Inför: Birstaträff Lördagen den 19e juni

Bumbi_
20 juni 2010 · 20 Inlägg

Va en trevlig kväll smile Ingen som har nå bilder från kvällen å lägga upp? smile

VIP - Very Invalid Person!
Larre
20 juni 2010 · 16 Inlägg

riktigt trevlig kväll:)

BMW 3,0cs E9 "Living The Dream" (1973)
Kanderss0n
20 juni 2010 · 68 Inlägg

Godkänd träff smile men synd att polisen fördrev sin tid där i timmar...! Mkt fina bilar som vanligt smile Och härligt initiativ av killarna som bar undan suggorna wink (Y) Vem var det som hade den röda 740 med 940-front och vita fälgar? Jävligt fin!

Senast redigerat av Kanderss0n (20 juni 2010)

Renault Megane Phas II 1.9 dCi "Pendlarbrukis" (2007)
CopyCola Tungviktare
20 juni 2010 · 111 Inlägg

Konstigt ändå, ibland har inte polisen resurser att skicka en bil på en misstänkt rattfylla, men stå med två bilar på en parkering i birsta hade dom all tid i världen för..

Ekis!
20 juni 2010 · 1 210 Inlägg

Larre skrev:
riktigt trevlig kväll:)

Tyckte jag skymtade din nuna på media markt tongue

tompa_turbo Höst och kallt
20 juni 2010 · 325 Inlägg

Tyckte kvällen vart kort... o sedan  inte  så mycke bus  poliserna  va  där  nog 1 timme   ha ha

_Jonsson
20 juni 2010 · 150 Inlägg

Kvällen var okej dock lite tråkigt med att poliserna var där och var på lite folk för dimljus och såg till så det inte vart nå lek..

Väldigt bra gjort av dom som tagit sig orken till att tejpa upp plastpåsar runt omkring innan träffen började (Y).. Vart det mycket skräp på marken efter denna gång?..

Aja jag hade iaf kul och mycket fina bilar rullade det omkring.....
///Matte

Var dig själv. Alla andra är redan upptagna!
solsken
20 juni 2010 · 12 Inlägg

Kanderss0n skrev:
Godkänd träff smile men synd att polisen fördrev sin tid där i timmar...! Mkt fina bilar som vanligt smile Och härligt initiativ av killarna som bar undan suggorna wink (Y) Vem var det som hade den röda 740 med 940-front och vita fälgar? Jävligt fin!

http://www.garaget.org/solsken

Ellertz Norrlänning
20 juni 2010 · 1 453 Inlägg

Poliserna skyller alltid på att dom har för lite resurser för att lösa riktiga brott, istället står de två bilar en timme och bara snackar skit!

vilket jävla drömjobb ändå, få betalt för att va på bilträff..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang