Ja det är ju bara frågan hur länge det funkar, helt plötsligt kan de få för sig att inte ge dispans för ombyggd torpedvägg längre om de upptäcker att alltför många begär det. Vill bara säga att det är dumt att bygga in sig i ett hörn.
Ja det är ju bara frågan hur länge det funkar, helt plötsligt kan de få för sig att inte ge dispans för ombyggd torpedvägg längre om de upptäcker att alltför många begär det. Vill bara säga att det är dumt att bygga in sig i ett hörn.
Jag bygger aldrig in mig i ett hörn.. Det är väl dumt? Skulle det mot all förmodan inte gå så får den väl göra sitt på Gatan och ban dagar... Och jag har ju kvar min gamle 745a som det Går att sladda med..
Jag bygger aldrig in mig i ett hörn.. Det är väl dumt? Skulle det mot all förmodan inte gå så får den väl göra sitt på Gatan och ban dagar... Och jag har ju kvar min gamle 745a som det Går att sladda med..
Ok I nuläget så är det SDS reglementet som du får ha dispens för att få tävla under. I SBF reglementet står det i dagsläget inget om torpedväggen, så tävlingar organiserade enligt SBF drifting reglementet kan du än så länge köra iaf Det vore tråkigt att inte få se den på seriösa tillställningar i framtiden då det verkar bli ett riktigt häftigt bygge!
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team