Eftersnack birstaträff och scf den 7 aug

ghost_boy83 CREW
11 augusti 2010 · 2 594 Inlägg

_Nille_ skrev:

ghost_boy83 skrev:

JimmyAndersson skrev:
helvete att man missa denna träff sad
Hoppas det kommar nå denna sommar/höst tongue

vi hoppas få hinna med två till innan alla plockar undan sina bilar.  är alla nöjda med birsta träffarn eller skulle ni vilja ändra på något? vårat försök att få upp partytältet/däckbytar depå med musik och grejjer gick ju i stöpet denna gång då polisen kom men vi har lite planer på nästa träff hur man skulle kunna göra tongue

skulle vara smart om man kunde se till att blocka runt om och ha två bilar som kan släppa in dom bilar som vill busa! och dom som vill ut och ha dom åt båda färdriktnigarna sen som sakt party tält och däck depå. sen även till nästa gång kommar jag märka ut vart jag står och kommar filma! så dom nu som vill bli filmad får åka lite närmre mig och gör att det blir bättre kvalla på filmena!

vi fick upp tältet och höll på koppla in ljudet då polisen kom och käftade! vi hade tillochmed med ett elverk som vi drog i gång och testade belysningen men det uppskattades ej av orningsmakten för nått tält fick man då ej sätta upp men det ska vi nog råda på till nästa gång  cool

ang filmningen har jag en ide men måste kolla om den funkar först tongue

Senast redigerat av ghost_boy83 (11 augusti 2010)

_Nille_ Patrik
11 augusti 2010 · 124 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

_Nille_ skrev:

ghost_boy83 skrev:

vi hoppas få hinna med två till innan alla plockar undan sina bilar.  är alla nöjda med birsta träffarn eller skulle ni vilja ändra på något? vårat försök att få upp partytältet/däckbytar depå med musik och grejjer gick ju i stöpet denna gång då polisen kom men vi har lite planer på nästa träff hur man skulle kunna göra tongue

skulle vara smart om man kunde se till att blocka runt om och ha två bilar som kan släppa in dom bilar som vill busa! och dom som vill ut och ha dom åt båda färdriktnigarna sen som sakt party tält och däck depå. sen även till nästa gång kommar jag märka ut vart jag står och kommar filma! så dom nu som vill bli filmad får åka lite närmre mig och gör att det blir bättre kvalla på filmena!

vi fick upp tältet och höll på koppla in ljudet då polisen kom och käftade! vi hade tillochmed med ett elverk som vi drog i gång och testade belysningen men det uppskattades ej av orningsmakten för nått tält fick man då ej sätta upp men det ska vi nog råda på till nästa gång  cool

ang filmningen har jag en ide men måste kolla om den funkar först tongue

okej det låter bra:) men tror jag vet vad du tänker på angånde filmingen att vara på ett tak? eller ?
aa hoppas ni får upp det till nästa gång:) vore ass värt:) sen så hoppas jag att ni inte blir ensam om att ta med er ett praty tält hoppas det är fler som gör det!smile

s4jocke
11 augusti 2010 · 63 Inlägg

riktigt bra träff:) kul att bmwn kom med på nån film ocksåsmile låter bra att ni tänker göra träffarna mer seriös med tält och sånt:) ställer mig gärna ivägen för "farbror blå"big_smile

Audi A4 1.8ts Quattro "Stcc" (2004)
_Nille_ Patrik
11 augusti 2010 · 124 Inlägg

s4jocke skrev:
riktigt bra träff:) kul att bmwn kom med på nån film ocksåsmile låter bra att ni tänker göra träffarna mer seriös med tält och sånt:) ställer mig gärna ivägen för "farbror blå"big_smile

låter bra det:)

s4jocke
11 augusti 2010 · 63 Inlägg

_Nille_ skrev:

s4jocke skrev:
riktigt bra träff:) kul att bmwn kom med på nån film ocksåsmile låter bra att ni tänker göra träffarna mer seriös med tält och sånt:) ställer mig gärna ivägen för "farbror blå"big_smile

låter bra det:)

måste ju säga att du stod bra till när chaffören börna med bmwn;) bra filmat:) fortsätt med de:)

Audi A4 1.8ts Quattro "Stcc" (2004)
ghost_boy83 CREW
11 augusti 2010 · 2 594 Inlägg

_Nille_ skrev:

ghost_boy83 skrev:

_Nille_ skrev:

skulle vara smart om man kunde se till att blocka runt om och ha två bilar som kan släppa in dom bilar som vill busa! och dom som vill ut och ha dom åt båda färdriktnigarna sen som sakt party tält och däck depå. sen även till nästa gång kommar jag märka ut vart jag står och kommar filma! så dom nu som vill bli filmad får åka lite närmre mig och gör att det blir bättre kvalla på filmena!

vi fick upp tältet och höll på koppla in ljudet då polisen kom och käftade! vi hade tillochmed med ett elverk som vi drog i gång och testade belysningen men det uppskattades ej av orningsmakten för nått tält fick man då ej sätta upp men det ska vi nog råda på till nästa gång  cool

ang filmningen har jag en ide men måste kolla om den funkar först tongue

okej det låter bra:) men tror jag vet vad du tänker på angånde filmingen att vara på ett tak? eller ?
aa hoppas ni får upp det till nästa gång:) vore ass värt:) sen så hoppas jag att ni inte blir ensam om att ta med er ett praty tält hoppas det är fler som gör det!smile

japp tängte skicka upp dig på media market taket wink nä då men ett van tak iafl kommer du få bra vinkling mm

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
11 augusti 2010 · 482 Inlägg

Mja har fått lite skumma blickar av polisen denhär veckan, Jag tror Caddyn drog uppmärksamhet =P

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
_Nille_ Patrik
11 augusti 2010 · 124 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

_Nille_ skrev:

ghost_boy83 skrev:

vi fick upp tältet och höll på koppla in ljudet då polisen kom och käftade! vi hade tillochmed med ett elverk som vi drog i gång och testade belysningen men det uppskattades ej av orningsmakten för nått tält fick man då ej sätta upp men det ska vi nog råda på till nästa gång  cool

ang filmningen har jag en ide men måste kolla om den funkar först tongue

okej det låter bra:) men tror jag vet vad du tänker på angånde filmingen att vara på ett tak? eller ?
aa hoppas ni får upp det till nästa gång:) vore ass värt:) sen så hoppas jag att ni inte blir ensam om att ta med er ett praty tält hoppas det är fler som gör det!smile

japp tängte skicka upp dig på media market taket wink nä då men ett van tak iafl kommer du få bra vinkling mm

aa låter bra det;) säg till så hopppar jag upp på tacket:)

DesignByCollin Bilplåtslagare
12 augusti 2010 · 86 Inlägg

_Nille_ skrev:
den va bra:) och det hära hände efter 22.00 för dom som inte va där.

kul att du fick med när ja ställer fast kompisens 325 i början hehe wink

_Nille_ Patrik
12 augusti 2010 · 124 Inlägg

volvo_colllin skrev:

_Nille_ skrev:
den va bra:) och det hära hände efter 22.00 för dom som inte va där.

kul att du fick med när ja ställer fast kompisens 325 i början hehe wink

haha ingen fara:) va bara kul gör det hjärna igen om du vill!

s4jocke
14 augusti 2010 · 63 Inlägg

_Nille_ skrev:

volvo_colllin skrev:

_Nille_ skrev:
den va bra:) och det hära hände efter 22.00 för dom som inte va där.

kul att du fick med när ja ställer fast kompisens 325 i början hehe wink

haha ingen fara:) va bara kul gör det hjärna igen om du vill!

nästan gång de är träff så kör ja nog istället för att  dricka så då ska de nog börnas lite mer;)

Senast redigerat av s4jocke (14 augusti 2010)

Audi A4 1.8ts Quattro "Stcc" (2004)
Lambi
14 augusti 2010 · 112 Inlägg

Klart en av dom bästa tycker jag!! verkligen tummen upp!! smile

_Nille_ Patrik
15 augusti 2010 · 124 Inlägg

s4jocke skrev:

_Nille_ skrev:

volvo_colllin skrev:

kul att du fick med när ja ställer fast kompisens 325 i början hehe wink

haha ingen fara:) va bara kul gör det hjärna igen om du vill!

nästan gång de är träff så kör ja nog istället för att  dricka så då ska de nog börnas lite mer;)

låter bra det:D ta med däck ocksåwink så kan man ta bort 4 stycken;)

s4jocke
15 augusti 2010 · 63 Inlägg

_Nille_ skrev:

s4jocke skrev:

_Nille_ skrev:

haha ingen fara:) va bara kul gör det hjärna igen om du vill!

nästan gång de är träff så kör ja nog istället för att  dricka så då ska de nog börnas lite mer;)

låter bra det:D ta med däck ocksåwink så kan man ta bort 4 stycken;)

hade med mig ett par denna gång ocksåwink blir nog två par nästa gång;)

Audi A4 1.8ts Quattro "Stcc" (2004)
_Nille_ Patrik
15 augusti 2010 · 124 Inlägg

s4jocke skrev:

_Nille_ skrev:

s4jocke skrev:

nästan gång de är träff så kör ja nog istället för att  dricka så då ska de nog börnas lite mer;)

låter bra det:D ta med däck ocksåwink så kan man ta bort 4 stycken;)

hade med mig ett par denna gång ocksåwink blir nog två par nästa gång;)

blir bra det!big_smile

PerArne Mycke vill ha mer...
15 augusti 2010 · 611 Inlägg

Jag tycker personligen den bästa träffen var i parkeringshuset då det va bilar på alla våningarna och det va fullt på parkeringarna där inne plus att det va köer där inne big_smile

Mer såna träffar tycker jag!!

Om det hädanefter bara ska vara mediamarkt som hägrar så kommer man nog inte närvara så mycket, inte jag iaf för har man varit på en så vet man... Det är min åsikt.

Senast redigerat av PerArne (15 augusti 2010)

//Per-Arne
Kanderss0n
17 augusti 2010 · 68 Inlägg

När blir nästa träff? smile

Renault Megane Phas II 1.9 dCi "Pendlarbrukis" (2007)
s4jocke
17 augusti 2010 · 63 Inlägg

PerArne skrev:
Jag tycker personligen den bästa träffen var i parkeringshuset då det va bilar på alla våningarna och det va fullt på parkeringarna där inne plus att det va köer där inne big_smile

Mer såna träffar tycker jag!!

Om det hädanefter bara ska vara mediamarkt som hägrar så kommer man nog inte närvara så mycket, inte jag iaf för har man varit på en så vet man... Det är min åsikt.

¨
skaffa dig en lekbil du också så ska du se att du kommer till mediamarkt du ocksåwink

Audi A4 1.8ts Quattro "Stcc" (2004)
JimmyAndersson
21 augusti 2010 · 1 679 Inlägg

Kanderss0n skrev:
När blir nästa träff? smile

precis, nån som har nåt bra datum så man kan planera in det smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
21 augusti 2010 · 482 Inlägg
Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang