Inför Emmaboda Strippen Sammkörning

Medde
10 maj 2010 · 183 Inlägg

Kvällen innan strippen är ju mycket roligare än själva strippen big_smile jag åker fredag 17.00 då e man där ca 19.00 perfekt tid wink

munk3n89 VW-Frälst
10 maj 2010 · 41 Inlägg

Barne skrev:

munk3n89 skrev:
Hört rykten om att dom ska "spärra av" till centrum på fredagen pga buskörningen:S? Ngn som vet mer?

Stämmer:(sad

Jag har fått lite info från/om Emmaboda att dom kommer att stänga av hela centrum efter ett visst klockslag å dom som vistas innanför avspärrningarna kommer att bli bötfällda!
Detta kommer från en säker källa å det e Emmaboda kommuns säkerhetsansvarig som har tagit detta beslutet! Det jag oxå fick reda på va att dom skulle försöka att hitta en plats utanför stan.
Hoppas att det blir samma röj som vanligt ändå!!

Självklart ska de roliga alltid förstöras:(. men om de nu ska vara på en annan plats så måste man ju kunna skylta eller på ngt annat vis hänvisa dit för oss som inte känner till emmaboda så pass vältongue?

När de skrapar i hjulhusen...Då har du gjort rätt(Y)
Volkswagen Golf II GTI 16V "Under uppbyggnad" (1990)
Volkswagen Golf TDI 90 "DIRTY DIESEL" (2002)
Medde
10 maj 2010 · 183 Inlägg

jag vet var alla ska vara på fredag big_smile

munk3n89 VW-Frälst
10 maj 2010 · 41 Inlägg

Medde skrev:
jag vet var alla ska vara på fredag big_smile

sääägsad?!

När de skrapar i hjulhusen...Då har du gjort rätt(Y)
Volkswagen Golf II GTI 16V "Under uppbyggnad" (1990)
Volkswagen Golf TDI 90 "DIRTY DIESEL" (2002)
SIR_Pierre Sir
10 maj 2010 · 737 Inlägg

ja här e det inte mycket action..

Malmöfolket.. vart o när ska vi ses?

R8racing Avstängd
10 maj 2010 · 8 Inlägg

klart man måste till emmaboda:)vet när man var liten(har växt upp där) då de inte va så stort som nu!men säg inte vart lekandet blir på fredagen då man inte vet va för folk som läser detta:)

mvh rille

AnesN Bilmekaniker
10 maj 2010 · 805 Inlägg
Zak Proud Member of Kööken Racing!
11 maj 2010 · 1 056 Inlägg

Medde skrev:
jag vet var alla ska vara på fredag big_smile

Dra ett PM så man kan vidarebefodra detta till gänget jag kommer ha med mig upp på fredag.
Mkt däckrök kommer garanteras =]

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936
BMW E30 kompressor "Hellsifur - Clean but mean" (1985)
BMW Z3 Coupé "Lillebror" (1999)
_JL_
13 maj 2010 · 120 Inlägg

Vi hade tänkt sammköra från listerby om någon är sugen på att haka på oss:D Vi tänkte mötas där vid klockan 7. Några fler som är sugna på att haka på?

http://www.stylingwebben.se LED- belysning och bilstyling
ThePonta TheKing
14 maj 2010 · 27 Inlägg

Hur ser det ut imorgon med bilar från Jägers, Malmö mot Emmaboda ??

ThePonta
beathacker Amatör
14 maj 2010 · 444 Inlägg

Kanske dyker upp får se hur vädret är på morgonen .. Inte så skoj att stå o kolla när en bana torkar

BMW 320d (2006)
jljungdahl
14 maj 2010 · 3 Inlägg

Barne skrev:

munk3n89 skrev:
Hört rykten om att dom ska "spärra av" till centrum på fredagen pga buskörningen:S? Ngn som vet mer?

Stämmer:(sad

Jag har fått lite info från/om Emmaboda att dom kommer att stänga av hela centrum efter ett visst klockslag å dom som vistas innanför avspärrningarna kommer att bli bötfällda!
Detta kommer från en säker källa å det e Emmaboda kommuns säkerhetsansvarig som har tagit detta beslutet! Det jag oxå fick reda på va att dom skulle försöka att hitta en plats utanför stan.
Hoppas att det blir samma röj som vanligt ändå!!

ja precis, men det är planerat att det är ngr andra gator vi ska köra på här nere .
hoppas det blir röj så ses vi ikväll!

jljungdahl
14 maj 2010 · 3 Inlägg

munk3n89 skrev:

Barne skrev:

munk3n89 skrev:
Hört rykten om att dom ska "spärra av" till centrum på fredagen pga buskörningen:S? Ngn som vet mer?

Stämmer:(sad

Jag har fått lite info från/om Emmaboda att dom kommer att stänga av hela centrum efter ett visst klockslag å dom som vistas innanför avspärrningarna kommer att bli bötfällda!
Detta kommer från en säker källa å det e Emmaboda kommuns säkerhetsansvarig som har tagit detta beslutet! Det jag oxå fick reda på va att dom skulle försöka att hitta en plats utanför stan.
Hoppas att det blir samma röj som vanligt ändå!!

Självklart ska de roliga alltid förstöras:(. men om de nu ska vara på en annan plats så måste man ju kunna skylta eller på ngt annat vis hänvisa dit för oss som inte känner till emmaboda så pass vältongue?

lovar du kommer märka det wink

SIR_Pierre Sir
14 maj 2010 · 737 Inlägg

ThePonta skrev:
Hur ser det ut imorgon med bilar från Jägers, Malmö mot Emmaboda ??

är nog ingen mer än du och jag isåfall,, och då tycker jag att Ilva/biltema är bättre

Eddiie Bmw Fanatiker
14 maj 2010 · 292 Inlägg

Imorgon ni ska köra pierre ? tid ? plats ?

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
SIR_Pierre Sir
15 maj 2010 · 737 Inlägg

Eddiie skrev:
Imorgon ni ska köra pierre ? tid ? plats ?

typ 6-6:30 från svågertorp...

är ganska så slut just nu och vill bara gå o sova i badkaret med min brödrost typ.


Med feber,ont i halsen och rinnande näsa har jag legat/stått på knä på en öppen, blåsig och kall parkeringsplats i 12 timmar och försökt få in mina nya stolar i bilen, Enbart för att komma fram till att jag har tabbat mej totalt och mätt fel, Så nu får jag inte in passagerarstolen och behöver förmodligen nya fästen, Och just det, Pajat gängerna på förarstolen med, Så den sitter inte fast som den ska den i heller, Nu är verkligen inte livsgnistan stor. Nu ska jag äta, Duscha för att sedan gå upp om 4 timmar för att köra 3 timmar mot Emmaboda.

Träffar ni nån som lagt ner mer pengar,blod,svett,tårar,sömnlösa nätter och oro i sin bil så vill jag träffa den personen..

iidajjohansson
15 maj 2010 · 46 Inlägg

dra med en massa folk nu så det blir lite röjj, vi som ska jobba vill ha något att göra smile

Vissa faller för grupptryck medans andra faller för laddtryck.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang