ang färger så har nissan måååånga fina mörka som dessa: BT2 : Champion Blue från r33an TH1 : Dark Blue Pearl från r32 732 : Black Pearl Metallic även den från r32 TV2 : Bayside Blue från underbara r34 de är dom finaste mörka färgerna enligt mig
ang färger så har nissan måååånga fina mörka som dessa: BT2 : Champion Blue från r33an TH1 : Dark Blue Pearl från r32 732 : Black Pearl Metallic även den från r32 TV2 : Bayside Blue från underbara r34 de är dom finaste mörka färgerna enligt mig
tackar för det tror jag kommit fram till en bra färg nu
nu vart det kväll måste få lite sömn så man orkar till jobbet om ca 5tim men har fått färg på stagen till fram och bakvagn och rivit isär motorn . imorrn blire att städa rent bilen inför lack och pressa bussningar till bakvagnen sen montera ihop den god natt
fan sätt fart nu så man får se slut resultatet, väntat för länge nu ne skojar, men grymt jobb och tror resultatet kommer bli perfa!
haha jobbar på lite lagom snart dags för live visning
ja bättre att ta det lugnt utan stress, då blir det bättre härligt, väntat på detta sen du började med projektet
helt riktigt. då har du väntat ett tag. var ca 2.5 år sen jag körde denna bil lite skillnad kommer det bli nu då den var helt orginal nästan när jag köpte den förutom lite små skit gjort med motorn.