1556
Sök

det "roligaste" ni gjort i trafiken

Fartdåre
286 Inlägg
30 september 2006
snapsen skrev:
Min polare spanade in en tjej i kortkort på stan, tappade koncentrationen o upptäckte inte att vägen svängde, pang! Rakt in i en lyktstolpe i ca. 30 km/h. Det som gjorde det hela ännu roligare var att tjejen var våran gemensamma polares flickvän! :-)

Var nära på att hända mig en gång faktiskt... Var med en kompis och skulle in på 30 väg när det gick en skitfin tjej på trottoaren brevid. Så han kollar in henne o vänder sig om vilket jag då märker och börjar oxå vända mig om helt för att ta en snabb titt och som tur åkte jag inte så fort för hade jag åkt liiite fortare hade det nog sagt pang med mittskylten big_smile haha Sen dess håller jag mig fokuserad tongue

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
30 september 2006
en rolig sak som hände för länge sen..
Jag kör och så har jag 3 passagerar med i bilen,och på vänster trottoaren så går det ett gäng fest lättklädda tjejer och alla i bilen börjar hojta och skrika KOLLA KOLLA IN DÄR. och alla säger OOH OOOJ SHIT.
Sen när vi passerat dom så säger killen som sitter bak bakom passagerar sättet.
-SÅG NI KJOLPAKETET PÅ BMW, FAN DET VAR VERKLIGEN FETT.
han hade tydligen missat tjejerna på andra sidan.

Diesel is the blood of satan.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 september 2006
jinxs skrev:
Jag kör och så har jag 3 passagerar med i bilen,och på vänster trottoaren så går det ett gäng fest lättklädda tjejer och alla i bilen börjar hojta och skrika KOLLA KOLLA IN DÄR. och alla säger OOH OOOJ SHIT.

haha de där känner man igen big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Wankel
1 080 Inlägg
30 september 2006
jinxs skrev:

bilar ÄR bättre än tjejer!

MDS Västerås

171 Inlägg
1 oktober 2006
handlar inte om mig men tar de iallafall smile

var 2 killar som var ute å åkte en kväll. innan dom kom fram till en rondell började passageraren peppa föraren lite. "örrö, fan va hårt om du BACKADE i rondellen!" föraren ville ju naturligtvis inte utsätta sig för detta då han var på prövotid. men efter allt mer vad passageraren tjatade så gick han med till slut....

det hela slutade med att han backade på en silvrig SAAB 9 3:a. föraren i saaben var ursinnig och deras diskussion ledde ingen vart så saab föraren ringde polisen och dem fick komma och reda ut de hela.

polisen började prata med föraren i saaben. och efter en lång diskussion kom polisen fram till föraren som hade backat i rondellen.
polisen sa:
"ni två kan åka"
de ser väldigt förvånad ut och frågar hur de kan komma sig. polisen svarar:
"gubben i saaben verkar ha tagit nått starkt ellernå för han påstår att ni BACKADE i rondellen."

så båda fick gå å saaben fick stå för skadorna eftersom polisen trodde att han kört på dem bakifrån ^^.

mvh

2 751 Inlägg
1 oktober 2006
hahahhahahahaahahhahhahahahahahaahah vikken tur!!!

Who Djaa bless no man curse

1 926 Inlägg
1 oktober 2006
Trådstartare
Lollen32 skrev:

var 2 killar som var ute å åkte en kväll. innan dom kom fram till en rondell började passageraren peppa föraren lite. "örrö, fan va hårt om du BACKADE i rondellen!" föraren ville ju naturligtvis inte utsätta sig för detta då han var på prövotid. men efter allt mer vad passageraren tjatade så gick han med till slut....

det hela slutade med att han backade på en silvrig SAAB 9 3:a. föraren i saaben var ursinnig och deras diskussion ledde ingen vart så saab föraren ringde polisen och dem fick komma och reda ut de hela.

polisen började prata med föraren i saaben. och efter en lång diskussion kom polisen fram till föraren som hade backat i rondellen.
polisen sa:
"ni två kan åka"
"gubben i saaben verkar ha tagit nått starkt ellernå för han påstår att ni BACKADE i rondellen."

så båda fick gå å saaben fick stå för skadorna eftersom polisen trodde att han kört på dem bakifrån ^^.

mvh

vilken jävla tur tongue

kontorsråtta
231 Inlägg
1 oktober 2006
jag själv har inte (peppar peppar ta i trä) lyckats med något galenskap.. men en polare däremot..

han hade fått en gammal subaru legacy från 80-talet som han brände runt i.
en dag när han skulle svänga in på gården (jag och några till stod redan på gården och väntade) så kommer han i full kareta och tänker sladda in på gården, han rycker i kryckan men dumfan visste inte att handbromsen tar på framhjulen på subarun så han tappar kontroller och frontar en lada. jävlar vad vi skrattade big_smile

607 Inlägg
1 oktober 2006
Draedon skrev:
jag själv har inte (peppar peppar ta i trä) lyckats med något galenskap.. men en polare däremot..

han hade fått en gammal subaru legacy från 80-talet som han brände runt i.
en dag när han skulle svänga in på gården (jag och några till stod redan på gården och väntade) så kommer han i full kareta och tänker sladda in på gården, han rycker i kryckan men dumfan visste inte att handbromsen tar på framhjulen på subarun så han tappar kontroller och frontar en lada. jävlar vad vi skrattade big_smile

He he de var de roligaste jag hört på länge tongue
Senast redigerat av Ckosworth (1 oktober 2006)

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

kontorsråtta
231 Inlägg
1 oktober 2006
en liten uppföljning på den historien.. första gapskrattet fick vi när han körde in i ladan. sen kommer han ut och blöder lite från pannan, då tänker vi "shit det kanske är allvarligt!", men icke då.. i handen har han backspegeln och säger "F***N! jag skallade backspegeln så den lossnade!"

då kommer gapskratt nummer 2 smile

Saab 900 2.0T
2 Inlägg
1 oktober 2006
första dagen då ja fick mitt körkort skulle visa vad bilen gick för men en kompis i bilen skulle maxa den frå n stan på motor vägen i 250 åkte ja om en sevil snut. då körde en lasbil om en annan lastbil så dom jävlarna kom i fatt. men dom tog aldrig med lasern på motorvägen. fick bara 111km/h på 90 väg å 1400kr i böter. haha

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
1 oktober 2006
Redbull skrev:
Förvisso inte jag, men drar det iaf.

Var för en massa år sedan och åkte med en polare som hade nytaget körkort, han hade lånat sina föräldrars nästan splitternya BMW 5-serie (kommer ej ihåg vad för modell)... Iaf inte helt snik smile

Detta var på vintern och ptja bakhjulsdrift, hyfsat med effekt och en stor parkering full med snö smile Polaren börjar givetvis leka och sladda helt okontrollerat, ser en driva som börjar komma närmare och närmare och hastigheten börjar bli väl hög, och så kommer ju det oundvikliga.. PANG! rätt i skiten med röven...

Polaren svär och jag sitter lite halvt otumlad av smällen och tycker det var lite väl hård kollision för att vara en snödriva... Jovisst det hade ju en förklarning, "snödrivan" var ingen snödriva utan betongfundament täckt med ett tunt lager av snö. Kan lova att han inte längtade efter det samtalet han fick ringa från parkeringen wink

Mvh

HAHA..stackars jävel big_smile...att få ringa de samtalet...de vill man inteXD

Allt för den där jävla hatten!

607 Inlägg
1 oktober 2006
igår kväll så var jag chafför, så var det någon gammal raggar bil med skinheads och stor grabbar i den . Så var jag och en kompis ute och körde stod dom stilla och inte rörde sig alls. Så kompisen som sitter brevid mig slänger sig på tutan och blinkar med helljuse , Efter ha stått där ett tag kommer ett stor biff ut ut raggar bilen och ska tydligen döda oss ! Bara att kasta in backen och köra fort som fan därifrån !!!

Brynäs tigers

271 Inlägg
1 oktober 2006
Skulle styla för ett gäng brudar på trotoaren.. Drar på som fan i 1:an, precis när jag fått i 2:an sa det bara KRAS PANG BOOM RAS i bakaxlen...! Spotta ut kronhjul och pinjong och hela fadderullan mitt fram för dom! Bara att rulla in vid sidan av vägen och putta hem bilen..! PINSAMT

2 652 Inlägg
1 oktober 2006
Benan skrev:
Skulle styla för ett gäng brudar på trotoaren.. Drar på som fan i 1:an, precis när jag fått i 2:an sa det bara KRAS PANG BOOM RAS i bakaxlen...! Spotta ut kronhjul och pinjong och hela fadderullan mitt fram för dom! Bara att rulla in vid sidan av vägen och putta hem bilen..! PINSAMT

hoppas att du inte giock ut på 3år efter de hehe fan va illa

331 Inlägg
1 oktober 2006
Vi tjejer verkar vara den stora trafikfaran tongue Och konstigt nog inte vårt körsätt...haha

2 652 Inlägg
1 oktober 2006
960_Girl skrev:
Vi tjejer verkar vara den stora trafikfaran tongue Och konstigt nog inte vårt körsätt...haha

det borde vara starffbart att gå i kortkort vid vägarna 

detta gäller speciellt om någon kille skulle få för sej något sådant .-

14 Inlägg
1 oktober 2006
Lollen32 skrev:

polisen sa:
"ni två kan åka"

mvh

HAHAHAHAHHAHAHAHAH  UUUUBEEEER

jappsare så klart

14 Inlägg
1 oktober 2006
Lollen32 skrev:

polisen sa:
"ni två kan åka"

mvh

HAHAHAHAHHAHAHAHAH  UUUUBEEEER

jappsare så klart

271 Inlägg
1 oktober 2006
precision skrev:
Benan skrev:

hoppas att du inte giock ut på 3år efter de hehe fan va illa

Inte i det området iafal! wink

Sök