Eftersnack: Meet of the Month #2 5/6

Ctr07
6 juni 2010 · 247 Inlägg

Var väl inte den roligast träffen man varit på direkt ,då man vart stoppad och fick flygande bes  smile men det är bara komma igen till nästa träff wink kanske ska flytta den till annan plats nu ? .. Kolmården ?

Syyhn Calibra Is The Shit!
6 juni 2010 · 662 Inlägg

Men kolmårdens parkering som sagt. Den är stor o ligger en bit bort. Så jag röstar för den parkeringen.
Skulle man inte också kunna bestämma att bilar som vill visa upp sig ställer sig på en del av parkeringen o dom som bara vill titta o glida omkring ställer sig på en annan plats på parkeringen? Bara en ide jag har som jag tror skulle kunna göra träffarna mer lyckade. Man skulle behöva nått riktigt bra nu för o hålla besökare kvar efter gårdagens träff.

/// SyyHn
Rock-Star
6 juni 2010 · 2 982 Inlägg

DarKMaNs skrev:

OcTaV skrev:
Jag tycker nog att det skulle vara roligt att ta kålmårdennästa gång iaf. För att få dom att tro att dom har vunnit big_smile

Kan vara bra idé faktiskt men basunera ut det  i forumet det är samma sak ge snuten en biljett in. man skulle kunna tänka detta exempel i framtiden.

man har 2-3 följebilar som står vid en mötesplats säg att man har 3 avfärder per timme i  par timmar under kvällen som sen leder till det hemliga platsen, ni har väl sett skräckfilmer där det är världens rave fest mitt ute i ingenstans som leds av en ledarbil : )

kan vara en tanke som kan finputsas lite!

jo det är en grym idé men problemet med många är att man alltid AXXXAR iväg för att hamna "först på parkering", "försten till donken" eller helt enkelt "jag ska visa att jag kan köra 80 på 30väg".
folk klarar inte av "följa john".. det saknar respekt etik och moral.
sverige är inte redo...

skyline_demon
6 juni 2010 · 205 Inlägg

Tycker träffen var skit rent ut sagt. För mycket snutar över allt och som vissa redan skrivit så är det väl detta som är målet, att få folk att tappa glöden o skita i nästa. Men jag tycker att vi kör fullt ut tills nästa träff, och visa dom att vi ricktiga biltokar inte ger oss för lite böter och surag ubbar som bara drömmer om sånna bilar som vi har och vill förstöra våran lycka och klädje!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs522.snc3/29714_1312391971274_1274899327_30763074_7061547_n.jpg

Ljutika Motorsports
Honda Accord Type-S "Ljutika Motorsports" (2006)
agadiffen
6 juni 2010 · 739 Inlägg

skyline_demon skrev:
Tycker träffen var skit rent ut sagt. För mycket snutar över allt och som vissa redan skrivit så är det väl detta som är målet, att få folk att tappa glöden o skita i nästa. Men jag tycker att vi kör fullt ut tills nästa träff, och visa dom att vi ricktiga biltokar inte ger oss för lite böter och surag ubbar som bara drömmer om sånna bilar som vi har och vill förstöra våran lycka och klädje!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- … 1547_n.jpg

där står kling å klang å drömmer (en sån vill ja med ha)tongue

Volkswagen Golf 4 tdi "Post räsern" (2003)
Audi a6 2,4 utan t "limo" (1998)
Lindh
6 juni 2010 · 1 064 Inlägg

Några av våra bilder finns att se här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p2301052

//Lindh

Senast redigerat av Lindh (6 juni 2010)

Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".
volvo740s
6 juni 2010 · 81 Inlägg

sämsta någonsin. kolmården parkeringen nästa gång annars ej värt att ens åka ner.....

V745
6 juni 2010 · 116 Inlägg

Jag har varit på båda MoM-träffarna i år och det har varit riktigt tråkigt tycker jag. Nu kommer inte jag lägga tid att åka dit igen i alla fall. Igår avvek jag från träffen redan 22. Jag åkte dock inte på några flygande besiktningar, men å andra sidan är väl inte min bil så intressant i deras ögon. Men inga fler MoM för mig i alla fall.

attackhamster
6 juni 2010 · 475 Inlägg

blev stoppad av polisen fick åka till eran besiktnings station... efter ca 20 min diskuterade ang mina engelska regplåtar fick jag åka till en kontroll plats och bilen får _INTE_ åka en meter... det var sista MoM för min del iaf. men vem vet.. ni i norrköping får väl ordning på det till slut wink

edit // av 7 bilar ifrån örebro så åkte 2st på total körförbud och en fick ombesiktning

Senast redigerat av attackhamster (6 juni 2010)

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
tefuse
6 juni 2010 · 127 Inlägg

Men kolmårdsparkeringen är väl heller ingen höjdare med tanke på att det står hus kanske 30 meter från parkeringen, då kommer de väl en massa klagomål o sen blir det väl bommar där till slut också.

OcTaV Yea Yea Yeaa
6 juni 2010 · 11 Inlägg

tefuse skrev:
Men kolmårdsparkeringen är väl heller ingen höjdare med tanke på att det står hus kanske 30 meter från parkeringen, då kommer de väl en massa klagomål o sen blir det väl bommar där till slut också.

Det har du rätt i... Undra va Crew tycker som fixade ihop träffen?

Delbaan
6 juni 2010 · 28 Inlägg

attackhamster skrev:
blev stoppad av polisen fick åka till eran besiktnings station... efter ca 20 min diskuterade ang mina engelska regplåtar fick jag åka till en kontroll plats och bilen får _INTE_ åka en meter... det var sista MoM för min del iaf. men vem vet.. ni i norrköping får väl ordning på det till slut wink

edit // av 7 bilar ifrån örebro så åkte 2st på total körförbud och en fick ombesiktning

Kan va en ide att regga om bilen så du får köra me den? eller ska du skicka iväg bilen till england? yikes

wichtor
6 juni 2010 · 44 Inlägg

skyline_demon skrev:
Tycker träffen var skit rent ut sagt. För mycket snutar över allt och som vissa redan skrivit så är det väl detta som är målet, att få folk att tappa glöden o skita i nästa. Men jag tycker att vi kör fullt ut tills nästa träff, och visa dom att vi ricktiga biltokar inte ger oss för lite böter och surag ubbar som bara drömmer om sånna bilar som vi har och vill förstöra våran lycka och klädje!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- … 1547_n.jpg

Så nöjd, haha big_smile

syabo
6 juni 2010 · 1 278 Inlägg

Var inte på MOM men värkar som att de inte vart någon höjdare? tråkigt när polisen ska hålla på hela tiden. vart ska all bilintresserade få träffas och snacka lite skit? mantorp park finns ju men det kostar ju en slant, 5100 har mycket bra aktiviteter där ute och det kostar inte allt förmycket. ett tips bara!

Street Knight
_MaCCe_ Majestas
6 juni 2010 · 1 319 Inlägg

Jag upplevde denna träff som bättre... då jag tog mig tid att gå några rundor och verkligen kolla på bilar.
Något jag helt glömde på första träffen...

Synd att polisen går steget längre nu och börjar med flygande bes på massa bilar, det märks att dom verkligen vill ta död på träffarna.

Dags för ändring till nästa träff... ny parkering!

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Talvis Fotograf
6 juni 2010 · 191 Inlägg

jag fick nog till någon fartbild på din bil, skicka över din mailadress på PM så skickar jag över den imorgon!

DarKMaNs skrev:
Ja där läser man på, bäst och göra bilen i originalskick då med andra ord *s*
Näää upp med bilder och annat godis som videos osv släng upp det rakt i tråden
vi vill se alla sköna alster jag har bidragit mitt till stacken, nu är det ert tur!!

Är det nån som har en ful bild på en ful A5 silvermetallic med stora fula njurar på fronten??
Så mottages det tacksamt!!! ; )

T-Andersson
6 juni 2010 · 347 Inlägg

Nu har jag gjort en Video ifårn träffen! smile

http://www.garaget.org/video/k71jssuplryl

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
kaiserr
6 juni 2010 · 67 Inlägg

Mom träffar var bra men inte nu längre inte i år alla fal hittills är det skit bara  blir ju sämre o sämre  tycker jag ... skit synd tycker ja .För Norrköping e känd för mom träffar och roliga aktiviteter smile

Nisse_Bravo Stolt VolvoRaggare
6 juni 2010 · 37 Inlägg

Mina bilder från träffen. fråga innan ni tar några kort skriva att det är jag som tagit kortet om det ska användas!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=104503

//Ragge

http://www.lkpgperformance.zoomin.se LKPG Performance
B21E 398 H-kam Dubbla Stromberg Extraktorgrenrör
fegge99
6 juni 2010 · 69 Inlägg

Man skulle kanske ta steget till att skicka ett brev till norrköpings komun om att få hålla bilträffen på F13 på så sätt slipper dom all trafik som blir plus att där ute stör man ingen. Kanske rent av dra en insändare till norrköpings tidning om att man tycker komunen borde lösa det här, för bilträffarna kommer inte försvinna bara för att polisen åker ett varv eller två.
för övrigt va träffen bland dom sämre, tog som sagt ett tag innan alla samlades på samma parkering.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang