linuslinje skrev:
Trevligt med tråd och videotest! Jag är sååå sugen på att klicka på Beställ men måste vänta tills jag får titta in din IRL.

Är rätt fashinerad att det är så lite vibrationer, den måste ha något skaksensor inbyggt i optiken? Förstå att köra detta genom premieres antiskak!
Tycker det känns lite läskigt att ha den på utsidan ifall du skulle ha tappat den eller har du något backupsnöre? Skruvar man fast sugkoppen eller vadå.
Edit: Snygga fälgar+skiva förresten heh.
Säg till nästa gång du är i Enköping, så ska du få känna och klämma på den

Tyvärr kan vi inte se något filmresultat på plats eftersom den inte har någon display.
Jag vet inte om den har någon skaksensor, men fästet är som sagt rejält stumt när det sitter på plats. Det märker du den 19e. Jag vågade inte köra i höga hastigheter med kameran på utsidan av bilen, men jag misstänker att den är ganska robust. Höljet är i aluminium och eftersom det är en digitalkamera som spelar in på minneskort finns där inga rörliga/ömtåliga delar inuti den.
Sugkoppen trycker man bara dit, sedan "spänner" man den med det lilla handtaget längst ned på fästet. Sitter stenhårt!
Senast redigerat av Minister (8 juni 2010)