Köpråd till 18åring

-Ncs-
19 juni 2006 · 321 Inlägg

Jag hade en Golf 3:a, gick hur fint somm helst, gott om plats åxå iaf du vill bygga ljud.

Mvh / Niclas

Tough ain´t...ENOUGH!
VictorD Med Jetplan i generna
19 juni 2006 · 413 Inlägg

jens skrev:
Varför inte köpa en som jag har så blir vi ju 2 i viken.

Skulle vara kul Jens ;D Har faktsikt kollat på just Corrado. Får väl se vad man kan hitta. Varför har du inte reggat in din än då?

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
Mangeman Mr.RoadRage
19 juni 2006 · 428 Inlägg

Jag hade en Fiesta 1.1liters -79a!
Världens slöaste bil, men satan va skoj jag hade att köra isönder skiten! smile

Senast redigerat av Mangeman (19 juni 2006)

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
Fred_
19 juni 2006 · 1 Inlägg

har en golf vr6... kolla på den

VictorD Med Jetplan i generna
19 juni 2006 · 413 Inlägg

Fred_ skrev:
har en golf vr6... kolla på den

Din VR6:a var riktigt läcker! Vad kostar en sådan i skatt/försäkring om man skriver bilen på far?

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
Martin 9-3 Fisketokig
19 juni 2006 · 2 997 Inlägg

Håller med om att det är bra att ha 2 bilar, en finare och en mer slit å släng-bil.

Just som jag inte har sad

Åker bara till å från jobbet stort sett och har saaben som är totalt påkostad runt 420 och den får vara med om allt möjligt. När man kommer hem ibland vill man knappt gå innanför dörren med kläderna på och då har man åkt i bilen innan. Ett under att det inte är oljefläckar i klädseln.

Så köp ingen spritt ny och ha som slit å släng iaf, bättre med en som en repa inte gör så mycket på wink

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
drömmaren Corrado Club Sweden
19 juni 2006 · 73 Inlägg

jag röstar Corrado! ;D

VictorD Med Jetplan i generna
19 juni 2006 · 413 Inlägg

Vad kostar en Golf VR6 i helförsäkring per år om man skriver det på pappa? Någon som vet på ett ungefär?

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
EyeLighter
19 juni 2006 · 381 Inlägg

Jag köpte mig en Saab 9-3 Aero -01 som första bil. Funkar hur bra som helst.
Men den e till salu nu. Pris 115 000:- Men kan fixa finansiering till dig om du vill ha de från ca 1900 i månaden.
Pm mig om du är intresserad.

Lindbergz ............
19 juni 2006 · 15 Inlägg

Denna då?  smile

http://www.garaget.org/?car=25603

Driftsäker bil som har all lyx + extra ljud!

40 laxar så är den din!

Senast redigerat av v8_is_life (19 juni 2006)

Den som har flest prylar (bilar) när han dör vinner!
RacingBunny
20 juni 2006 · 508 Inlägg

VictorD skrev:
Pappa betalar inte. Jobbar och sliter ihop egna pengar!

Har ännu inte riktigt kommit underfunn med vad jag ska ha hmm. Vad hade folket för förstabilar?

D är bra d!
Men köp en mx3 då, dom är ju små och roliga, speciellt om du köper en v6, d måste man ju nästan ha tongue

HOLLELLE
20 juni 2006 · 409 Inlägg

VictorD skrev:
Vad kostar en Golf VR6 i helförsäkring per år om man skriver det på pappa? Någon som vet på ett ungefär?

det är ju väldigt varierande. min kostar 4200 på far.

kan tillägga att jag själv nyss införskaffat mig vr6an som förstabil. det där med att man kör lugnt bara för att det är en dyrare bil är BS sad
sen är det inte så kul att tanka den när man varit ute å gasat en stund. men rekommenderar ändå golf vr6. jag är toknöjd såhär långt!

Senast redigerat av h0lle (20 juni 2006)

_HITMAN_ BILGLASMÄSTARE
20 juni 2006 · 92 Inlägg

SAAB 9000 cse

***hitman***
stratovarius
20 juni 2006 · 31 Inlägg

En polare vill sälja sin VW Corrado G60 med nyrenoverad och uppställd kompressor, nylackad förra året, nybesiktigad u.a. nyskattad med fet sterio, helskinn Hamann inredning och lite annat lull som ögonlock och liknande smile Han ville ha ca 40,000 om jag minns rätt eller byta mot en Audi S2 smile

Kan säga också att den är 110% rostfri och går som en dröm i motorn smile

Senast redigerat av stratovarius (21 juni 2006)

VictorD Med Jetplan i generna
21 juni 2006 · 413 Inlägg

Har kikat lite på en Hyundai Coupé FX -97. Hur är det med kvaliten på en Hyundai? Bara skräp eller är det något att ha? tongue

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
ironhead volvoraggare
21 juni 2006 · 4 776 Inlägg

en ford mustang 05 kanske

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
jens
21 juni 2006 · 137 Inlägg

VictorD skrev:

jens skrev:
Varför inte köpa en som jag har så blir vi ju 2 i viken.

Skulle vara kul Jens ;D Har faktsikt kollat på just Corrado. Får väl se vad man kan hitta. Varför har du inte reggat in din än då?

Jag ska göra det imorgon faktiskt. Så då får du troligen se den om du är i viken.

VictorD Med Jetplan i generna
21 juni 2006 · 413 Inlägg

jens skrev:

VictorD skrev:

jens skrev:
Varför inte köpa en som jag har så blir vi ju 2 i viken.

Skulle vara kul Jens ;D Har faktsikt kollat på just Corrado. Får väl se vad man kan hitta. Varför har du inte reggat in din än då?

Jag ska göra det imorgon faktiskt. Så då får du troligen se den om du är i viken.

Jobbar då hmm Men kom till Birscha i Gusum o visa den wink

Senast redigerat av VictorD (21 juni 2006)

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
VictorD Med Jetplan i generna
21 juni 2006 · 413 Inlägg

Har nu hittat en SAAB 900 -98 som jag tycker verkar vara något av intresse. Det är en 2,0 Turbo med 185HK som gått 12,000 mil. Har ACC, stora färddatorn med mera med mera. Kostar 46,000:-. Verkar vara intressant. Någon som har något att säga ang. en sådan bil? Bara 5 mil härifrån så man kanske ska ta o försöka kontakta han.

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
Kelan Kelan.pixbox.se
21 juni 2006 · 239 Inlägg

hmm då passade inte min bil in så jättebra där tongue synd,annars är den till salu till bra pris wink tongue

//Silverpilen\\
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang