Inför: Volvo Träff i Stenungsund 7/8 2010

volvonissen
22 maj 2010 · 25 Inlägg

hur många är det som har anmält sig nu då?? big_smile skulle ni göra någon lista över dom??

Sotarn Racing
Buick Wildcat "Bjöcken" (1969)
Fridell/t5 Installatör
22 maj 2010 · 773 Inlägg

volvonissen skrev:
hur många är det som har anmält sig nu då?? big_smile skulle ni göra någon lista över dom??

Tjena! de kommer komma när vi har ca: 80 plaster kvar. nu ligger de ca20 anmälningar til men många e på väg in vet ja! big_smile

"Ölen In, Böseblicken på"
Fridell/t5 Installatör
30 maj 2010 · 773 Inlägg

det finns bara 140 plaster att tillgå. men änn finns de gott me plaster kvar.. smile
men dom krymper varje dag.!

"Ölen In, Böseblicken på"
hedley Saaboholic
30 maj 2010 · 3 129 Inlägg

Om jag skaffar volvo när saaben blir såld så kommer jag smile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
S60__T5
1 juni 2010 · 10 Inlägg

Då var man anmäld å klar...

m-svernvik
2 juni 2010 · 472 Inlägg

Anmäld smile

Volvo V70R AWD "Tvåan" (1998)
Volvo V70 (2012)
J_84
2 juni 2010 · 68 Inlägg

Anmäld å klar sen ett tag tillbaka, kommer nog ta en hel helg i Stenungsund, tips på bra boende?

NordiskaX40Klubben
För er som kör Volvo S40, V40, S40N, V50 och C30 med eller utan turbo!
plasmapolarn Riktigt dum i huvudet
2 juni 2010 · 70 Inlägg

J_84 skrev:
Anmäld å klar sen ett tag tillbaka, kommer nog ta en hel helg i Stenungsund, tips på bra boende?

Stenungsbaden även kallt enbart Baden

Volvo XC 70 D5 "Ocean Race edition" (2006)
Fridell/t5 Installatör
3 juni 2010 · 773 Inlägg

J_84 skrev:
Anmäld å klar sen ett tag tillbaka, kommer nog ta en hel helg i Stenungsund, tips på bra boende?

Ska du me ut på kvällen också då? blir krogen å lite bärs.! big_smile

vill du ha hotell eller kamping?

ha d

"Ölen In, Böseblicken på"
J_84
3 juni 2010 · 68 Inlägg

Fridell/t5 skrev:

J_84 skrev:
Anmäld å klar sen ett tag tillbaka, kommer nog ta en hel helg i Stenungsund, tips på bra boende?

Ska du me ut på kvällen också då? blir krogen å lite bärs.! big_smile

vill du ha hotell eller kamping?

ha d

Nja, ska försöka få med flickvänen så tar vi en liten mysig helg tillsammans, så hotell vore det bästa, kollade upp Stenungsbaden men gick inte att boka lördagen, vill ju ha mellan fre-söndag..

NordiskaX40Klubben
För er som kör Volvo S40, V40, S40N, V50 och C30 med eller utan turbo!
Fridell/t5 Installatör
4 juni 2010 · 773 Inlägg

J_84 skrev:

Fridell/t5 skrev:

J_84 skrev:
Anmäld å klar sen ett tag tillbaka, kommer nog ta en hel helg i Stenungsund, tips på bra boende?

Ska du me ut på kvällen också då? blir krogen å lite bärs.! big_smile

vill du ha hotell eller kamping?

ha d

Nja, ska försöka få med flickvänen så tar vi en liten mysig helg tillsammans, så hotell vore det bästa, kollade upp Stenungsbaden men gick inte att boka lördagen, vill ju ha mellan fre-söndag..

skoja du elle? vadå inte gå å boka? ja ska ringa en kompis som jobbar där imon å kika!
de måste ju gå å boka en helg... skumt annars... men ja kan kika upp lite mer hotell å sånt om de kan va intressant.?

"Ölen In, Böseblicken på"
HansN83 x40
5 juni 2010 · 1 209 Inlägg

J_84 skrev:

Fridell/t5 skrev:

J_84 skrev:
Anmäld å klar sen ett tag tillbaka, kommer nog ta en hel helg i Stenungsund, tips på bra boende?

Ska du me ut på kvällen också då? blir krogen å lite bärs.! big_smile

vill du ha hotell eller kamping?

ha d

Nja, ska försöka få med flickvänen så tar vi en liten mysig helg tillsammans, så hotell vore det bästa, kollade upp Stenungsbaden men gick inte att boka lördagen, vill ju ha mellan fre-söndag..

ska kolla med min kompis så jag kan boka av dej en dubbel rum, men behöver ditt namn och tel nummer så att hon kan kontakta dej.. om du nu vill ge mej d.. pm'a mej i så fall...

//Hans

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
SporreS40 Volvo Tekniker
10 juni 2010 · 149 Inlägg

Lite dött i tråden här ser jag.
Lite info, vi har nu 41 anmälda tills den 7/8, och vi kommer lägga upp vem och vilken bil som anmält sig, antningen här på garaget eller mest troligt på våran hemsida.   www.stenungsundsvolvotraff.se

Mvh Sporre. Crew

Volvo S40T "E85" (1998)
Figgis
13 juni 2010 · 287 Inlägg

Tjena! Låter som en kul träff! får man komma fast man inte bor runt hörnet?big_smile

Volvo S60R AWD "E85" (2005)
BMW M3 E46 (2001)
snurbo_diesel Egen företagare
13 juni 2010 · 864 Inlägg

Har just nu anmält mig till träffen, så man får väll se om det finns plats kvar till mig och bilen platsar.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se
Fridell/t5 Installatör
13 juni 2010 · 773 Inlägg

snurbo_diesel skrev:
Har just nu anmält mig till träffen, så man får väll se om det finns plats kvar till mig och bilen platsar.

Japp de har du gjort å du har fått svar smile



Figgis skrev:
Tjena! Låter som en kul träff! får man komma fast man inte bor runt hörnet?big_smile

jaja de e kalrt vi har folk som åker långväga. big_smile så de e klart du får komma. bara å gå in å anmäla sig.!! smile alla e välkomna.!! big_smile

"Ölen In, Böseblicken på"
johannesfp
16 juni 2010 · 60 Inlägg

Får man spela musik från bilen? kan man ändra i sin anmälan till att behöver el?

Mvh Johannes

Fridell/t5 Installatör
16 juni 2010 · 773 Inlägg

johannesfp skrev:
Får man spela musik från bilen? kan man ändra i sin anmälan till att behöver el?

Mvh Johannes

Tjena!! klart man får spela!! smile jaadå.. maila till info@stenungsundsvolvotraff.se så fixar vi de!! smile

"Ölen In, Böseblicken på"
JohanEkman
18 juni 2010 · 184 Inlägg

kanske kan komma förbi med min 760 tongue

Fridell/t5 Installatör
19 juni 2010 · 773 Inlägg

klart du ska göra! in å anmäl dig bara!!

"Ölen In, Böseblicken på"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang