monterat fualrail med skyline spridare , körde såklart polerat vad annars
vet att den inte kommer synas så värst mycket , kanske lite underifrån , men den skall slipas klart och sedan poleras
lite mer insugs delar polerade , börjar bli klar med insuget nu , bara baklocket och trottelhuset kvar och polera , byta slangarna till nya blå sillisar
GAH.. Underbart arbete som vanligt jag får flytta närmre dig och få lite av din meckarglöd
tackar toos , alltid lika kul när du skriver , dock är min kompressor trasig så en ny måste inhandlas vilket både är dyrt och oplanerat, så ser lite mörkt ut på kamuruns avbytarbänk så att säga ( Arne hägerfors)
Till brushen eller till sprutan? Biltema har ju alltid annars xD Fasiken saknar min lite när man ser allt kul du tar och gör men ack. jag är så rädd för motorn så bara tanken får mig nästan att skita riksdaler och spola 2ggr innan jag får se om där e växel.
MEN Kan inte fortfarande förstå hur du kan polera hela tiden det e AWSOME.
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Till brushen eller till sprutan? Biltema har ju alltid annars xD Fasiken saknar min lite när man ser allt kul du tar och gör men ack. jag är så rädd för motorn så bara tanken får mig nästan att skita riksdaler och spola 2ggr innan jag får se om där e växel.
MEN Kan inte fortfarande förstå hur du kan polera hela tiden det e AWSOME.
skönt å polera på vintern , blir kaross nu till våren när värmen kommer , det är verkstadskommpressorn som är trasig , men har en lite mindre som får duga så länge ,
Du ska inte förstärka länkarmen me en plåt på undersidan när du ändå håller på?
ser inget behov av det på denna bil tyvärr , nästa bil blir mer ban bil å då blir det ställbara doningar , denna skall ju vara finbilen med bra puts och lagom klös för å åka i sommarvärmen
Fint att se att allt fortsätter READY, SET, POLISH
Vad är det för bläster maskin du har då?
kör med blästerskåpet som säljs på biltema , men har skaffat en annan pistol och slang från verktygsboden , funkar kanon till det lilla jag använder inte speciellt dyrt heller
alltid lika bra asså! , tycker nästan du får måla dina fjädrar sedan i citronlime
får se hur det blir med fjädrarna , gissar på att det kommer spricka ganska omgående om man inte använder rätt färg , så det får kollas upp om det blir intressant