Vad som hänt & vad som händer med audin från inköpet nästintill original 2009 till i dag 2013 och frammåt! nu nyaste är bygget till elmia 2014 och har mer fokus på utsidan än tidigare med blandannat kjolpaket och airrides :)
Fan så fint Johan! Kanske kan dyka ut imorgon och ge en hjälpande hand beroende på jobbet! Har självmant bett om 65 timmar per vecka några månader, sen blir det ngt kul
Hoppas det, vart SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket simplare än vad dom första planerna var tyvärr så pga tidsbrist fick det bli på ett annat sätt i stället men hoppas det kommer bli bra ändå går ju alltid att bygga om
Ja Danne! du ska få äran att koppla in alla steg & basar & skit hörde att man knappt han vända ryggen åt så var sånna saker inkopplade & klara
Hatar slutsteg personligen så du får gärna fixa det om du vill
Hahah, jodå det går relativt fort att göra en grovinställning för inspelning etc, det är sen allt pill tar tid! Men det är bara hojta till så kommer jag ut! Btw, tror Audin min har skurit så du får nog aldrig se hur den går! =/ Något i motorn som går tungt iaf!
absolut, en hel del kvar dock men jag säger till ja jag såg det, fan va synd isåfall. men vad kan det vara då? typ kolvarna eller nått som blivit sneda?
Fan så fint Johan! Kanske kan dyka ut imorgon och ge en hjälpande hand beroende på jobbet! Har självmant bett om 65 timmar per vecka några månader, sen blir det ngt kul
låter ju kul men blir ju lite pengar där efter oxå ja ska väll köpa lite skit och testa göra nå covers bak i skuffen, sen ska "lådan" för stegen börja byggas i morgon, samt nya kablar ska dras ut genom fram & bakdörrar och upp i bagage luckan mm.mm
Jodåå synd att "toppen" på basarna inte gick in i en enda del utan fick kapa upp den i 2 men men, det syns ändå inte när man nästan kommer bygga ända upp i taket innan det är klart
absolut, en hel del kvar dock men jag säger till ja jag såg det, fan va synd isåfall. men vad kan det vara då? typ kolvarna eller nått som blivit sneda?
Bara slänga i en Rs4 motor i den i stället
Du jag har inte en aning faktiskt, inte ens orkat lyfta ett ögonbryn åt bilen, sjukt matt på den just nu! Nja, däremot funderar jag på att hämta ut en Rs6 här någon dag
Piratstikin skrev:
låter ju kul men blir ju lite pengar där efter oxå ja ska väll köpa lite skit och testa göra nå covers bak i skuffen, sen ska "lådan" för stegen börja byggas i morgon, samt nya kablar ska dras ut genom fram & bakdörrar och upp i bagage luckan mm.mm
Finns nog jobb så det räcker åt ett par personer
Jo, lite drygt är det men det är skönt varje gång lönen kommer! Okej, men jag kan slå en signal imorgon så dyker jag nog upp mot kvällen!
Jodåå synd att "toppen" på basarna inte gick in i en enda del utan fick kapa upp den i 2 men men, det syns ändå inte när man nästan kommer bygga ända upp i taket innan det är klart
Hoppas det blir lika bra som man tänkt sig bara
HAha fyfan då äre STORA grejer Ser riktigt bra ut tycker jag iaf måste kolla in den i sommar!
Bara slänga i en Rs4 motor i den i stället
Du jag har inte en aning faktiskt, inte ens orkat lyfta ett ögonbryn åt bilen, sjukt matt på den just nu! Nja, däremot funderar jag på att hämta ut en Rs6 här någon dag
Piratstikin skrev:
Finns nog jobb så det räcker åt ett par personer
Jo, lite drygt är det men det är skönt varje gång lönen kommer! Okej, men jag kan slå en signal imorgon så dyker jag nog upp mot kvällen!
rs6a är ju sweet som fan, 03 eller? rätt bra med pulver i dom & billiga tycker jag.
Hör av mig om man har någon energi kvar på kvällen börjar i garaget mellan 06-08 någon gång
Hoppas det blir lika bra som man tänkt sig bara
HAha fyfan då äre STORA grejer Ser riktigt bra ut tycker jag iaf måste kolla in den i sommar!
tackar låter ju kalas blir väll lite updates i morgon med hoppas jag, du får komma på mimermeet i sommar så får du se den
Yes har jag alltid gjort. tänkte köra MDF till lådorna i år men det fick bli spån ändå. underlättar sjukt när allt ska skruvas & med 22mm blir det ju stabilt ändå
Är åtminstonde "riktigt spån" så dom är absolut inte sådär porösa & jävliga som dom kan vara ibland
Senast redigerat av Piratstikin (22 februari 2013)