4416
Sök

EFTERLYSNING på ägare lr regnr till Blå Stripead Corvette runt Nacka!

Mr. AUDI !
642 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
Bilen i fråga Höll på köra över 2 av mina familjemedlemmar o smet sedan från platsen när Min kusin reste sig upp efter att ha hoppat undan när idioten i fråga bara gasat rakt mot dem... mad
Bilens sida lär ha fått en liten buckla om inte annat då dem puttade till min 2m långa kusin..

signalementet jag fått är:
Blå/laserblå Corvette i fräsht skick med stripening, detta hände i nacka så förmodligen är den hemmahörande däromkring, ägaren hade backslick o vid tillfället satt de en blond tjej vid sidan om..
Och som sagt har den förmodligen en skada på sidan av bilen då min kusin hade blå färg på halva skon/benet! hmm

Detta hände häromdan 9/5 i Nacka!

Alla tips uppskattas!

Four Rings To Rule Them All!

653 Inlägg
11 maj 2010
Fan va jag hatar sånna idioter!

Smoke tires not drugs

"Unloaded"
1 557 Inlägg
11 maj 2010
Corvette C3, C4, C5 eller C6? Eller äldre? Vet ju att C4:an finns original med någon jubileumslack som är mörkblå med två vita centrerade stripes, var det en sån kanske? Hursom, stor chans att bilen finns på ibland oss på garaget, sad but true, så ögla genom de vetterna som matchar?

"When innovation meets passion!"

4 005 Inlägg
11 maj 2010
Polisanmält händelsen?

2 982 Inlägg
11 maj 2010
i hope u nail the guy asså

Mr. AUDI !
642 Inlägg
12 maj 2010
Trådstartare
Glömde tillägga att den har SVART stripening!

Mr. AUDI !
642 Inlägg
12 maj 2010
Trådstartare
Händelsen är Polisanmäld, dock tror ja inte dem tar det vidare, har man inga konkreta uppgifter så har dem inte mkt att gå på, de blir isf om personen i fråga gör en ny dum grej o dem får in uppgifter så...

fotointresserad
2 307 Inlägg
13 maj 2010
Testa ställa frågan på Club Corvettes forum så ökar du chanserna att få tag på personen:
http://www.clubcorvette.se/forum/index.php

Sök