Jahapp. då har man varit i både Västerås, Fagersta och Avesta i dag och handlat lite smått & gott till bilen blandannat

Vart lite ny olja och oljefilter som skulle behövt bytas för 400 mil sedan

och även någon "oljerenare" vart pålurad det iallafall och det skulle visst vara riktigt bra. men ja det lär ju inte bli sämre. Blir att fixa i helgen, sen lite kapskivor till nya garaget så kanske man tillslut kan komma in med bilen utan att ha en massa långa skenor runt smörjgropen som ska ta i under bilen.
Högtalar kabel som ska agera som jord från chassi till rca utgångarna på stereon och jag hoppas det slutar "knäppa" i stereon efter det

Sen lite bilvårds produkter.
AQUATEC 500 rekommenderas gryymt mycket. spelar ingen roll om ni köper sämsskinn för 500:- så slår denna trasa det iallafall. kostar 200:- på bergslagens bilvård i Fagersta och man torkar en normalstor bil snus torr på 5 min om man är snabb. du vrider ur trasan max 2 ggr per bil

hur skön som helst och luktar inte lika illa som dom där vidriga sämsskinnen gör

Rekommenderas till alla som är noga med att torka bilen efter tvätt och vill underlätta arbetet!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73108/73108-16d7f33eb169dd0d10fb818b1bda8742.jpg]()
Ska på med sommarhjulen i morgon ÄNTLIGEN!! sen blir det kapa kapa kapa i garaget i helgen sen nästa vecka ska bilen ner på jorden igen! sen på tisdag ska bilen till KMC i Avesta för hjulinställning

skapligt skönt. Hmm vad är det mer på G då?
Ska väll reklam dekal trimmas lite diskret innan elmia oxå men vad det blir för reklam hålls hemligt några dagar till

och ja. Inreda garaget antar jag blir i början av nästa vecka

så det kommer troligtvis rätt mycket bilder här under helgen & nästa vecka skulle jag tro

håll koll och kommentera på bara