behöver hjälp med mötesplats i Södertälje. Finns det någon bra parkering där man kan samlas innan? Är inte i tälje så ofta så, behöver tips.
Moraberg!
har du någon adress dit?
samma plats där södertälje träffarna brukar vara, parkeringen vid jula, plantagen mm ligger precis brevid motorvägen, går inte att missa. Första avfarten till södertälje om du kommer från sthlm, håll till höger, sedan vänster i rondellen och första höger efter de, framme. parkeringen syns dock inte på eniro då dom kartorna är såpass gamla.
Låter som en kul ide. Men när är sista anmälning, om det finns någon? Jag är osäker på hur många som ska åka min bil så därför jag avvaktar med att anmäla mig tills jag vet.
Låter som en kul ide. Men när är sista anmälning, om det finns någon? Jag är osäker på hur många som ska åka min bil så därför jag avvaktar med att anmäla mig tills jag vet.
de är dagen innan. Men de spelar ingen roll hur många som åker med dig.. bara jag vet att du och din bil kommer delta..
Varför jag kräver att folk ska anmäla sig på hemsidan är för att jag ska få en lista. Underlättar när vi samlas i början, för då kan man se vilka som inte kommit än och bajs. SÅ man inte glömmer någon mm.
Men som sagt, anmäl dig du.. sen hur många du tar med behöver jag inte veta