Viktigt! Ni som INTE har mej i er vänlista - Lägg till mej (Leafb0x (0=siffran noll)) Jag tänker inte leta upp er igenom klubben för den funktionen är helt oduglig.
Du har kört med den där förut va? Tycker jag känner igen den.
För den intresserade så åker jag Civicen i första bilden. Experimenterade lite med andra bilar oxå, lite mer udda varianter. Men alla kändes... instabila, och jag vet att det inte fanns tillräckligt med tid att få dom lika bra.
------------------------------------------------------------------------------------------------ Viktigt! Ni som INTEhar mej i er vänlista - Lägg till mej (Leafb0x (0=siffran noll)) Jag tänker inte leta upp er igenom klubben för den funktionen är helt oduglig.
INGEN har skickat vänförfrågan, och jag vet att jag saknar flera!
Förresten är det nån som är på att försöka dual drifta eller om man är några stycken att försöka drifta så snyggt och nära varandra som möjligt så kan ni adda min GT: EnForceR ManiaC. Tänkte att man kör på lite olika banor sen så tar man så många varv som möjligt, tanken är inte att nån ska vinna därav så många varv som möjligt, tanken är bara att ha kul och öva upp sig
Förresten är det nån som är på att försöka dual drifta eller om man är några stycken att försöka drifta så snyggt och nära varandra som möjligt så kan ni adda min GT: EnForceR ManiaC. Tänkte att man kör på lite olika banor sen så tar man så många varv som möjligt, tanken är inte att nån ska vinna därav så många varv som möjligt, tanken är bara att ha kul och öva upp sig
Det är det som är det roligaste med drifting tycker jag. Har du ingen du känner så brukar det finnas ganska vettigt folk online. Håll dig nära någon när ni driftar, antingen blir de sura och stannar eller så kör ni bara på och har skoj
Det är det som är det roligaste med drifting tycker jag. Har du ingen du känner så brukar det finnas ganska vettigt folk online. Håll dig nära någon när ni driftar, antingen blir de sura och stannar eller så kör ni bara på och har skoj
Precis, tänkte bara kolla att om nån vill köra härinne så är det bara att adda isåfall
Tjena, jag och en kompis har spelat Fm4 sen i julas men nu har dom flesta av våra kompisar mer eller mindre lagt av med spelandet.
Upptäckte denna tråden och vi skulle mer än gärna lira med er om det är ok
Båda har mick och respekt för andra. Vilka dagar och tider är det ni spelar, är det lite när som eller har ni bestämda tider när alla spelar?
Mvh Rasmus.
First off - Askalas! Alla är välkomna. Det finns lite info nån sida bakåt angående racet imorgon
Det är i princip jag som är "in charge" över den arrangerade ban-körningen. (Det förekommer dock spontana strö-race ifrån medlemmarna nån gång i veckan.) Så frågor kan skjutas imot mitt håll.
Det finns inget schema vi håller. Utan det är väll mer eller mindre jag som bestämmer när vi kör.