2986
Sök

Nissan 200 Sx - Mad Mike projekt , bild update 23/3

873 Inlägg
6 december 2010
Trådstartare
ny polerat insug mmmmmmmmmmm:Dbig_smilebig_smile

http://img525.imageshack.us/img525/2913/imgp27670.jpg

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432

Hjultomte
1 500 Inlägg
6 december 2010
Amen se vad katten har dragit in på nya mattan.

Fint som snus. big_smile

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!

873 Inlägg
6 december 2010
Trådstartare
TooS skrev:
Amen se vad katten har dragit in på nya mattan.

Fint som snus. big_smile

tack som f**n tongue

Hjultomte
1 500 Inlägg
6 december 2010
O hur faaan orkar du polera så in i helvete? Köpte litt saker som nylontrissa o skit men de va ju värdelösa saker eller skit bakom spakarna. Så satte mig och protest slipa termostathuset till min volvo halva blev blank som fan sen har jag INTE ORKAT xD

Creedz till dig som pallar smile

873 Inlägg
6 december 2010
Trådstartare
man får ta det i omgångar smile , ingen ide att stressa fram ett halv dant resultat , detta tog många timmar , var det värt det , kanske smile

Hjultomte
1 500 Inlägg
6 december 2010
Det ser ut att vara det big_smile Jag har ingen ro till sånt wink Kollar man till din tråd så tänker man så vill jag fan också ha det. Ut o provar sen så njae detta tar för lång tid. sen veckan efter SAMMA JÄVLA VISA big_smile

1 163 Inlägg
6 december 2010
hehe håller med TooS! , man blir så sugen.. dock så måste man ju plocka av för att få ett bra resultat känns d som smile , men riktigt najjs blir det NOOX, fortsätt så ha du snart en av dom grymmaste 200:orna;)

Mvh

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

873 Inlägg
7 december 2010
Trådstartare
TooS skrev:
Det ser ut att vara det big_smile Jag har ingen ro till sånt wink Kollar man till din tråd så tänker man så vill jag fan också ha det. Ut o provar sen så njae detta tar för lång tid. sen veckan efter SAMMA JÄVLA VISA big_smile

skynda långsamt heter det väl smile , kul att du uppskatter det jag gör , min hemlighet är väl att jag börjar med en sak och tok jobbar på den , sen när man tar nästa sak då vill man inte göra ett sämre jobb och ju längre man kommer desstå roligare blir det , skall bli en sant nöja när man kan skicka ner motorn i bilen igen , inte långt kvar nu smile

873 Inlägg
7 december 2010
Trådstartare
Hoaken skrev:
hehe håller med TooS! , man blir så sugen.. dock så måste man ju plocka av för att få ett bra resultat känns d som smile , men riktigt najjs blir det NOOX, fortsätt så ha du snart en av dom grymmaste 200:orna;)

Mvh

tack hoaken , det är när man får uppskattning för det man gör som man får energin att fortsätta i samma takt smile

343 Inlägg
7 december 2010
mycket intressant ska följas:)

det luktar bränt gummi
(Dyslektiker)!

873 Inlägg
7 december 2010
Trådstartare
falkon93 skrev:
mycket intressant ska följas:)

kul smile

343 Inlägg
7 december 2010
o ja. kul att se hur andra gör med sina s13. och ta del av det och nya idéer. funderar på att lyfta min motor tills nästa vinter å fixa allt där inne.

det luktar bränt gummi
(Dyslektiker)!

873 Inlägg
7 december 2010
Trådstartare
falkon93 skrev:
o ja. kul att se hur andra gör med sina s13. och ta del av det och nya idéer. funderar på att lyfta min motor tills nästa vinter å fixa allt där inne.

go for it smile , man lär sig mest av att meka isär allt , och så blir allting så mycket lättare när man skall putsa upp rubbet smile

343 Inlägg
7 december 2010
NOOX skrev:
falkon93 skrev:

go for it smile , man lär sig mest av att meka isär allt , och så blir allting så mycket lättare när man skall putsa upp rubbet smile

o ja. och då får man det som man själv vill

det luktar bränt gummi
(Dyslektiker)!

2 117 Inlägg
7 december 2010
NOOX skrev:
falkon93 skrev:

Visa ord det där mate smile
Den blir bara snyggare och snyggare din kärra + Spisen är dunderfin

873 Inlägg
7 december 2010
Trådstartare
shogun skrev:
NOOX skrev:
falkon93 skrev:

Visa ord det där mate smile
Den blir bara snyggare och snyggare din kärra + Spisen är dunderfin

tack Tim , och finare blir den smile

873 Inlägg
31 december 2010
Trådstartare
Har faktiskt tro det eller ej varit riktigt duktig ute i garaget ett tag nu , destå sämre med kameran , men jag lovar att bilder kommer nästa gång jag orkar ta mig ut ( 15m) till garaget så skall jag foto mina framsteg smile

64 Inlägg
31 december 2010
Gott nytt år ! big_smile

873 Inlägg
31 december 2010
Trådstartare
Honken9 skrev:
Gott nytt år ! big_smile

tackar , ett gott nytt år på dig med smile

412 Inlägg
1 januari 2011
Läst igenom hela tråden nu, välvalda 40min måste jag säga! Du är seriös med allt du gör vilken resulterar i att resultaten på vad du gör blir inget annat än bra!
Dina lackningar är riktigt fina, trots att du inte är utbildad. Ser riktigt proffsigt ut måste jag säga! Motivlackningen du gjorde på toppen är sjukt fin, övning ger färdighet som de säger.

Riktigt fin bil du har här! Skynda långsamt så kommer du få en toppen s13, utan tvekan i toppen av Sveriges finaste, i alla fall av vad det du har gjort på bilen än så länge!

Prenumeration lagd! Fortsätt såhär!

Mvh
Putte

En häst har en hästkraft! Eller..?!

Sök