sitter i skrivande stund nyvaken, tycker träffen blev grymt lyckat vädret höll i sig och det var ingen som gjorde något onödigt runt. kul att så många kom med riktigt fräscha bilar från alla håll o kanter. men att tusse kom är sånt som händer men det är bara att ta nya friska tag till nästa gång som jag hoppas blir av snart.
Tycker denna träff kändes mycket bättre på alla plan. Dock blev parkeringen som den blev istället nu alla parkerade in alla.. haha Patrik och jag hann precis flytta oss när vi insåg vad som komma skall Men jävligt trevligt hade man denna kväll. Synd med fikat. Blev förvånad på rv70 när mc polisen helt plötsligt lämnade för att sen när vi anlände till enköping se att han hade stannat en bil och gav böter.
Tack för en trevlig träff. Synd att man fastnade i flygande bara. Men men
Gillar skarpt V40 som roade sig med handbromsryckande på sen kvällen på parkeringen. GILLART! - jag skämtar fan inte om att du får ett fälgkors i huven nästa gång...
Tack för en trevlig träff. Synd att man fastnade i flygande bara. Men men
Gillar skarpt V40 som roade sig med handbromsryckande på sen kvällen på parkeringen. GILLART! - jag skämtar fan inte om att du får ett fälgkors i huven nästa gång...
jag stod där då också.. All cred till Golfen som ställde sig front mot front på honom och frågade om han var dum i huvudet och han sa nej?? för att sen ställa sig åt sidan och skämmas lite
Glöm inte att kika på den sista översiktsbilden där jag har slängt ihop 2st bilder för att få med allt!
Blev totalt 40st som jag la upp, även 2st från fikat längs vägen. Har tagit fler bilder på andra bilar så hojta till om inte er bil finns med! Hojta också gärna till om ni hade tänkt använda någon bild eller om ni vill ha originalet skickat till er.
sitter i skrivande stund nyvaken, tycker träffen blev grymt lyckat vädret höll i sig och det var ingen som gjorde något onödigt runt. kul att så många kom med riktigt fräscha bilar från alla håll o kanter. men att tusse kom är sånt som händer men det är bara att ta nya friska tag till nästa gång som jag hoppas blir av snart.
det var roligt och fikade med dig igår;P)) tackar för kaffet som du bjöd på fiket på RV70:P