Vilken mobiltelefon har du vart mest nöjd med?

Roos
17 juli 2010 ·

Min halvt söndertuggade Z610i funkar fortfarande problemfritt. Bästa skiten jag haft - men fick sen för mig att köpa en w995. Vafan hände? Har fått TRE stycken nya på garantin pga exakt samma fel varje gång, den sista och tredje jag har nu är lika dålig den men jag gav upp och orkar inte byta igen.

Blir aldrig mer Ericsson iaf. smile

Tias88 OEM Rox
17 juli 2010 · 245 Inlägg

Har haft ett par Sony Ericsson, hatat dom allihop, tänker aldrig köpa en igen. Mest nöjd har jag faktiskt varit med en Sharp som jag hade, den fungerade och fungerade hur mycket stryk den än fick, likaväl som några utav mina nokior faktiskt!

Nu håller jag inte koll på vad olika modeller heter längre, har inget intresse utav det, har någon halvdålig nokia för tillfället. Den fungerar men är knepig och dumma knappar.

"Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen."
Ja, och hur fort går en häst och vagn?
----------
Det stavas Stereo, inget annat.
BMW 325Ci "Heroinsläden" (2001)
ZonaX Svetsare
17 juli 2010 · 3 150 Inlägg

Har nog varit mest nöjd med min Nokia N95 som jag sålde förra året  sad   Köpte en Nokia N86 8MP istället och den är i stort sett samma mobil fast med bättre kamera och lite fler funktioner  smile  Känns modernare med.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
HenkeTIC
17 juli 2010 · 888 Inlägg

Hexenhammer skrev:
iPhonen helt klart. Ingen annan har ens varit i närheten...

+1 på den.

Fjellner
18 juli 2010 · 245 Inlägg

Utan att tveka så blir det min nuvarande telefon, en Nokia N95 8Gb.
Har haft den i över två år och den fungerar fortfarande riktigt bra!

Martin 9-3 Fisketokig
18 juli 2010 · 2 997 Inlägg

Haft SonyEricsson K750i och en K850i som fungerat väldigt bra. Använts flitigt under 3-4 år och av egen erfarenhet har SE fått oförtjänt mycket skit ang kvaliten. Eller har man haft tur själv.

Men lyftet till nuvarande HTC Desire slår det mesta. Är väldigt imponerad av HTC:n
Hade lite funderingar åt iphone men det mesta lutade åt HTC:n

Nu är jag helt övertygad om att jag valde rätt. Iphone är överskattat i dagens läge.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
snap-it Fotograf
18 juli 2010 · 121 Inlägg

Samsung Wave, riktigt nice, fyller helt klart mina behov och mer än så.

http://www.snap-it.se Hojta till om fotosession.
Chevrolet S10 P/U "2.2 2WD" (1996)
Sanizz
18 juli 2010 ·

Iphone helt klart. Hade en nokia n97 tidigare men den var inte ens i närheten så bra..

loomis
19 juli 2010 · 18 Inlägg

Iphone helt klart. Det som är bra med den är att man kan byta skal på den. Så den blir lixom personlig.

DuelBall Seg bôvel
23 juli 2010 · 322 Inlägg

Inte den fittetelefon till Satio jag har nu iallafall.
Skiten är f.n på verkstad för andra gången på ett halvår.

Bäst är nog min gamla K810 som jag använder nu - tål i princip allt.
Dessutom fungerar den utmärkt till att täppa till truten på mobilnasare i div. köpcentrum. Bara att släppa i marken och fråga hur många nya telefonjävlar som tål det.

IDMUD
23 juli 2010 ·

Iphone, även om den används mer som minidator än telefon. Utmärkt pryl som förändrar ens liv wink

Magda
23 juli 2010 · 331 Inlägg

Måste säga SE W550i! Hade den i 4 år och inte ett enda problem. Högtalare som tål mycket m.m. Har den fortfarande som extramobil....

Den sämsta telefon jag haft är faktiskt SE T610. Hyffsat användarvänlig men kvalité skulle jag kanske inte kalla det....

Senast redigerat av Magda (24 juli 2010)

Sushikocken Sleeper
24 juli 2010 · 3 084 Inlägg

W810i har jag än har överlevt betongdamm i min ficka vart kapsylöppnare släng i golvet ett antal ggr
den ser ganska sliten ut tongue knapparna är genomskinliga den saknar frontglas och utsätts för skruv och skit varje dag.. Den är lite jobbig att knäppa kort med numer men annars så funkar den.
3510 svartvit höll också ganska länge

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Rattryckarn BilvårdsTekniker
24 juli 2010 · 281 Inlägg

Den jag har nu HTC Hero, http://www.priceindia.net/wp-content/uploads/2009/12/htc-hero1.jpg

Rattryckarn
Ford Mondeo Sport Edition "Snow-white" (2012)
Falcy
24 juli 2010 · 193 Inlägg

Min gamla Nokia N95 är nog den jag varit mest nöjd med under längst tid. Fast min nuvarande Samsung Galaxy S knäpper allt vad jag tidigare haft på fingrarna.

E85 TD04 Biopower, Mackanized.
Körglädje och bränsleekonomi går inte att kombinera.
Saab 9-5 2.3t "Spritskåpet" (2001)
Mattsson_91 Självlärd
25 juli 2010 · 3 083 Inlägg

Förutom en gammal Nokia 3310 jag hade för flera år sen så är det nog min Nokia E71 jag har just nu som jag är mest nöjd med..

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
McLoving
26 juli 2010 · 112 Inlägg

Inlägg redigerat:
§9 Annonsering
Annonsering (oavsett typ) får inte förekomma i forumet
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules


Mvh.
Hamilton

Please be patient, monkey learning to drive!
Gronwalls
9 augusti 2010 · 1 808 Inlägg

Är en Sony Ericsson nörd egentligen, men har prövat på en Nokia nu i 1 mån en Nokia X6 - 8GB och är väldigt nöjd med den änsålänge, den tålde Sonisphere regnet utan att de hände nått = bra.

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
HansN83 x40
9 augusti 2010 · 1 209 Inlägg

iphone 3gs e ruskig nöjd med.. än så länge i alla fall... har haft den i 1 år och det e inte oftas jag har en tel så länge

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
940_44
9 augusti 2010 · 850 Inlägg

jag gillar sony ericsson 663an! riktigt bra e den har haft den i snart 3år och funkar bra!big_smile

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang