Eftersnack: Daymeet #1 17/7 Björkvikring

lill3bror
17 juli 2010 · 1 397 Inlägg

Vill ge killarna som höll i träffen/dagen en STOR eloge. Extremt bra arrangerat. Enda tråkiga var att vädret inte ville hålla i sig hela tiden. Laddar upp bilder här nu oxå

Nissan Skyline R33 GTS-T "Version 5.0 - 536 whp" (1995)
_MaCCe_ Majestas
17 juli 2010 · 1 319 Inlägg

Så då var man hemma igen !

Evenemanget var väl ingen direkt höjdare ur en åskådares synpunkt.
Fast det är ju i 1a hand inte ett sånt evenemang, utan ett perfekt möjlighet där man själv får chans att prova sin bil!

Jag hoppas träffen återkommer ganska snart, förhoppningsvis med mer folk och möjlighet till tidtagning när vi kör stillastående start.

Alla tummar upp !!

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
lloyd
17 juli 2010 · 15 Inlägg

Detta va ju den första träffen som vi har arrangerat så nu har vi lärt oss lite till nästa för det kommer bli flera smile Riktigt kul att så många ville testa bilarna. Synd bara att vädret skulle komma och förstöra då vi inte han med stillastående 0-402m men det får bli till nästa gång.

Ladda upp bilder nu ni som har fotat smile

lill3bror
17 juli 2010 · 1 397 Inlägg

lite problem med garaget.org's uppladdningsfuktion i forumsdelen. Men jobbar på att få upp dom på ett eller annat sätt smile Jag är ingen mästerfotograf. Men jag har bilder iaf big_smile

Nissan Skyline R33 GTS-T "Version 5.0 - 536 whp" (1995)
lill3bror
17 juli 2010 · 1 397 Inlägg

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=105838


där finns de bilder.. tog totalt 650 bilder. har valt dom bättre utav dom smile

Nissan Skyline R33 GTS-T "Version 5.0 - 536 whp" (1995)
Bonne_MazdaSpeed MazdaSpeed.se
17 juli 2010 · 174 Inlägg

Som sagt bra dag, surt med vädret bara, kommer garanterat köra om de blir fler gånger smile

Backlundaren
17 juli 2010 · 314 Inlägg

Vad kul med bra respons!
Ja det var synd att vädret skulle döda det då det rullade in mer bilar lagom regnet började...
Men att ni gillar det gör det bara ännu roligare att fixa fler träffar!

Lapp3n OCR
17 juli 2010 · 279 Inlägg

Riktigt kul med responsen som backlund nämner, fick även mycket positiva meningar från bilar som lämnade när regenet började falla.

Synd att vi inte kunde fortsätta men hoppas ni hade en bra tid då ni väl hade möjligheten till att köra/ titta smile

Ocr
Talvis Fotograf
17 juli 2010 · 191 Inlägg
IDMUD
17 juli 2010 ·

Som jag skrev i förra tråden, kul tillställning. Får hoppas på fler liknande i sommar.

Ctr07
17 juli 2010 · 247 Inlägg

IDMUD skrev:
Som jag skrev i förra tråden, kul tillställning. Får hoppas på fler liknande i sommar.

Kul att folk gilla det! , Klart det blir fler! .Vi Ska börja kolla på när så snabbt vi kan .Hoppas på bättre väder och fler deltagare då! smile

GizzeAero
17 juli 2010 · 34 Inlägg

Riktigt kul ändå fast det var supra club träff samt lite halv dåligt väder att så pass många bilar ställde upp!smile 

Nästa träff hoppas jag mer folk kan ställa upp och testa sina bilar !smile  Nästa träff så hoppas jag alla sprider ut och drar med så mkt folk ni bara kan smile

Tribbe SAAB♥SUBARU
17 juli 2010 · 1 636 Inlägg

Jag var där som åskådare och den korta stunden jag var där tyckte jag det var bra.. men jag blev rädd för vattnet och satte mig i bilen 10minuter innan vi bestämde oss för att ge upp så vi åkte hem igen. Måste säga att ni hade riktigt stor otur.. har varit så fint väder i flera veckor nu och så när det händer något roligt så kommer regnet...

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
noomadic
17 juli 2010 · 258 Inlägg

Jag va där från start till slut i stort sätt som åskådare, och tyckte det var jävligt bra! Man ville ju se stillastående start 0-402 meter men regnet ska ju alltid komma fel dag.. Hoppas de blir fler gånger smile

enpetar-klubben
Volvo V70 2.4D "summun" (2006)
Mitsubishi Evolution 2 "GSR RWD" (1994)
Najs
17 juli 2010 ·

får hoppas på att de inte va första och sista gången

IDMUD
17 juli 2010 ·

Bilder, blev mest Subbor tyvärr, timades in så när jag inte körde själv :\

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=184857

_MaCCe_ Majestas
18 juli 2010 · 1 319 Inlägg

Hur kommer ni överens med ägaren? är det någon som kanske har turen och vara släkt med ägaren?
För det har väl vart samma ägare alla tidigare år, tänkte varför man börjar dessa träffar först nu ?

Hört att det fanns någon slags regel som säger typ " endast 3 evenemang per år" stämmer det?

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Ctr07
18 juli 2010 · 247 Inlägg

Nej ingen är släkt med Ägaren . Inte i alla år men dom har haft det ett tag. Någon måste ju ta tag i det för att det ska bli några träffar och det är precis vad vi har gjort. Jag ringde en av ägarna och prata lite och boka in ett möte så han fick träffa oss och se vad vi hade för ide och det gick ju bra:)



Det stämmer nog inte.

Dirtymike
18 juli 2010 · 1 532 Inlägg

Det var riktigt kul o jag hoppas verkligen det blir ett återkommande evenemang. Det skulle ju kunna bli en väldigt stor bra träff för ytan finns ju. Ett stort tack till alla som höll i det. Mvh Micke

Jeep J20 (1978)
Undisputed Always Bet On Black
18 juli 2010 · 125 Inlägg

Tackar så jätte mycket för en väldigt trevlig dag smile..
Stor eloge till alla dom som höll i denna träff!
Hoppas det blir flera i framtiden smile
Mvh david

Mr. David Z
Saab 9-5 Aero 2.3T
Fifty Procent of Something is better than Hundred Procent of Nothing
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang