Vi Kommer att lufta Golfen 2015 igen. Men vi kommer inte jaga DB! De blir demo our way!! Så vi syns i SOMMAR! Start sidan 113
Nymans skrev:När får ja testlyssna? Jag vill flyga runt som en vante när basarna börjar jobba lite!
Techno_Bass skrev:MAMMA MIA! Ser galet bra ut detta Blir också sugen bygga om nu jö
Obx skrev:Techno_Bass skrev:MAMMA MIA! Ser galet bra ut detta Blir också sugen bygga om nu jö Do it!! Men hur fan ska du kunna bräcka de du hade i År?!?!? Då lär du få kämpa
Techno_Bass skrev:Obx skrev:Techno_Bass skrev:MAMMA MIA! Ser galet bra ut detta Blir också sugen bygga om nu jö Do it!! Men hur fan ska du kunna bräcka de du hade i År?!?!? Då lär du få kämpa Haha tack Inte bestämt mig än men i vinter ska jag inte va hemlig med bygget som förra året . Är mer sugen på att få mer db på mätaren än "show" ljudet. Så att minska på antalet basar är tyvärr enda medicinen då jag byggt så stor låda jag kan . Får se hur det slutar..Du ska då ha många lycka till med ditt häftiga bygge
Nymans skrev:På ett sätt så känns det skönt att jag bara håller på med smålådor för lämplighetens skull men ditt är ju bara så jävla mycket häftigare!
Obx skrev:Nymans skrev:På ett sätt så känns det skönt att jag bara håller på med smålådor för lämplighetens skull men ditt är ju bara så jävla mycket häftigare! Lite häftigare
audioman_ skrev:Kommer bli sick;) lycka till!!
Nymans skrev:Man blir ju tårögd! Fan va fint det blir!
Holst skrev:Vad har du för totalvolym på lådan eg? ser ju jävligt stor ut iaf
M44ltie skrev:här går det undan! Ser ut att bli jävligt bra iaf, hoppas det lirar som faen nu då