Skruvar till det skrev:
Herregud 60 sidor på så kort tid du har väl nästan bott i garaget känns det som ja har nu 13 på 4 år.
Sen är ju ditt projekt lite mer udda o ballare än en 200 häck.
Riktigt tråkigt med ras i sommartider men du fick ändå åka lite.
I din takt är du väl ute o rullar innan mig ändå så ingen skada skedd.
Jobba på så kanske vi ses vid burgerking nån onsdag vem vet...
Hehe, jo det har blivit en del här. Men som du säger har jag spenderat en hel del tid i garaget

Sen har jag varit ganska flitig med att uppdatera och lägga in både bilder och text, så det rullar på. Ett tips är dock att gå in på inställningarna och ändra till max antal inlägg per sida, så slipper man bläddra hela tiden.
Jag har faktiskt tänkt ta det ganska chill, eventuellt kommer jag inte ta ut bilen mer i år. Fast bottendelen har jag byggt ihop en ny, väntar bara på stakar som viktbalanseras. Toppen ska få sig en omgång, både invändigt och utvändigt, ny vassare kam, nya tryckare, tätningar, mirafräsning, inslipning av ventiler, portning avgassida, ev 34mm ventiler på densamme. Vet inte exakt vilket fårhållande som är optimalt, men med 1mm överdimension på avgas får jag 85% av insugssidans ventilöppningsarea.
Jag kommer säkert att åka till burger king nån onsdag ändå, men tyvärr inte i golfen i år. Sy vi syns nog förr eller senare
Visst är projektet lite udda, ballt ja

Men jag gillar nissan 200 och ibland funderar man varför man inte valde en turbobil direkt istället för att jaga sughästar, hehe