Riktigt tjusigt, detta ska följas, prenumeration lagd ! 200'projekt de e bra grejjer de !
tackar vi för det mesta är bra för utom ca18det enligt mig
Ja jo, original ca18det pallar ju inte jätte mycket om man tok-kör dom... Men kör man med smidd motor och med bra kyl på olja och vatten så går det ju alldeles utmärkt (=
Senast redigerat av Nissan200sx- (20 januari 2012)
Ser riktigt gött ut, lite intresserad av front balk blir den stabil? Har ju byggt min på likande vis men har små 4kant profiler i stället men hade ju sparat en del på vikten men vill ju inte att de ska bli för fladdrigt heller.
Ser riktigt gött ut, lite intresserad av front balk blir den stabil? Har ju byggt min på likande vis men har små 4kant profiler i stället men hade ju sparat en del på vikten men vill ju inte att de ska bli för fladdrigt heller.
tackar.. ja det är riktigt stabil fästen till kylare ic osv sitter ihop så det gör sitt att det blir stabilt .
dåligt med update på ett tag men här kommer det en bild på karossen la grundfärg idag slipgrund imorrn och lack början av veckan fast man inte bestämt färg än men nån mörkare färg blir det sen har man blivit antagen till Elmia med så det är bara att ligga i