det "roligaste" ni gjort i trafiken

jensonnn
18 juni 2006 · 180 Inlägg

k_isaksson skrev:
hörde någon pajas som skulle stajla för sina polare o ett gäng brudar så han snodde sin farsas nyrenoverade 911 och drog ut en runda o stälde sig för att göra donuts men tappade på något sätt kontrollen över bilen så han sticker rakt över en sten som slår av ... i stort sätt allt under bilen hah  snacka om att krypa med svansen mellan benen sen när han fick reda på att den va oförsäkrad  HAHAHA idiot undra om han fick jobba av bilen smile

åter igen  aldrig att jag tar farzzans bil   men hur faan kunde han ha den oförsäkrad    hahaha  snorunge  tongue

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
Spelis
16 september 2006 · 1 926 Inlägg

upp

Martin 9-3 Fisketokig
17 september 2006 · 2 997 Inlägg

Ofrivillig drifting mitt i stan med en MF 6180 Traktor.

Automatik på att den släpper fyrhjulsdriften vid 14km/h för att inte slita i onödan, åker man över 14km/h får man aktivera om den.

Tänkte inte på det utan skulle "känna efter" lite hur halt det var, gasade på i en kurva och försökte få ett litet släpp då det var mycket halt.

Mitt i kurvan hoppar 4x4 ur och den blir bakhjusdriven med hjulspinn så det blir en rejäl sladd genom kurvan. hinner ratta om och häva den sladden men gör en nästan fullständig 360 åt andra hållet istället, sen var det bara åka hem smile

Inte smidiga fordon att ratta på glashalt underlag.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
BBR
17 september 2006 · 348 Inlägg

beda skrev:
Hmm..vet inte.. men de som andra tyckte va roligast va nog när jag kom lite brett rakt in i en trottoarkant..! Så går de när man ska tuffa sig! wink

hände samma med mig, två länkarmar åt helsicke, a la 2000 kr...styck sad

Rockfordboy82 Galen bilstereobyggare och Skyline förare
17 september 2006 · 217 Inlägg

Zerpa skrev:
Skulle räjsa vid ett stopp ljus, bilen som var brevid satt det snygga tjejer.
Och kollade på oss, vad gör man då?
Ja visst självklart rusa motorn lite, brum brum brum.
Andra bilen fick man ju respons av, sskit adrenalin pumpar som faaan.

Måste ta dom!

Och så blev det grönt kör kör för fan, men  NEEEJ!!!, fick kärring stop.
Fel växel i hade 3an.
heheheheh....

Det är då man önskar att man hade Tonat ruterna även fram :-)

Vill du ha hjälp med att bygga baslåda,Installera högtalare,stereo
,multimedia,montera osv hör av dej!
Mycket humana priser!
www.tvboden.se
Volkswagen Caddy Carrera Cup Edition Tdi-R "Chrissdesign Edition" (2008)
Nissan Skyline R34 GT-T "Nismo Edition" (1999)
MrC
17 september 2006 · 90 Inlägg

Okej vad tycks,jag ska göra den kort. Jag skulle på maskerad på hallowen natten och jag hade klätt ut mig till cowboy med knallpulverpistoler å allt. Det var blött så jag passade på att sladda lite till festen men det hade konstabel blå sätt så efter en stund får jag för mig att toppa volvon på en lång raka,efter härliga 160Kmh så ser jag först då att jag hade en polisbil efter mig.... Dom stoppade mig och rädd som jag var så gick jag ut ur bilen min innan dom hade hunnit fram till bilen, men då blev dom vansinniga och drog pistolerna och skrek åt mig att ta upp händerna i luften så dom kunde gå fram och ta av mina pistoler. Sen var det bara att ställa sig bredbent för visitering och sen ett långt samtal i polisbilen ang hur man kör i trafiken osv osv.
Sen var det tack och god natt med det kortet....

Hällre sist än saab!
Jonve Livsnjutare
17 september 2006 · 342 Inlägg

Hahahaha, lyckad kväll MrC?

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!
MrC
17 september 2006 · 90 Inlägg

Det blev en blöt kväll och det tog en bra stund innan festdeltagarna fattat vad jag råkat ut för.  Jag avslutade kvällen med att tappa bort mitt Visa kort... men jag blev inte av med några pengar iaf:) Dom behövde jag för att betala böter och ett nytt körkort då jag hade prövotid he he

Hällre sist än saab!
onej84
18 september 2006 · 1 854 Inlägg

MrC skrev:
Okej vad tycks,jag ska göra den kort. Jag skulle på maskerad på hallowen natten och jag hade klätt ut mig till cowboy med knallpulverpistoler å allt. Det var blött så jag passade på att sladda lite till festen men det hade konstabel blå sätt så efter en stund får jag för mig att toppa volvon på en lång raka,efter härliga 160Kmh så ser jag först då att jag hade en polisbil efter mig.... Dom stoppade mig och rädd som jag var så gick jag ut ur bilen min innan dom hade hunnit fram till bilen, men då blev dom vansinniga och drog pistolerna och skrek åt mig att ta upp händerna i luften så dom kunde gå fram och ta av mina pistoler. Sen var det bara att ställa sig bredbent för visitering och sen ett långt samtal i polisbilen ang hur man kör i trafiken osv osv.
Sen var det tack och god natt med det kortet....

Hahaha
Bäst hitills helt klart smile

xtimmyx Miata-förare
18 september 2006 · 130 Inlägg

Hände en rätt kul grej när vi skulle åka på studiebesök med klassen i vintras. Hela klassen stod och väntade på bussen och jämte oss finns en parkering som när man kommer in på lutar svagt neråt och längst ner på parkeringen låg en enorm snöhög. Alla väntade på den sista klasskamraten som just fått körkort (men kört folkrace konstant sen han var 15 år så ovan var han inte precis). Till slut kommer han in på parkeringne med sin 745:a och det går väl lite för fort ner för backen där så när han ska bromsa och svänga in åt sidan på en parkeringsplats låser sig samtliga hjul och han drar med lagom saftig hastighet in i snöhögen och blir sittande så halva klassen får slita och dra som oxar för att få upp honom så vi kan åka iväg medan bussen väntar smile. Har bilder på bilen i högen men kan tyvärr inte få över dom till den här datorn.

*edit
Kan fylla på med en egen tabbe också. Vi var ute och filmade lite när vi körde och just fått körkort så jag skulle sladda i en 90-graders med min vita Corolla 4WD-kombi och det blir 180 grader tongue. Som tur var så var det ett övergångsställe där jag kunde köra över så jag kom in på en enkelriktad gata som jag fick köra typ 70 meter på i fel riktning innan jag kom ut på en "normal" gata igen tongue. Lyckades fånga det på film dessutom. Det är med här i nånstnas. Förbannat snyggt ställ tills det blir för mycket om jag får säga det själv, Hyfsat nära lyktstolpen också sa dom som åkte bakom. Hehe.
http://videos.streetfire.net/search/ans … 5e1555.htm

Senast redigerat av xtimmyx (18 september 2006)

Malmoe SSS -12
18 september 2006 · 3 217 Inlägg

Kvaddade bilen i ett mitträcke, roligt nu i efterhand!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Spelis
18 september 2006 · 1 926 Inlägg

det är ju så typiskt när man är glad för man klara sig utan en skråma  smile

Peter_J_H skrev:
HAde inte en skråma för än jag skulle klättra ut, slog då huvudet i taket och fick en bula, hehe smile

MVH Peter H

mannen666666 preem pump
18 september 2006 · 836 Inlägg

Hällre sist än saab!

ja det är ju det enda ni blir ni volvo åkare

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
Spelis
18 september 2006 · 1 926 Inlägg

hmm.. lite off topic nu va ? tongue

mannen666666 skrev:
Hällre sist än saab!

ja det är ju det enda ni blir ni volvo åkare

davidfock Anställd.. =)
18 september 2006 · 126 Inlägg

Sköt toppen åt h****e på väg till mantorp för några år sedan 40mil enkel resa, med 3mil kvar så var den död... lite panik då men lite små kul nu i efterhand...
yikes

Vadå konstapeln? jag bränner inte däck!! Ser du inte att jag har kört fast???
MSN: davidfock@hotmail.com
www.specialgrafik.se
www.club-s12.org
Nissan 180ZX "Silvia S12" (1988)
Nissan Silvia "S12 Gazelle Silvia 180zx" (1988)
FreddeK
18 september 2006 ·

onej84 skrev:

shkak skrev:

Spelis skrev:
ja , tänkte skapa en rolig liten tråd.

vad är det "roligaste" ni har gjort i trafiken, som ni själva / andra skrattade åt när ni gjode / gjort saken ? smile

Hahaha... det var bio premijer på Da vinci koden i Kista och den började kl 21:00.och jag var i Märsta o hälsade på en vän ,sen kom jag på att filmen börjar om 30 min big_smile roligaste av allt va jag körde 160,165 på E4 an big_smile med min Opel vectra 98:D

Wow roll

Ojdå det måste ha gått undan *asgarvar*

FreddeK
18 september 2006 ·

okej måste ju skriva jag med vad jag lyckats med...

Det var en nyårsafton 2001 i centrala delarna av göteborg...hade ett ragg och hennes kompis i min bil och hamna på en spårvagnsräls...
jag som var lite ovan i staden fortsatte och hoppades jag skulle komma ut men helt plötsligt så hade jag en spårvagn framför mig och en spårvagn bakom mig och hållplatser på sidorna med refuger etc..fyfan vad jag skämdes och folk bara asgarvade. det roligaste av allt var att chauffören i den bakre spårvagnen kom ut och sa till mig att jag inte fick stå där och att jag skulle flytta mig...Jag fråga om han var dum i bollen och sa att min bil inte var ett flygplan!

Bargis
18 september 2006 · 86 Inlägg

Freddeponken skrev:
okej måste ju skriva jag med vad jag lyckats med...

Det var en nyårsafton 2001 i centrala delarna av göteborg...hade ett ragg och hennes kompis i min bil och hamna på en spårvagnsräls...
jag som var lite ovan i staden fortsatte och hoppades jag skulle komma ut men helt plötsligt så hade jag en spårvagn framför mig och en spårvagn bakom mig och hållplatser på sidorna med refuger etc..fyfan vad jag skämdes och folk bara asgarvade. det roligaste av allt var att chauffören i den bakre spårvagnen kom ut och sa till mig att jag inte fick stå där och att jag skulle flytta mig...Jag fråga om han var dum i bollen och sa att min bil inte var ett flygplan!

Hahaha ja vafaan här i stan har vi ju inga spårvagnar. Kanske inte så jävla lätt då smile

Ford Mondeo (2011)
Spelis
18 september 2006 · 1 926 Inlägg

Lagom pinit med ragget brevid big_smile

Freddeponken skrev:
okej måste ju skriva jag med vad jag lyckats med...

Det var en nyårsafton 2001 i centrala delarna av göteborg...hade ett ragg och hennes kompis i min bil och hamna på en spårvagnsräls...
jag som var lite ovan i staden fortsatte och hoppades jag skulle komma ut men helt plötsligt så hade jag en spårvagn framför mig och en spårvagn bakom mig och hållplatser på sidorna med refuger etc..fyfan vad jag skämdes och folk bara asgarvade. det roligaste av allt var att chauffören i den bakre spårvagnen kom ut och sa till mig att jag inte fick stå där och att jag skulle flytta mig...Jag fråga om han var dum i bollen och sa att min bil inte var ett flygplan!

precision
18 september 2006 · 2 652 Inlägg

Freddeponken skrev:
okej måste ju skriva jag med vad jag lyckats med...

Det var en nyårsafton 2001 i centrala delarna av göteborg...hade ett ragg och hennes kompis i min bil och hamna på en spårvagnsräls...
jag som var lite ovan i staden fortsatte och hoppades jag skulle komma ut men helt plötsligt så hade jag en spårvagn framför mig och en spårvagn bakom mig och hållplatser på sidorna med refuger etc..fyfan vad jag skämdes och folk bara asgarvade. det roligaste av allt var att chauffören i den bakre spårvagnen kom ut och sa till mig att jag inte fick stå där och att jag skulle flytta mig...Jag fråga om han var dum i bollen och sa att min bil inte var ett flygplan!

haha härligt

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang