Slå till och köp den manligaste bilen, Köp en hummer;) har inte dunderkoll men jag tror du kan få en hyfsad h2 begangad eller en helt ny H3 med en V8 i. Jag går i god för att det är det mest idiotiska bilvalet, men fan så skoj! Den är riktigt tuff, kolla mina bilder.
Utan omproggramering av styrdatorn kommer du aldrig under 1,3L/mil så det är ju inte den mest ekonomiska bilen, och skatten är dyr. Men smaken är som baken, jag älskar min bil!
Du kanske är ute efter mer av en sportbil?
Edit: Förresten så tänkte jag utrycka min åsikt om andra "SUV"ar, om man jämför med h3an så kan dom ju i princip inget annat än att åka på vägen. Jag säger inte att min bil är bäst på det, bara att jag känner att det var ett relativt säkert bilval(jag vet att den inte fått toppbetyg) och att om det
blir översvämningar och annan skit så klarar den det.
Vadningsdjupet i en xc90 är 23cm om jag kommer ihåg rätt och hummern orkar typ 70-80(ni får kolla upp exakt fakta om ni är intresserade) klart komforten inte kan mätas med andra suv:ar.
Det går nog inte att mäta med en truck ens x) men allt handlar om vad man prioriterar. Och hur konstig/galen man är.
Senast redigerat av Hush (10 maj 2010)