1585
Sök

det "roligaste" ni gjort i trafiken

911 Inlägg
1 oktober 2006
YööA skrev:
igår kväll så var jag chafför, så var det någon gammal raggar bil med skinheads och stor grabbar i den . Så var jag och en kompis ute och körde stod dom stilla och inte rörde sig alls. Så kompisen som sitter brevid mig slänger sig på tutan och blinkar med helljuse , Efter ha stått där ett tag kommer ett stor biff ut ut raggar bilen och ska tydligen döda oss ! Bara att kasta in backen och köra fort som fan därifrån !!!

haha, vare en vit raggarbil ??

skulle tills syrran från solna, så e det en jävla vit raggarbil som kör 15-20 km/h på 50 väg med spärrlinjer, " raggarbilen var 2 bilar bort från mig " och det bildades världens jävla led ! när man väl kmr till motorvägen drar han iväg jävligt fort ! bilen bakom mig va less på saken tror jag för så fort jag kom ut på motorvägen försökte hon köra om mig men nää, jag drog iväg snabbare big_smile

pic up the phone, wazzzaaa

1 926 Inlägg
10 oktober 2006
Trådstartare
Draedon skrev:
en liten uppföljning på den historien.. första gapskrattet fick vi när han körde in i ladan. sen kommer han ut och blöder lite från pannan, då tänker vi "shit det kanske är allvarligt!", men icke då.. i handen har han backspegeln och säger "F***N! jag skallade backspegeln så den lossnade!"

då kommer gapskratt nummer 2 smile

hahahahahahaah ! big_smile

1 571 Inlägg
10 oktober 2006
Det roligaste var att köra om en Porsche som fick motorstopp.

Pulare
248 Inlägg
10 oktober 2006
Roliga saker ni skrivit:P har en liten sak som hände i lumpen...
Var ute med lastbilarna och körde i skogen. Vi skulle bara ta ett varv runt en slinga, Det var en halvmeter snö och rätt dåligt väder...
Så efter att polarn kört ett varv på slingan så var det min tur... (jag hade suttit med breve hela tiden)
Allt gick fint fint tills jag inser att vi är nog lost.
Så det vart till att hitta ett bra ställe att vända på...
vilket inte var det lättaste när man även hade ett 4 hjuligt släp på en landsväg med djupa diken runt om=)
Hittade iaf ett ställe som såg bra ut, det var en tomt till nån sommarkåk. infarten lutade någon neråt. Plöjer mig in i den djupa snön. Lyckas iaf jucka mig fram och tillbaka och backa in släpet i lite buskar å smågranar för att vända på ekipaget.
Då var det bara ett problem kvar. Jag var tvungen att ta mig upp på vägen igen. Tog lite satts men slutar bara med att jag står och spinner i uppförsbacken. Pressar bara ner snön till en hårdmassa under hjulen.
Fick byta takik och ge så lite gas som möjligt för att dra mig upp på dragläget.
Lyckas till slut precis ta mig upp på vägen iaf. När! jag möts av en stor jävla Pansarträngbil 90! Han täcker hela vägen... Så det var bara att rulla ner för backen igen som jag kämpat så tappert för att mig upp ifrån...
Jaha skitträngbilen har passerat. Bara att börja om då... Men denna gång har jag inte lika mycket tur. Istället för att dra mig upp för backen så glider jag sidleds ner mot ett dike som tydligen fanns breve. Så tillslut kommer jag ingen stans utan jag står lutandes med 3 hjul i luften!
Shit vad gör man nu då? lyckas ta sig ur lastbilen iaf. Får fram mobilen och tar mitt mod och ringer  befälet som var ansvarigt. Lyckas på något sätt förklara vart jag är för efter ett tag så kommer min gruppchef och polare i sin lastbil. Och de hade som tur var snökjeda liggandes. Så efter att fått på snökedjan och kopplat ur och i diffarna och sandat som fan under hjulen så lyckas de dra mig upp från diket.
Hade en del att förklara sen, hur fan vi hamna där osv. Men inget var jhu paj(förut den utsatta tomtens gräsmatta och uppfart) dåra.
// Zlasher

Scania, javisst.
237 Inlägg
11 oktober 2006
Hahaha det var det roligaste på länge enligt mig big_smile

562 Inlägg
11 oktober 2006
Jag kan inte komma på något så.. men en sak som hände när det va moppe tid för mig.. En polare hade precis fått sitt eu bevis å en ny moppe så skulel vi dra till ett köp centrum å shoppa tongue a iaf så skjussade han mig, å när vi är inne i en rondel (stor) tror du inte att fan skapet stannar mitt i rondellen å säger att dom andra har företräde.. jag bah: FAN VI ÄR INTE I FRANKRIKE!!!!....

kanske inte det roligaste men ändå tongue

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

Pulare
248 Inlägg
11 oktober 2006
Haha, galen snubbe, kan tänka mig att många andra undra vad fan han höll på med?
Man har jhu råkat ut för en del idioter som sitter och kollar åt höger i rondeller. WTF? sens när kommer trafiken från höger i en rondell? Det slutar jhu iaf med att de kör rätt ut när man själv är mitt i rondellen. Har varit skitnära att smälla ett antal ggr för just det. Boom boom HEADSHOT!

2 123 Inlägg
1 november 2006
Det är väl inte roligt men en jag känner har ett två års gammalt parkeringsbevis som han lagt i rutan så utgångsdatumet inte syns.
Han har använt det i 2 år utan att få en enda P-bot. Parkeringsbeviset kostar 2500-3000 kr per år så han tjänar ju en hacka .D

33 Inlägg
15 november 2006
He he.... Blev omkörd av en polisbil utan sirener eller blåljus på en 70-väg här om dagen.... Kan ju tillägga att jag körde i 130...

Sex är menat att göras fort, rått och hårt. Om det är mys du vill ha, så köp en nalle...

LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
153 Inlägg
16 november 2006
Jag har tre små historier..

1. Jag och ett par polare hade slaktat en 240 som vi skule köra till skroten.. Hittade ingen kärra så vi kom på den brighta idén att bogsera bilen. Synd var bara att bilen saknade allt i inredningsväg,ingen ratt, inga dörrar, ingenting. Så där satt man med ett kapat fälgkors som ratt och en verktygslåda som stol.. Det gick bra till en början men eftersom kompisen som drog mig inte hade bogserat förr så hade han ingen koll på att jag gärna ville hinna bromsa.. så det sa pang, jag slog i huvet i fälgkorset och ramlade ut på sidan av bilen hehe.. Vi stod och garvade i en kvart innan vi kom på att skynda oss innan bengen dyker upp=)

2. (inte jag men jag drar den ändå)
Vi var ute och sladdade lite i vintras med en kompis 745:a. Körde in i en rondell och efter som kompisen aldrig hade sladdat förr och absolut skulle upp på tokställ ut ur rondellen så gick det som det gick. Tog en lyktstolpe rätt hårt i sidan.. Smällde till ordentligt.. Till råga på allt så ligger snuten bakom oss.. Gissa vem som fick köra hem smile

3. skulle styla för några brudar i Strömstad på skärtorsdagen i år.. Låg på lite väl hårt i kön och tog en Stackars norsk i röven så båda bilarna fick skrotas.. sad gött pinsamt när det sen visade sig att man kände dom :S

Hehe d va allt för mig mvh// Davve

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 november 2006
jag har en oxå... fast när man var i epa åldern dock hmm men iaf

jag å en kompis var på crusing i bergsjö.. så fick jag för mig å börna, så jag la av en riktig rökare mitt i crusing kön (de va långt avstånd till bilen bakom) aa visst de vart ju en maffig rökare iaf, men då säger kompisen som åkte med mig att snuten stod bakom mig på en parkering brevid vägen när jag börnade.. å då fick jag ju så klart panik å slöppte iväg den å kollade bakåt sammtidigt. så låg ju den andra epa kompisen framför, vilket var att han tvär nitade å de han jag ju se för sent så klart så mitt i bergsjö, mitt i crusingen så dunkade jag in i baken på han, å fan va pinsamt de var när ALLA vände sig om å kollade å skrattade å pekade hmm men de vart inga skador, för som alla vet så har ju volvo jävla park bänkar till kofångare big_smile men de va jävligt pinsamt, de är i sånna ögonblick man önskar man hade haft heltonat lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sleeper
3 084 Inlägg
16 november 2006
kanske lite små sadistiskt men...

En lärare vi hade för något år sedan som alla hatade (största idioten jag någonsin träffat)
backar ut från parkeringen och rakt in i en betongpelare så hela sido listen faller av och det blir
en stor S****s buckla i förardörren... Skrattade som satan och kunde inte sluta... sen när han kör iväg så hejade min kompis på honom medans jag står på sidan och gapflabbar.
Tur att man inte har honom längre ^^,

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

115 Inlägg
16 november 2006
Lätt roligaste tråden på länge!
jag åkte i luleå,kommer från Delfinen (hockeyhallen) och skulle svänga in på väg 97 mot stan.. och när jag svänger vänster och börjar köra så tycker jag att bilarna som kör åt mitt motsatta håll kör väldigt nära.. tar ett par sekunder sen inser jag att JAG KÖR JU PÅ MOTSATTA TRAFIKENS FIL!!! bilar i 90 svishar o tutar förbi mig..drabbas av smärre hjärtklappning och slänger mig av vägen, ner i ett gräsigt dike, uppför en refug, ner i ett till dike o sen var jag på rätt väg..o fort som himlarns försvann jag in i stan för att unvika farbror blå som har sin station några hundra meter därifrån..
bilen jag körde var min första bil..en blårollad volvo 242 -76..vilken pärla och pansarvagn smile

Ground Zero från www.Blekingebilradio.com
http://www.x40nordic.com/viewtopic.aspx?tid=360824 min co-pilot Micke i slipning!

Smålänning
7 887 Inlägg
16 november 2006
körde bakom en polare på en parkeringsplats och skulle stila lite genom att köra om på ett farthinder. Satsar lite och ger... sen va farthindret avklarat och polaren omkörd i ca 35 - 40. Men tänker inte och råkar ta nästa farthinder i 50+ och det är ju givetvis 2 decimeter högt... Han sa sen gapskrattande att bakdelen va nästan en halv meter upp som det såg ut och sa att jag är alla bilars mardröm...wink men den lever ännu:D

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
16 november 2006
Detta va innan ja fått körkortet;) Vi har en skogsbil som vi brukar race:a runt i skogen lite då o då me. oxå va ja o kompisen ute o körde lite oxå parkerade ja lite snyggt vid vägkanten för vi skulle gå ur o göra nåt, minns ej va d va nu.. sedan när ja vi skulle köra därifrån så gasa o gasa ja men bilen gick lixom inte framåt.. så ja gick ut o kolla o då visade sig att ja hade kört på en stubbe som var gömd bakom gräset så hela bakvagnen stod uppe på den me hjulen i luften;) så de va bara för kompisen o börja putta:P

o i somras så va ja o syrran o hennes kille i grebbestad typ mitt i  högsäsongen o käka. syrran hade inte druckit upp sin cola så hon tog med sig den. vi hoppa in i hennes bmw o började köra hemåt.  hennes kille hade slut på rape, så vi körde in på närmaste tapp. när han sedan kommer ut så börjar han asgarva, o vi fattar ju typ ingenting:P men då visade de sig att syrran hade ställt sin coola uppe på taket på bilen, o där hade den stått hela färden genom smockfulla grebbestad!!! PiNsAmT;)

Två ord räcker, SAAB knäcker

LIMHAMN RACE CHICKS
84 Inlägg
16 november 2006
1. Min söta blonda kompis:
Jag och min kompis är ute och kör, jag har lovat morsan att jag ska posta brev till henne och vi kör till centralen i malmö där dom har postboxar som man bara behöver veva ner rutan på bilen för att kunna slänga in breven. Min kompis kör och jag sitter brevid henne. Vi kör in med hennes polo brevid postlådorna och huset som är brevid. Då säger hon
-Vänta lite, jag ska vara smart.
okej tänkte jag och satt kvar på sätet och höll breven i handen. Förstår inte riktigt vad hon håller på med när hon börjar backa och greja och tillslut står polon inträngd mellan postlådorna och väggen på huset bakom. Motorhuven mot brevlådorna och gumpen mot huset. Jag frågar henne vad hon håller på med och hon säger att jag tänkte att du skulle slippa att gå ut ur bilen. vi sitter nu typ fast mellan postlådorna och väggen bakom, det tar ungefär 5 minuter att backa och svänga igen för att komma ut ur fällan mellan postlådorna. Det är nog hennes blondaste ögonblick. Det hade ju inte varit så svårt att ge henne breven när hon bara hade behövt veva ner rutan.

2. Skrämmer livet ur en gubbe
Jag och samma kompis är ute och kör med hennes polo igen. Denna gången kör jag och är inte riktigt van vid dragläget, självklart lyckas vi köra vilse och får svänga av motorvägen i vellinge, för att komma på motorvägen hem till malmö igen så virra vi runt i vellinge lite. Jag har just stannat till vid ett stopp och börjar köra igen, vid vägkanten efter att vi har svängt står två bilar efter varandra och en gubbe har just pratat med bilen bakom, jag hittar inte dragläget direkt på bilen och gasar lite för mycket, polon ger då ifrån sig ett litet vrooommm och gubben blir skiträdd och hoppar in mellan sin bil och bilen bakom. Jag och kompisen kan inte hjälpa att börja gapflabba åt honom. Han såg inte lite rädd ut i heller. :p

My Sweetest Poison

301 Inlägg
16 november 2006
Hultman skrev:
Det roligaste jag varit med om är när jag och en polare var ute o åkte på en grusväg en vinter,
Ingen av oss har körkort och jag skulle lära min kompis at sladda med hjälp av handbromsen i en 0,5år gamal Clio som är hans morsas. När han väl fått in snittsen på sladdandet så ökar han o ökar. Till slut sa jag nu får du fan ge dig för snart sitter vi i diket men han lyssnar inte.
sen 2 kurvor längre fram så tappar han kontrollen o kör in genom en taggtråd och in i en tall.
Så sen när vi kom hem så hadde vi ett helvete o komma på vad vi skulle säga till hans föräladrar för dom visste inget för dom var på fest. Men vi kom överens med att hans syster att hon skulle ta på sig det för dom blir aldrig så arg på henne för hon aldrig orsakar några olycker som hennes bror ofta gjör. Så vi sa att hon skulle flytta på bilen och råkade köra på hennes brors 1år gamla Husqvarna 250 cross som den tog den dume jävel tog sönder kylaren på o lite kåpor mmm.
Som tur va så gick dom på det och nu idags läget så skrattar vi ofta åt det men satan så skrajja vi va då. big_smile

PS Det kosstade 45 000 att reparerabilen + arbete

Har föräldrarna hört talas om försäkring? självrisk säger det dem något?

Toppfarten skiter väl jag i, det är hur snabbt man kommer dit som man vill åt!

Lastbilschaufför
265 Inlägg
16 november 2006
jo det tog ju försäkringen hand om. men det kosstade så mycket för försäkringsbolaget wink

skogsmulle
25 Inlägg
16 november 2006
inget roligt i detta men värre pinsamt!!:S

måste ju dela med mig lite av min dikeskörning med min 325ix (4wd)..tongue hade vart å jobbat å åkt me chefen från honom.. sen när vi dagen efter kom hem till kalix igen så var de ju så gu förbannat halt.. så ja hade en sak på skallen "hem å byta däck" men iktigt så lågnt hann ja ju inte.. körde efetr centrumvägen hade kräma på Dreamtale-the dawn (efteråt kom ja på att de kan ju bara gå åt helvete me den musiken.. låter lite domedagsaktigt)Då kom ja på att ja måst tanka svängde av mot manhem (skola,tur att kläpparna slutat för dagen)och upptcäket att de var GLAShalt där så jag: Jahaaa jaaa.. sladda lite 4wd;) ..Å lite till å eeen liten till= tvärställde bilen å ja åkte ner i diket i "slowmotion"  å där stog jag.. :S kasta genast i backen å försökte backa p..nehää!! de gick inte!! slog av bilen gick ut å kolla eländet.. 2x skärmar (ena fick smaka på foten),huven,oljekylarn,kylarn å lite annat jox..ringde polarna.. höll på få ett nervöst sammanbrott å stog å svor en lååång ramsa..då ringer farsan : "hallå vars är du?.. du det är halt ute, å du har ju sommardäcken på ännu.. så ta de lugnt.." JAG: "ehh ja är på väg hem snart..blir nog en stund innan..hejdå!" :S  ides fan inte yppa de åt farsan 2 min efteråt..tongue .många körde saaaakta förbi å stirra me ögon större än bowlingklot.(pinsamma delen).å en tant stanna å försökte hjälpa mig upp men de misslyckads.var juen liten volvo 440.sad känns  som en evighet innan joel kom me traktorn..slet upp bilen å iväg till plåtverkstan.. jyra me polarna å i ett upprört tillstånd :hehe nu måst vi ju "fira" tongue sagt å gjort på 2 timmar så grogga ja me mina Funligthgroggar (sprit ist för vatten)nästan upp en sisuviina 40% :S inge braaa.. visst.. var på G hela  kvällen men sen när sängen kallade så ville int partybellysningen sluta blinka.. hmm ÅÅÅååå där sluta min kväll..!! har aldrig varit så bakis i hela mitt liv!! (2 dagar)tongue

nu i efterhand så kan man ju bara skratta åt eländet..tongue
Senast redigerat av Henke_325ix (17 november 2006)

Bmw //när gt42 talar så tar de ett tag att få fram budskapet men när de väl kommer så är de ORD å inga visor..!!!!

64 Inlägg
18 november 2006
Var försenad till jobbet en dag, efter några rödljus så var jag väldigt iriterad då jag verkade vara som en magnet mot dessa.
Efter en stund så stog jag vid det näst sista rödljuset och tänker "jag går fan och gräver ned mig om det är rött vid nästa"
När jag kommer mot korsningen så ser jag hur det blir rött och ser hur alla bilar stannar, nu var jag less och ville bara till jobbet, såg då att det var väjnings plickt till höger i korsningen.
Sagt som gjort så svänger jag höger, kör 10merter och rycker kryckan sladdar runt och kör ut mot korsningen igen.
svänger höger i väjnings plickten och ler mot dem som fortfarande står i rödljuste och väntar.
sparade säkert inte så många minuter men kändes fan så härligt cool

Sök