det "roligaste" ni gjort i trafiken

Spelis
16 juni 2006 · 1 926 Inlägg

THEBADGUY skrev:
Hm..var nog när jag övningkörde med lastbil. Vi har 4 platser i vår lastbil så vi var fler ute. Hade fullt last på bilen. Skulle upp för en backe och fick kärringa stop flera gånger. Var lite små pinsamt för min del.

jo det kan jag tänka mig, orka bilen inte med lasten eller ? tongue

THEBADGUY Gorgilus addictus
16 juni 2006 · 4 736 Inlägg

Spelis skrev:

THEBADGUY skrev:
Hm..var nog när jag övningkörde med lastbil. Vi har 4 platser i vår lastbil så vi var fler ute. Hade fullt last på bilen. Skulle upp för en backe och fick kärringa stop flera gånger. Var lite små pinsamt för min del.

jo det kan jag tänka mig, orka bilen inte med lasten eller ? tongue

haha nej inte precis...var en riktig trött gammal scania 500....trött som ett as i backarna:P

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Spelis
16 juni 2006 · 1 926 Inlägg

THEBADGUY skrev:

Spelis skrev:

THEBADGUY skrev:
Hm..var nog när jag övningkörde med lastbil. Vi har 4 platser i vår lastbil så vi var fler ute. Hade fullt last på bilen. Skulle upp för en backe och fick kärringa stop flera gånger. Var lite små pinsamt för min del.

jo det kan jag tänka mig, orka bilen inte med lasten eller ? tongue

haha nej inte precis...var en riktig trött gammal scania 500....trött som ett as i backarna:P

okej:)

THEBADGUY Gorgilus addictus
16 juni 2006 · 4 736 Inlägg

Spelis skrev:

THEBADGUY skrev:

Spelis skrev:

jo det kan jag tänka mig, orka bilen inte med lasten eller ? tongue

haha nej inte precis...var en riktig trött gammal scania 500....trött som ett as i backarna:P

okej:)

Men de var bara att ge mer gas. Så de löste sig.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Lada Tuning Lada-missbrukare
16 juni 2006 · 566 Inlägg

Körde till skolan en morgon i vintras...Haalt som "piiip" å dåliga vinterdäck...ca 300meter före skolan e de en 90graders kurva där ja så gott som alltid brukar sladda...Gjorde de oxå den morgonen...började bra...sen blev de för mycke ...rattade fullt emot, men inget hjälpte...körde rakt opp i en STOOR snööhöög...Hela fronten va fullproppad me snö...haha!!big_smile
En liten kille på max 10år gck på trottoaren ca 20-30meter bort å såg hela incidenten...haha!!! ni skulle ha sett hans min...såg ut som om han nyss hade skitit på sig...hahhaha:D

Senast redigerat av Lada Tuning (16 juni 2006)

-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"
Lada 1200 Turbo Intercooler "The Vladimir-Driftern" (1985)
Malmoe SSS -12
16 juni 2006 · 3 217 Inlägg

Lada Tuning skrev:
Körde till skolan en morgon i vintras...Haalt som "piiip" å dåliga vinterdäck...ca 300meter före skolan e de en 90graders kurva där ja så gott som alltid brukar sladda...Gjorde de oxå den morgonen...började bra...sen blev de för mycke ...rattade fullt emot, men inget hjälpte...körde rakt opp i en STOOR snööhöög...Hela fronten va fullproppad me snö...haha!!big_smile
En liten kille på max 10år gck på trottoaren ca 20-30meter bort å såg hela incidenten...haha!!! ni skulle ha sett hans min...såg ut som om han nyss hade skitit på sig...hahhaha:D

Förvånad? yikes

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Spelis
16 juni 2006 · 1 926 Inlägg

Lada Tuning skrev:
Körde till skolan en morgon i vintras...Haalt som "piiip" å dåliga vinterdäck...ca 300meter före skolan e de en 90graders kurva där ja så gott som alltid brukar sladda...Gjorde de oxå den morgonen...började bra...sen blev de för mycke ...rattade fullt emot, men inget hjälpte...körde rakt opp i en STOOR snööhöög...Hela fronten va fullproppad me snö...haha!!big_smile
En liten kille på max 10år gck på trottoaren ca 20-30meter bort å såg hela incidenten...haha!!! ni skulle ha sett hans min...såg ut som om han nyss hade skitit på sig...hahhaha:D

tur du inte körde på grabben bara wink

Zeissman
16 juni 2006 · 35 Inlägg

eeeh måste berätta om en kompis uppe i stockholm som hade en Saab V4 från 70-talet. För övrigt bilen var äckligt brun. Han hade nyss fått körkort och stylade en massa med bilen. Han hade också börjat nån månad innan på ett nytt jobb på en mindre fabrik. Utanför fanns en lagom stor parkeringsplats med massor av utrymme. han hade börjat experimentera med att komma in på pakeringen och sladda in med en breee 90 grader och 180 graders svängar in på parkeringsrutor som var tomma. Han började lära sig mer och mer. Han utmanade ödet mer och mer och började försöka sladda in gemte andra bilar och parkera på platsen brevid.  Han lärde sig för varje dag som gick att de var inga omöjligheter om man bara hade rätt vinkel. Han hade fått in ett flyt och övade på en parkeringsruta som var de perfekta lägget alltid när man kom in på parkeringen. En dag så utmanade han ödet lite för mycke. På parkeringen brevid hans stylar parkering stod chefens nästan nya Mercedes S-klass. Han kom in som vanligt och satsade på en 90 graders...va gör han...jo han fläskar in jämsides i Mercan som gungar till lite graciöst.
vad gör man i ett sådant ögonblick...man biter ihop går in och hämtar chefen utan att nämna vad som hänt. Ut på parkeringen kommer de båda. Chefen ser sin bil och en äcklig brun Saab V4 smeka plåten på sin Merca. Ut från kylaren på Saaben bolmar de kylar vatten. Förmodligen i smällen så brast nån ledning. De flyttar i sär bilarna. Sidan på Saaben ser ut att fått en kyss av ett godståg. Eller som en ihopknycklad cola burk...för de har ni någ alla sett.
På chefens bil har endast en list från förardörren trillad av och ligger på marken gemte Saaben.

Chefen: De blir inga påföljder på de här...du har fått ditt straff ser jag.
Min kompis Christian plockar upp listen som trillade av från Mercan: "Den här är nog din", säger han med ett blygsamt leende.

De här kommer jag aldrig glömma när han berättade för mig smile Idag kör han en Mercedes C220 smile han drog väl lärdom av de där big_smile hahaha

PLPerformance
16 juni 2006 · 213 Inlägg

Tappade hjulet i ungefär 60km/h dagen efter att jag hade fått körkort.

Just då var det inte kul att få bakskärmen buklig på en nylackad bil men nu o efterhand så är det faktiskt lite komiskt...

ventohuan Fartdåre!
16 juni 2006 · 592 Inlägg

Måste bara berätta detta:

De e minst 15år sen men ändå.

Min far o hans ena polare va ute o körde med polarens gamla volkswagen K70 som dom snyggat upp lite med gälar i huven o lite sånt. Dom hade även tagit bort volkswagen emblemet bak o ersatt detta med ett volvo emblem. En dag när dom va ute o körde så stod polisen o vinkade in dom ti kanten. Han ville se körkort mm. Sen skulle han besiktiga bilen o kolla så den va besiktigad o skattad. Då säger polisen i polis radion "Ja har en brun Volvo K70 här med reg nummer (ja va de nu va). Vill du kolla den?"  De blev ett asgarv i andra änden av Radion o så svarar dom: En volvo K70 e du säker på de? polisen säger: ja de står så på bilen. O säger sen snabbt ti fasan o polaren: Volvo K70, den e ganska ovanlig va? Då kunde fasan o hans polare inte hålla sig längre o säger till polisen: Volvo K70 finns inte. Detta e En VW K70. Polisen blir lite röd i ansiktet o säger på radion de ska vara en Volkswagen K70 enligt föraren! De blir sen ett garv i radion o polisen säger till fasan o polaren att köra för han orka inte längre!

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW
SpeedFirE ICA-nisse
16 juni 2006 · 143 Inlägg

ventohuan skrev:
Måste bara berätta detta:

De e minst 15år sen men ändå.

Min far o hans ena polare va ute o körde med polarens gamla volkswagen K70 som dom snyggat upp lite med gälar i huven o lite sånt. Dom hade även tagit bort volkswagen emblemet bak o ersatt detta med ett volvo emblem. En dag när dom va ute o körde så stod polisen o vinkade in dom ti kanten. Han ville se körkort mm. Sen skulle han besiktiga bilen o kolla så den va besiktigad o skattad. Då säger polisen i polis radion "Ja har en brun Volvo K70 här med reg nummer (ja va de nu va). Vill du kolla den?"  De blev ett asgarv i andra änden av Radion o så svarar dom: En volvo K70 e du säker på de? polisen säger: ja de står så på bilen. O säger sen snabbt ti fasan o polaren: Volvo K70, den e ganska ovanlig va? Då kunde fasan o hans polare inte hålla sig längre o säger till polisen: Volvo K70 finns inte. Detta e En VW K70. Polisen blir lite röd i ansiktet o säger på radion de ska vara en Volkswagen K70 enligt föraren! De blir sen ett garv i radion o polisen säger till fasan o polaren att köra för han orka inte längre!

Haha den va också riktigt bra!

berglof88 SAAB-Dåre
16 juni 2006 · 192 Inlägg

ventohuan skrev:
Måste bara berätta detta:

De e minst 15år sen men ändå.

Min far o hans ena polare va ute o körde med polarens gamla volkswagen K70 som dom snyggat upp lite med gälar i huven o lite sånt. Dom hade även tagit bort volkswagen emblemet bak o ersatt detta med ett volvo emblem. En dag när dom va ute o körde så stod polisen o vinkade in dom ti kanten. Han ville se körkort mm. Sen skulle han besiktiga bilen o kolla så den va besiktigad o skattad. Då säger polisen i polis radion "Ja har en brun Volvo K70 här med reg nummer (ja va de nu va). Vill du kolla den?"  De blev ett asgarv i andra änden av Radion o så svarar dom: En volvo K70 e du säker på de? polisen säger: ja de står så på bilen. O säger sen snabbt ti fasan o polaren: Volvo K70, den e ganska ovanlig va? Då kunde fasan o hans polare inte hålla sig längre o säger till polisen: Volvo K70 finns inte. Detta e En VW K70. Polisen blir lite röd i ansiktet o säger på radion de ska vara en Volkswagen K70 enligt föraren! De blir sen ett garv i radion o polisen säger till fasan o polaren att köra för han orka inte längre!

Haha fy fan big_smile shame on cops ;D

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D
MawE
17 juni 2006 · 517 Inlägg

HAHA.. den var grym big_smile den siste idioten är inte född

/Martin - Wolfsburg GTI
Volkswagen Golf GTI "Joanne" (2003)
THEBADGUY Gorgilus addictus
17 juni 2006 · 4 736 Inlägg

ventohuan skrev:
Måste bara berätta detta:

De e minst 15år sen men ändå.

Min far o hans ena polare va ute o körde med polarens gamla volkswagen K70 som dom snyggat upp lite med gälar i huven o lite sånt. Dom hade även tagit bort volkswagen emblemet bak o ersatt detta med ett volvo emblem. En dag när dom va ute o körde så stod polisen o vinkade in dom ti kanten. Han ville se körkort mm. Sen skulle han besiktiga bilen o kolla så den va besiktigad o skattad. Då säger polisen i polis radion "Ja har en brun Volvo K70 här med reg nummer (ja va de nu va). Vill du kolla den?"  De blev ett asgarv i andra änden av Radion o så svarar dom: En volvo K70 e du säker på de? polisen säger: ja de står så på bilen. O säger sen snabbt ti fasan o polaren: Volvo K70, den e ganska ovanlig va? Då kunde fasan o hans polare inte hålla sig längre o säger till polisen: Volvo K70 finns inte. Detta e En VW K70. Polisen blir lite röd i ansiktet o säger på radion de ska vara en Volkswagen K70 enligt föraren! De blir sen ett garv i radion o polisen säger till fasan o polaren att köra för han orka inte längre!

Haha...den var så skön^^

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
onej84
17 juni 2006 · 1 854 Inlägg

shkak skrev:

Spelis skrev:
ja , tänkte skapa en rolig liten tråd.

vad är det "roligaste" ni har gjort i trafiken, som ni själva / andra skrattade åt när ni gjode / gjort saken ? smile

Hahaha... det var bio premijer på Da vinci koden i Kista och den började kl 21:00.och jag var i Märsta o hälsade på en vän ,sen kom jag på att filmen börjar om 30 min big_smile roligaste av allt va jag körde 160,165 på E4 an big_smile med min Opel vectra 98:D

Wow roll

Spelis
17 juni 2006 · 1 926 Inlägg

ingen mer som har roliga historier ? big_smilebig_smilebig_smile

Dj_funky
17 juni 2006 · 121 Inlägg

ventohuan skrev:
Måste bara berätta detta:

De e minst 15år sen men ändå.

Min far o hans ena polare va ute o körde med polarens gamla volkswagen K70 som dom snyggat upp lite med gälar i huven o lite sånt. Dom hade även tagit bort volkswagen emblemet bak o ersatt detta med ett volvo emblem. En dag när dom va ute o körde så stod polisen o vinkade in dom ti kanten. Han ville se körkort mm. Sen skulle han besiktiga bilen o kolla så den va besiktigad o skattad. Då säger polisen i polis radion "Ja har en brun Volvo K70 här med reg nummer (ja va de nu va). Vill du kolla den?"  De blev ett asgarv i andra änden av Radion o så svarar dom: En volvo K70 e du säker på de? polisen säger: ja de står så på bilen. O säger sen snabbt ti fasan o polaren: Volvo K70, den e ganska ovanlig va? Då kunde fasan o hans polare inte hålla sig längre o säger till polisen: Volvo K70 finns inte. Detta e En VW K70. Polisen blir lite röd i ansiktet o säger på radion de ska vara en Volkswagen K70 enligt föraren! De blir sen ett garv i radion o polisen säger till fasan o polaren att köra för han orka inte längre!

Måste bara säga att jag skrattar.

RTA Motorsport
18 juni 2006 · 15 Inlägg

Höll på och lekte lite på en parkering i vintras big_smile Skicka på TOKställ me a-traktorn, Vol 242 exakt rallykopia wink tokfresh osså. fick till en riktig fyrhjulssladd -fullt ladd- mot ett stort j???a stängsel..  men som tur va så stanna hon i tid innan stängslet men dörren gick inte å öppna. Precision big_smile Han som åkte me tyckte de var skit kul..
om ni kollar på www.voc.se/rta.motorsport och sen under bilder -> Dikesvisit i Rikspokalen (4) så ser ni en annan tabbe ja gjort sad
hur ska de gå när man får körkort sen..

Hultman Lastbilschaufför
18 juni 2006 · 265 Inlägg

Det roligaste jag varit med om är när jag och en polare var ute o åkte på en grusväg en vinter,
Ingen av oss har körkort och jag skulle lära min kompis at sladda med hjälp av handbromsen i en 0,5år gamal Clio som är hans morsas. När han väl fått in snittsen på sladdandet så ökar han o ökar. Till slut sa jag nu får du fan ge dig för snart sitter vi i diket men han lyssnar inte.
sen 2 kurvor längre fram så tappar han kontrollen o kör in genom en taggtråd och in i en tall.
Så sen när vi kom hem så hadde vi ett helvete o komma på vad vi skulle säga till hans föräladrar för dom visste inget för dom var på fest. Men vi kom överens med att hans syster att hon skulle ta på sig det för dom blir aldrig så arg på henne för hon aldrig orsakar några olycker som hennes bror ofta gjör. Så vi sa att hon skulle flytta på bilen och råkade köra på hennes brors 1år gamla Husqvarna 250 cross som den tog den dume jävel tog sönder kylaren på o lite kåpor mmm.
Som tur va så gick dom på det och nu idags läget så skrattar vi ofta åt det men satan så skrajja vi va då. big_smile

PS Det kosstade 45 000 att reparerabilen + arbete

BMW 525 TDSA "Bruksbilen" (1996)
Foffis
18 juni 2006 · 676 Inlägg

de pinsamaste jag gjort med min förra bil var väll att åka till elmia med den.


sen har man sladdat in i en del snödrivor och varit MILLIMETER ifrån att köra in i en bil 2ggr, då har jag förrsökt att bromsa men med is under snö så är de inte så lätt big_smile

jo jusst de!! jag och en kompis åkte iväg föratt att köpa ett STORT terrarium som han skulle ha orm i. men de va så att han fick med en ödla på dryga 70cm på köpet. väl när vi är påväg hem så tar han upp ödlan i bilen. ödlan får världens spel och försöker åla sig ur kompisens händer. o vi garvar så fick ont i magen, började lipa och att jag nästan körde ner i diket pga ett hav av tårar i ögonen big_smile

kanske inte så kul för er läsare men jag hade GRYMT kul då!


sen hade vi precis varit på tidaholms crusingen. kom hem till skövde och ingen ville åka hem så vi tänkte dra in till stan. tog en liten grusväg utmed militärernas övningsfält där dom kör med stridsvagnar osv. så vi åkte in på en gammal speedwaybana föratt köra lite. banan såg ut som kriget och det var stora gropar och vallar. utmed den gammle 740:n och bröta! höll en runt 90km/h runt hela banan så de blev lite ställ osv. sen skulle vi ut på en liten krossbana för knattar i mitten av speedway banan. sagt och gjort, 90 blås ut på krossbanan. hoppa j***r och såg inte ett skit! de hela slutade med att ett krängningsstag pajja under bilen och de va som att köra båt sen big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang