värsta som finns huggormar går an för dom kan man ju iaf slå ihjäl som tur väl är....
Superhet tjejfobi vågar inte ragga på en assnygg tjej på stan... iaf inte nykter.
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Råttor ogillas. Tur att man slipper se dem så ofta
du hade nog gillat dom om du hade jobbat på mitt jobb jobbar på en soptipp och när en lastmaskin körde över en brännbar hög så sprang alla råttor ut, å där stog vi med hockeyklubbor å slog in dom igen. Otroligt roligt faktiskt
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.