Angående: Intresseanmälan till en BilTräff i Karlstad 29:e Juli 2010

Bamse_
25 juli 2010 · 206 Inlägg

Byta datum igen?....=o 3:e gången nu för samma träff! håll ett och smma datum nu! Som tur va kunde ju inte jag i veckan, men kanske kan funka nu..... Men håll detta datum nu!!!

Falcy
25 juli 2010 · 193 Inlägg

Bamse_ skrev:
Byta datum igen?....=o 3:e gången nu för samma träff! håll ett och smma datum nu! Som tur va kunde ju inte jag i veckan, men kanske kan funka nu..... Men håll detta datum nu!!!

Han byter inte datum för att det är kul liksom, träffen ska innehålla sol helt enkelt. Och solen har varit väldigt osynlig i Karlstad det sista...

E85 TD04 Biopower, Mackanized.
Körglädje och bränsleekonomi går inte att kombinera.
Saab 9-5 2.3t "Spritskåpet" (2001)
Ylva perfektion, de handlar om perfektion.
25 juli 2010 · 15 Inlägg

Falcy skrev:

Bamse_ skrev:
Byta datum igen?....=o 3:e gången nu för samma träff! håll ett och smma datum nu! Som tur va kunde ju inte jag i veckan, men kanske kan funka nu..... Men håll detta datum nu!!!

Han byter inte datum för att det är kul liksom, träffen ska innehålla sol helt enkelt. Och solen har varit väldigt osynlig i Karlstad det sista...

Men ge mig styrka!! Det är träff kl 18.00 VARJE torsdag oavsett väder eller vind. Att Chrillesnakeman byter sitt datum varje vecka berör inte träffen det minsta. Det är bara att tvärdissa Snakeman och komma på Jimmys träff 18.00 på fordonstvätten, örsholmen. Förstår inte hur folk kan tro att det handlar om en ny träff...? Kom i stället direkt till Jimmys träff!

Tack för mig!

Subaru Impreza WRX STi "Her Majesty" (2004)
CoTTTeN
25 juli 2010 · 23 Inlägg

Blir bara bättre och bättre detta...haha..

Nissan Stagea 260 X Four "A.K.A. Skyline kombi" (1997)
chrillesnakeman
25 juli 2010 · 393 Inlägg

Ylva skrev:

Falcy skrev:

Bamse_ skrev:
Byta datum igen?....=o 3:e gången nu för samma träff! håll ett och smma datum nu! Som tur va kunde ju inte jag i veckan, men kanske kan funka nu..... Men håll detta datum nu!!!

Han byter inte datum för att det är kul liksom, träffen ska innehålla sol helt enkelt. Och solen har varit väldigt osynlig i Karlstad det sista...

Men ge mig styrka!! Det är träff kl 18.00 VARJE torsdag oavsett väder eller vind. Att Chrillesnakeman byter sitt datum varje vecka berör inte träffen det minsta. Det är bara att tvärdissa Snakeman och komma på Jimmys träff 18.00 på fordonstvätten, örsholmen. Förstår inte hur folk kan tro att det handlar om en ny träff...? Kom i stället direkt till Jimmys träff!

Tack för mig!

En tanke bara. Det är idealiskt att åka till Jimmys träff i karavan från Shell med Streetbilar/Gatbilar med tanke på att det finns fika att köpa därute. Jag tänker inte ställa mig och baka själv liksom???
Självklart kan man åka ut till Jummys själv rätt och slätt. Men det vore shysst just att åka i "karavan" dit ut med en mix av bilar som går i närområdet samt utomstädes.

Toyota Mr2 Spyder "Spite Savage Touch Of Evil" (2000)
Ylva perfektion, de handlar om perfektion.
26 juli 2010 · 15 Inlägg

chrillesnakeman skrev:

Ylva skrev:

Falcy skrev:

Han byter inte datum för att det är kul liksom, träffen ska innehålla sol helt enkelt. Och solen har varit väldigt osynlig i Karlstad det sista...

Men ge mig styrka!! Det är träff kl 18.00 VARJE torsdag oavsett väder eller vind. Att Chrillesnakeman byter sitt datum varje vecka berör inte träffen det minsta. Det är bara att tvärdissa Snakeman och komma på Jimmys träff 18.00 på fordonstvätten, örsholmen. Förstår inte hur folk kan tro att det handlar om en ny träff...? Kom i stället direkt till Jimmys träff!

Tack för mig!

En tanke bara. Det är idealiskt att åka till Jimmys träff i karavan från Shell med Streetbilar/Gatbilar med tanke på att det finns fika att köpa därute. Jag tänker inte ställa mig och baka själv liksom???
Självklart kan man åka ut till Jummys själv rätt och slätt. Men det vore shysst just att åka i "karavan" dit ut med en mix av bilar som går i närområdet samt utomstädes.

Jag väntar fortfarande med spänning på varför ni inte själva var på träffen?

Subaru Impreza WRX STi "Her Majesty" (2004)
chrillesnakeman
28 juli 2010 · 393 Inlägg

Beträffande utsikterna för en bilträff imorgon Torsdag den 29/7 blir jag tyvärr tvungen att hänvisa till http://www.vaderkanalen.se/vader/Sverig … ft/2701680

Det här är inte roligt för någon och jag byter verkligen inte datum för att jag tycker det är kul. Men att stå i spöregn och kolla på bilar blir inte bra...Inte så bra som det skulle kunna bli iallafall:)Det är bara synd att ta den i ruskväder då det kan vara varmt och gött och innehålla sol.
Jag vet utställningar (mindre) som ställer in pga regn så det är ingen big deal egentligen:)
Sommaren är ju inte slut än mina vänner. Men visst...tålamodet tryter för mig också.
Träffen är alltså inställd.

Toyota Mr2 Spyder "Spite Savage Touch Of Evil" (2000)
JoXter
28 juli 2010 · 492 Inlägg

Ylva skrev:
Jag väntar fortfarande med spänning på varför ni inte själva var på träffen?

verkar som han inte har nått bra svar på de där wink

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
chrillesnakeman
30 juli 2010 · 393 Inlägg

JoXter skrev:

Ylva skrev:
Jag väntar fortfarande med spänning på varför ni inte själva var på träffen?

verkar som han inte har nått bra svar på de där wink

För det första vill jag i egenskap av trådskapare poängtera att detta inte är en diskussions-tråd. Den skall alltså inte användas som "slasktratt" för att få ut agg mot människor som ens pojkvänner har problem med. Sådant groll kan vi hålla mellan oss och vi använder heller inte tråden för att gnälla för gnällandets skull bara för ATT!

Btw Ylva så väntar jag med spänning på respons från Cotten. Han hade fastnat i det bokstavliga och hade visst lite svårt att komma loss och vidare tror jag minsann:)

Beträffande varför vi inte var ute på "Jimmys" förra Torsdagen så tycker iallafall jag att det handlar om ett unns av moral. Man åker inte på en träff man själv avbokat. Det skulle väl se riktigt illa ut plus att du/ni hade haft ännu mer åsikter kring det och fått ännu mer att racka ner påwink
Det handlar om respekt för de inblandade i allra högsta grad. Har man avbokat så har man! Om du sjukanmäler dig så går du inte till arbetet iallafall va?

Det är ju de bilar och de människor som kommer utomstädes ifrån som blir skoj att välkomna till vår stad.Det är syftet med träffen. Det skall bli en shysst mix av bilar. Det handlar alltså inte bara för att åka till Jimmys Motorträff som man kan göra varje Torsdag och se samma bilar som alltid.

Senast redigerat av chrillesnakeman (30 juli 2010)

Toyota Mr2 Spyder "Spite Savage Touch Of Evil" (2000)
Zeen_
8 augusti 2010 · 50 Inlägg

chrillesnakeman skrev:
Det handlar alltså inte bara för att åka till Jimmys Motorträff som man kan göra varje Torsdag och se samma bilar som alltid.

Ditt uttalande låter fruktansvärt negativt mot folk som kretsar kring Karlstad...

Samma bilar som alltid? Vad ska man titta på då? Färgade plastbaljor som man får huvudvärk av? Jag tittar hellre på samma linjesköna och stilrena bil vecka efter vecka än bilar som har 32087028702498 tv skärmar och väger 3 ton med 27 hk pga all plast och trä som byggs in.

Precis som du är trött på att titta på "samma bilar som alltid" så kanske folk är trötta på att titta på en lila bil som har identitetskris?

Jontelitokd
1 september 2010 · 1 043 Inlägg

Bör inte tråden låsas då datumet redan varit?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang