Nja nu är de nog stopp.. skulle ha kablat från din bil nån dag så vi får MASSA ström
det är juh fusk juh..
Nää inte fusk Bara kolla
hehe.. bata lite fuusk då.. :)skulle juh minst behöva dubbla 50kvadrat imelan då juh.. annars skulle kablarna bara bli varma.. som när man försöker starta en bil med kablar..
hehe.. bata lite fuusk då.. :)skulle juh minst behöva dubbla 50kvadrat imelan då juh.. annars skulle kablarna bara bli varma.. som när man försöker starta en bil med kablar..
Tjena tjena grymt bygge ! Men har en fråga .. Hur räknar man ut hur stor volym man ska ha i en låda för att få ut den bästa (tryck) ur basen eller basarna ? Mvh tacksam för svar
Tjena. Beror ju på lite vad du har för basar osv. Om du vill spela djupbas,snärtbas å lite sånt
Fråga igen så ska jag svara så gott jag kan, så slipper vi skräpa ner OBX projekttråd. Trevligt resultat förresten! Börjar bli snuskigt högt nu. Får vi se en 155+ nästa helg?
Fråga igen så ska jag svara så gott jag kan, så slipper vi skräpa ner OBX projekttråd. Trevligt resultat förresten! Börjar bli snuskigt högt nu. Får vi se en 155+ nästa helg?
Ja de börjar röra på sig Kan ju hoppas att 155+ sitter. Men långt dit..