Eftersnack - Första Bilträffen I Mjölby LÖRDAG 15/5

laaantz
16 maj 2010 · 465 Inlägg

synd med regnet.. förövrigt lyckat träff enligt mig själv, vart en vettig bild på min bil med smile

Ragga90
16 maj 2010 · 197 Inlägg

tack så mycket för alla kommentarer.. O fler träffar blir de!!! förhoppningsvis utan regn!! Och tack alla som kom.. o fler va de på väg men som vände för att de börja regna...

Köp skyline!
RP_
16 maj 2010 · 2 Inlägg

Synd med vädret bara, va skitfint väder 17mil därifrån när vi började åka sen nån mil innan mjölby vräkte det ner...

Volvo 855 T5 "Fejk R" (1994)
Volvo 855R "Refinement" (1996)
hagard
16 maj 2010 · 79 Inlägg

Vart de några fina bilder från bowlingen? smile

Ragga90
16 maj 2010 · 197 Inlägg

RP_ skrev:
Synd med vädret bara, va skitfint väder 17mil därifrån när vi började åka sen nån mil innan mjölby vräkte det ner...

de va skit fint väder innan halv 10.. sen världens moln o börja vräka ner!! så jävla synd va de!

Köp skyline!
Ragga90
16 maj 2010 · 197 Inlägg

hagard skrev:
Vart de några fina bilder från bowlingen? smile

olle bull har.. fixar de nån da smile

Köp skyline!
hagard
16 maj 2010 · 79 Inlägg

Ragga90 skrev:

hagard skrev:
Vart de några fina bilder från bowlingen? smile

olle bull har.. fixar de nån da smile

nice:)

Plax
16 maj 2010 · 26 Inlägg

Goa pics smile Bra träff....

Alfa Romeo 1750 gtv "Bertone" (1970)
Alfa Romeo 156 2,0 ts "Il pericolo blu" (1998)
DalleRacing
16 maj 2010 · 1 738 Inlägg

ToBe skrev:
Synd att den tog slut så fort.... ja kom vid 21.30-22.00 och då va det fler poliser en bilar på parkeringen

Jag tyckte den höll på länge smile Jag kom 20.30 och kom hem vid kl 2 inatt. De nattliga aktiviteterna fortsatte trots regn, mycket däckmissbruk vid citygross och bowlingcentralen.

Hörde att det skulle blivit ett riktigt arrangerat stretrace med startlycktor m.m om det inte blivit regn sad


Bra arrangerad träff för övrigt!!!!!

Ses Nästa träff allihoppa!!!!!!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Volvo_Taz_240
16 maj 2010 · 40 Inlägg

ToBe skrev:
Synd att den tog slut så fort.... ja kom vid 21.30-22.00 och då va det fler poliser en bilar på parkeringen

Ja. så går det när man ska komma så sent!! haha.. Gäller ju o passa på den stunden det går att köra tills de blå-vita kommer...
Men du kunde ju hängt på till de andra ställena dt kördes på ;P
Så hade man fått sett va din spoiler håller för XP

Kvinnor är som dockor,man kan leka med dom,slänga dom när man vill.
Men vet du vad? Riktiga män leker inte med dockor...
hangman
16 maj 2010 · 2 174 Inlägg

tack för en kanonträff, måste säga att jag gillade detta mer än norrköping, Dom gångerna ja åkt te norrköping sladdar någon i 30 sek sen 200 poliser där, alla bilar drar runt och virrar omkring, kanske blir ett rejs eller 2. Kostar rätt måånga hundra och dra fram och tebaka i v8an roligare med mjölby där hemmatrakterna är man kan varenda liten gata finns typ 4 poliser och bra vägar och rejsa på smile

helt kanon kväll tack hannes till dom AS bra bilderna!

Hoppas på mer träffar i lkpg,mjölby och motala !

hehe lite knepigt regnat och vart dåligt väder i flera dagar...sen igår förmiddag var det hur varmt och fint som helst perfekt för dom som gick balen, sen på kvällen totalt skräp igen hehe.

TACK iaf smile

Supraner VIP Medlem
16 maj 2010 · 251 Inlägg

Kan inget annat än hålla med 940RDALLE.. Aktiviteterna flyttade sig under kvällen, och för att hänga på de olika ställena kan det ju va bra att vara där i tid ToBe tongue ?
Annars var det en superb träff med däckrök så man fick astma vid citygross.
Grymt arrangerat så ingen snut heller fick tag i någon stackars liten krage smile

hagard
16 maj 2010 · 79 Inlägg

Qziny skrev:
Kan inget annat än hålla med 940RDALLE.. Aktiviteterna flyttade sig under kvällen, och för att hänga på de olika ställena kan det ju va bra att vara där i tid ToBe tongue ?
Annars var det en superb träff med däckrök så man fick astma vid citygross.
Grymt arrangerat så ingen snut heller fick tag i någon stackars liten krage smile

haha snuten tog mej:)

Nisse_Bravo Stolt VolvoRaggare
16 maj 2010 · 37 Inlägg

Mina bilder från träffen. Ska nån använda nån av bilderna är jag väldigt tacksam för om ni skriver att jag är fotografen, har hänt att vissa tar bilder utan att fråga och säga tack!!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=103580

//Ragge

http://www.lkpgperformance.zoomin.se LKPG Performance
B21E 398 H-kam Dubbla Stromberg Extraktorgrenrör
Robban05
16 maj 2010 · 14 Inlägg

Co3rA skrev:
19
http://www1.garaget.org/gallery/archive … xu09x9.jpg

Den vill ja ha högupplöst smile bror som sitter på den smile
Bra bilder btw

DalleRacing
16 maj 2010 · 1 738 Inlägg

hangman skrev:
tack för en kanonträff, måste säga att jag gillade detta mer än norrköping, Dom gångerna ja åkt te norrköping sladdar någon i 30 sek sen 200 poliser där, alla bilar drar runt och virrar omkring, kanske blir ett rejs eller 2. Kostar rätt måånga hundra och dra fram och tebaka i v8an roligare med mjölby där hemmatrakterna är man kan varenda liten gata finns typ 4 poliser och bra vägar och rejsa på smile

helt kanon kväll tack hannes till dom AS bra bilderna!

Hoppas på mer träffar i lkpg,mjölby och motala !

hehe lite knepigt regnat och vart dåligt väder i flera dagar...sen igår förmiddag var det hur varmt och fint som helst perfekt för dom som gick balen, sen på kvällen totalt skräp igen hehe.

TACK iaf smile

Håller med dig kim om den saken och jag är inte ensam vad jag hört!!! Övervägger varenda gång när det är nrkpg träff om man ska åka eller inte, för som sagt det blir dyrt att bara åka in kolla på 2-3 bilar som burnar sen inget mer. Så jag tyckte denna träff var rolig om man känner igen platserna där aktiviteterna hölls, men som sagt det fanns ju några gas glada igår trots regnet, på citygross bjöds det på snygg drifting runt parkeringen även runt mjölbys bowlinghall!

MVH

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
hagard
16 maj 2010 · 79 Inlägg

kan ingen slänga upp lite bilder från bowlingen?smile

volvo245power
16 maj 2010 · 69 Inlägg

mkv skrev:

Co3rA skrev:
Samtliga bilder finns att få i högupplöst & utan garaget loggan . Skriv bara en kommentar under bilden så skickar jag länk till det.

47
http://www1.garaget.org/gallery/archive … nwtqdo.jpg
48
http://www1.garaget.org/gallery/archive … a3v7v2.jpg

Dessa två bilder skulle jag vilja få högupplöst. Tack.

Förövrigt vill jag tacka arrangörerna för att de höll lite koll på de blåvita bilarna. Stort upp för det!

Trist med mycket skrotbilar.

/M

vad menar du me skrot bilar????

Somar
16 maj 2010 · 108 Inlägg
mkv Herr
16 maj 2010 · 135 Inlägg

volvo245power skrev:

mkv skrev:

Co3rA skrev:
Samtliga bilder finns att få i högupplöst & utan garaget loggan . Skriv bara en kommentar under bilden så skickar jag länk till det.

47
http://www1.garaget.org/gallery/archive … nwtqdo.jpg
48
http://www1.garaget.org/gallery/archive … a3v7v2.jpg

Dessa två bilder skulle jag vilja få högupplöst. Tack.

Förövrigt vill jag tacka arrangörerna för att de höll lite koll på de blåvita bilarna. Stort upp för det!

Trist med mycket skrotbilar.

/M

vad menar du me skrot bilar????

Jag menar helt vanliga svenssonbilar i uselt skick. Var någon bil som tappade ena baklyktan, några som folk stod och hoppade på huven osv. Det anser jag som skrotbilar.

/M

#! /bin/death
Volvo V60 D4 "Obscurum" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang