Dessa bilbabes..

LadyJ Jennie.A
25 maj 2010 · 31 Inlägg

Vad är grejen med tjejer ståendes/sittandes vid/på bilarna? Egentligen? Måste väl finnas en tanke bakom det? Vad har det med en bilutställning dit man går för att se BILAR att göra? osv.. smile

volvoentusiasten
25 maj 2010 · 4 005 Inlägg

har vi inte haft denna diskussion typ 300 gånger?
Och det alla trådar kommer fram till är att låt dem som stå där stå där.

LadyJ Jennie.A
25 maj 2010 · 31 Inlägg

linuslinje skrev:
har vi inte haft denna diskussion typ 300 gånger?
Och det alla trådar kommer fram till är att låt dem som stå där stå där.

Jaså, det visste jag inte och tänkte inte på att söka efter det heller, ursäkta då. smile

nordstromj
25 maj 2010 · 1 772 Inlägg

Är väl inget fel med det, varför det är så har jag inget svar på, men det är så det är.

Seså, ut och ställ dig vid din bil nu.. roll

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
TeedasT 100% ninja
25 maj 2010 · 342 Inlägg

målet med att ha brudar på bilarna är att killar gillar brudar, så enkelt är det. är det en stor mässa, så vill man ha något som drar ögonen till sin monter. brudar gör detta. pga. 99% av de som går på bilnässor är killar, så är det ganska lite bilmonterstrippkillar. denna tråden kommer nu antagligen också eskalera för att någon tycker att din profilbind är söt, och vill bevisa för dig hur fräcka de kan vara och säga att de inte gillar brudarna där.

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.
Iam2fast4U
25 maj 2010 · 1 534 Inlägg

TeedasT skrev:
målet med att ha brudar på bilarna är att killar gillar brudar, så enkelt är det. är det en stor mässa, så vill man ha något som drar ögonen till sin monter. brudar gör detta. pga. 99% av de som går på bilnässor är killar, så är det ganska lite bilmonterstrippkillar. denna tråden kommer nu antagligen också eskalera för att någon tycker att din profilbind är söt, och vill bevisa för dig hur fräcka de kan vara och säga att de inte gillar brudarna där.

+1 cool

BMW E34 "538" (1990)
Normark
25 maj 2010 · 558 Inlägg

killar gillar bilar
killar gillar brudar
brudar gilla brudar?

LadyJ Jennie.A
25 maj 2010 · 31 Inlägg

TeedasT skrev:
målet med att ha brudar på bilarna är att killar gillar brudar, så enkelt är det. är det en stor mässa, så vill man ha något som drar ögonen till sin monter. brudar gör detta. pga. 99% av de som går på bilnässor är killar, så är det ganska lite bilmonterstrippkillar. denna tråden kommer nu antagligen också eskalera för att någon tycker att din profilbind är söt, och vill bevisa för dig hur fräcka de kan vara och säga att de inte gillar brudarna där.

Hahah. smile Tjejerna som ställer upp på det är ofta snygga, det tycker jag som tjej med. Tjejer är bra mycket sexigare än killar, o det säger utan att jag är lesbisk. smile & jag tycker inte det är något fel med det, visst tjejer framställs som objekt men dom ställer ju upp på det frivilligt.. Grejen var att jag ville veta innebörden av det hela smile

TeedasT 100% ninja
25 maj 2010 · 342 Inlägg

Heztiz skrev:

TeedasT skrev:
målet med att ha brudar på bilarna är att killar gillar brudar, så enkelt är det. är det en stor mässa, så vill man ha något som drar ögonen till sin monter. brudar gör detta. pga. 99% av de som går på bilnässor är killar, så är det ganska lite bilmonterstrippkillar. denna tråden kommer nu antagligen också eskalera för att någon tycker att din profilbind är söt, och vill bevisa för dig hur fräcka de kan vara och säga att de inte gillar brudarna där.

Hahah. smile Tjejerna som ställer upp på det är ofta snygga, det tycker jag som tjej med. Tjejer är bra mycket sexigare än killar, o det säger utan att jag är lesbisk. smile & jag tycker inte det är något fel med det, visst tjejer framställs som objekt men dom ställer ju upp på det frivilligt.. Grejen var att jag ville veta innebörden av det hela smile

mm det är la bra att du inte har något emot det:). som du säger själv, ingen tvingar dem. men ja, målet är för att locka fler ögon mot sin bil/monter/produkt. sen så är det alltid gött med lite ögongodis.

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.
Rquired Allmänt envis
25 maj 2010 · 12 512 Inlägg

Heztiz skrev:
Vad är grejen med tjejer ståendes/sittandes vid/på bilarna? Egentligen? Måste väl finnas en tanke bakom det? Vad har det med en bilutställning dit man går för att se BILAR att göra? osv.. smile

Måste bara fråga, vad tänkte du/ni själv(a) när du ställde dig framför din pojkväns(?) S60 D5*? Jag ser personligen inga fel alls med detta fenomenet men som du skrev; "Vad har det med en bilutställning dit man går för att se BILAR att göra?"

Garaget får ändå ses som en bilutställning online, dit man surfar för att se bilar? Alltså borde du själv sitta inne med svaret på din fråga! smile

*http://www.garaget.org/?car=188577&image=1816110

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
FLindgren
25 maj 2010 · 5 089 Inlägg

Folk med fula bilar behöver siliconfyllda bimbosar för att få folk att enns stå nära deras bil. Oftast ser dom inte enns bilen som tjejjen klenar sig påsmile

Min åsikt iaf.

Edit: Efter ha tittat på din pojkvänns bil så var du visst ett bra exempel själv då.....

Senast redigerat av FLindgren (25 maj 2010)

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
SupraJonas
25 maj 2010 · 181 Inlägg

Precis, undrar varför du startar en sånhär tråd när du själv "posar" framför bilar lättklätt ? lite dubbelmoral kanske ?

JonR
25 maj 2010 · 3 259 Inlägg

Rquired skrev:

Heztiz skrev:
Vad är grejen med tjejer ståendes/sittandes vid/på bilarna? Egentligen? Måste väl finnas en tanke bakom det? Vad har det med en bilutställning dit man går för att se BILAR att göra? osv.. smile

Måste bara fråga, vad tänkte du/ni själv(a) när du ställde dig framför din pojkväns(?) S60 D5*? Jag ser personligen inga fel alls med detta fenomenet men som du skrev; "Vad har det med en bilutställning dit man går för att se BILAR att göra?"

Garaget får ändå ses som en bilutställning online, dit man surfar för att se bilar? Alltså borde du själv sitta inne med svaret på din fråga! smile

*http://www.garaget.org/?car=188577&image=1816110

lollollollollollollollollollollollollollol

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
torpis Forummoderator
25 maj 2010 · 10 572 Inlägg

Finns åtskilliga trådar i ämnet, testa en av dem eller skriv i din blogg.

...och  http://www.garaget.org/forum/misc.php?a … nvisningar

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
ZonaX Svetsare
25 maj 2010 · 3 150 Inlägg

TeedasT skrev:

Heztiz skrev:

TeedasT skrev:
målet med att ha brudar på bilarna är att killar gillar brudar, så enkelt är det. är det en stor mässa, så vill man ha något som drar ögonen till sin monter. brudar gör detta. pga. 99% av de som går på bilnässor är killar, så är det ganska lite bilmonterstrippkillar. denna tråden kommer nu antagligen också eskalera för att någon tycker att din profilbind är söt, och vill bevisa för dig hur fräcka de kan vara och säga att de inte gillar brudarna där.

Hahah. smile Tjejerna som ställer upp på det är ofta snygga, det tycker jag som tjej med. Tjejer är bra mycket sexigare än killar, o det säger utan att jag är lesbisk. smile & jag tycker inte det är något fel med det, visst tjejer framställs som objekt men dom ställer ju upp på det frivilligt.. Grejen var att jag ville veta innebörden av det hela smile

mm det är la bra att du inte har något emot det:). som du säger själv, ingen tvingar dem. men ja, målet är för att locka fler ögon mot sin bil/monter/produkt. sen så är det alltid gött med lite ögongodis.

Sex säljer?  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang