Hoppla hoppla
Projektet fortlöper men nu utan någon större stress. Mappningen börjas så fort Pontus kommer hem från Gatebil. Under tiden grejar jag med lite andra småsaker som jag har tänkt att göra.
Generatorn har som sagt bytts ut mot en annan, med ny laddningsregulator, så förhoppningsvis funkar den bättre.
Sen var jag till batterilagret och kollade mitt batteri, som var ok fast det kunde varit lite mer ampere. Så ska till batterirekond och byta ut det tänkte jag. Fick tips av Pontus om det, man lämnar in sitt gamla, betalar 300:- och får ett nytt batteri. Väljer nog en storlek mindre då.
Sen har jag tänkt lätta bilen lite. Asfaltsmattor på golvet ska ur, dörrsidor ska bytas till tunn plast, alu eller kanske tom kolfiber.
Har börjat med att kapa bort onödig plåt på insidan.
![http://i737.photobucket.com/albums/xx17/Mrpete82/IMG_0380-1.jpg]()
Sen kommer jag att byta garage i månadsskiftet, eget dubbelgarage med en del lagerhyllor och ett litet rum på ena sidan. Får se om jag ska ha det kvar eller om jag tar ner det för att få större golvyta.
Så det kommer att finnas ett ledigt dubbelgarage där jag är, tror det är 36m2 och kostar 2500:-/mån. Lagom om man är två som vill dela tex.
Om någon är intresserad av det så hör av dig till mig, jag måste ha intresseanmälan idag, senast imorn vid lunch.