Eftersnack: Vallåkraträffen 21-22/8 2010

NHansson Musikproducent
24 augusti 2010 · 79 Inlägg

Mina bilder finns i denna tråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=188517

Sen en liten film från lördagskvällen wink
http://www.youtube.com/watch?v=x1rpaH2mpow

"Bad sound kills good music"
YoY0 SRS
24 augusti 2010 · 168 Inlägg

SIR_Pierre skrev:

Static35 skrev:

zakademus skrev:

Undrar jag med =]

massor filmer på youtube bara söka big_smile

O just därför förstår jag inte varför vi inte fick ha en seperat eftersnackstråd om kvällen i Helsingborg...

Dom tog ju bort min tråd som jag gjorde angånede kvällen ju...

Volkswagen Golf 1,6 "Den lilla Golfen" (2002)
salleracing billackerare/bilbyggare
24 augusti 2010 · 232 Inlägg

nån som har bilder på dessa bilar som fick pris i 900 klassen ? lr nån som kan skicka länk till ägarna ?

1) Henrik Karlsson, Örebro, Volvo 940
2) Stefan Olausson, Karlskoga, Volvo 965
3) Frode Kvasnes, Norge, Volvo 940

Mitsubishi Eclipse spyder gst "Starwarsbilen" (1997)
Volvo 945 tic "v90 breddad" (1997)
Volvo 245TIC "christine" (1984)
SIR_Pierre Sir
25 augusti 2010 · 737 Inlägg

YoY0 skrev:

SIR_Pierre skrev:

Static35 skrev:

massor filmer på youtube bara söka big_smile

O just därför förstår jag inte varför vi inte fick ha en seperat eftersnackstråd om kvällen i Helsingborg...

Dom tog ju bort min tråd som jag gjorde angånede kvällen ju...

Jag vet. och förstår inte alls varför

Bj00rn
25 augusti 2010 · 29 Inlägg

Det finns en volkswagen nyckel med garaget.org band runt upphittad i samband med vallåkraträffen. Kontakta mig!

salleracing billackerare/bilbyggare
25 augusti 2010 · 232 Inlägg

salleracing skrev:
nån som har bilder på dessa bilar som fick pris i 900 klassen ? lr nån som kan skicka länk till ägarna ?

1) Henrik Karlsson, Örebro, Volvo 940
2) Stefan Olausson, Karlskoga, Volvo 965
3) Frode Kvasnes, Norge, Volvo 940

nån av er vet väll nått om dessa bilar ??, hittar dom inte på garaget

Hamilton
25 augusti 2010 · 8 864 Inlägg

Återigen så vill jag att ni håller er till ämnet och ta privata saker via E-post eller PM.

Tråd rensad på OT

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
SweHedis
25 augusti 2010 · 238 Inlägg

salleracing skrev:

salleracing skrev:
nån som har bilder på dessa bilar som fick pris i 900 klassen ? lr nån som kan skicka länk till ägarna ?

1) Henrik Karlsson, Örebro, Volvo 940
2) Stefan Olausson, Karlskoga, Volvo 965
3) Frode Kvasnes, Norge, Volvo 940

nån av er vet väll nått om dessa bilar ??, hittar dom inte på garaget

1a priset in-sports
2a priset steve_v

JP Samlare
Sweeper Rostskadad
25 augusti 2010 · 194 Inlägg

biltemaanstalld skrev:

WoozyDozz skrev:

putte16v skrev:

Såg en lila v70 på råå campingen utan grill också. Sen en laserblå v70 fick sin ryckt också.
Såg tyvär ingenting.

OT: sånt här som börjar få mig fundera om jag ska montera rakblad så att det inte syns. Men då åker man väl dit för det om nån skulle skära sig...

Sätt dom på insidan av griller och när dom rycker den så kommer dom aldrig röra en grill mer om något är oklart så säg bara att du inte visst något måste varit någon som velat skada dig och tyvärr så var det någon annan vid din bil före dig.
Detta är bara ett exempel annars är ju ström en bra ide vet en som tröttna på att få inbrott i sin bil koppla på något sätt in 230volt i bilen tjuven kom och när han satte sig i sättet så låg det en gömd mettal platta och väntade tror han slutade som biltjuv efter den kvällen.

Skulle vara bra ide! men tyvärr funkar det inte så i verkligheten. Folk blir förbannade och förstör bilen pga det istället sad

OckeroVictor OSR CREW
25 augusti 2010 · 146 Inlägg

Måste bara säga en sak ang- polis anmälan... Då ska det ju tass i betänkande att Volvon i fråga inte ens är laglig att ha på gatan. så det vore ju verkligen till att "skjuta sig i foten" men men... bara o beklaga att det blev som det blev.

Livet är det som passerar när du håller på med annat.
Volvo C70 T5 "XET-Racing" (1998)
WoozyDozz
25 augusti 2010 · 918 Inlägg

Sweeper skrev:

biltemaanstalld skrev:

WoozyDozz skrev:
OT: sånt här som börjar få mig fundera om jag ska montera rakblad så att det inte syns. Men då åker man väl dit för det om nån skulle skära sig...

Sätt dom på insidan av griller och när dom rycker den så kommer dom aldrig röra en grill mer om något är oklart så säg bara att du inte visst något måste varit någon som velat skada dig och tyvärr så var det någon annan vid din bil före dig.
Detta är bara ett exempel annars är ju ström en bra ide vet en som tröttna på att få inbrott i sin bil koppla på något sätt in 230volt i bilen tjuven kom och när han satte sig i sättet så låg det en gömd mettal platta och väntade tror han slutade som biltjuv efter den kvällen.

Skulle vara bra ide! men tyvärr funkar det inte så i verkligheten. Folk blir förbannade och förstör bilen pga det istället sad

Då kanske man blir av med fanskapet från bilarna ;p

Bara så här jag kan tänka mig göra när jag drar till Vallåkra, när det nu blir.

Senast redigerat av WoozyDozz (25 augusti 2010)

Bratten
25 augusti 2010 · 288 Inlägg

SkylinePeter skrev:
jag tycker inte att det här med show and shine area funkade mycket bättre än tidigare. jag och killarna runt omkring mig satt vid sina bilar hela dagen men domarna gick inte runt och gjorde någon bedömning bland oss. när jag sen fick pris så förklarade domaren sig med att han sett bilarna förut och dom hade så dåligt med tid. var inte hela grejen med föranmälan en seriös bedömning och att man skulle få presentera sin bil

sen tycker jag också att det är ett konstigt resonemang att släppa in allt skrot för att ha sveriges största träff. bättre att ta 100kr av alla så slipper man mycket som inte har på en utställning att göra

Jag har min åsikt klar om Vallåkra! Kommer ALDRIG åka dit med rx-7an!
Åker jag ner så åker jag bruksbil eftersom domarna inte har något intresse att titta på bilarna...

Kul när bilar får pris som domarna inte ens har varit och tittat på!!!

RX-7
Tack till: Creatix.se - Xtremt.se - RaidoPower.com - Ralphsdack.com - Wikingrekond.com - BRL Trollhättan - Jspec.se
Mazda Rx-7 Chargespeed "BRED o SINGEL" (1993)
Ford S-Max (2018)
900turbotokig Elektriker
25 augusti 2010 · 18 Inlägg

Kommer inte ställa ut där fler gånger, det slutade med en bula i dörren på supran, den ända bulan på hela bilen o hade inte haft den mer än 4 dagar. sad Hoppas bara den går att knacka ut.

Gasar tills det rasar!
Sportvagnskonsult SVK Customs
25 augusti 2010 · 1 639 Inlägg

Andreas79 skrev:
Jag kommer inom några dagar att lägga ut runt 600 bilder cirka från Vallåkraträffen idag,
Söndag 22 Augusti 2010, dessa kommer ligga på min hemsida www.FotografAndreas.se

Även under foto här på garaget kommer jag lägga upp fotona.
(vid användning av bilder: info@fotografandreas.se eller skicka PM här på garaget)

Fina bilder Andreas!

marbling
26 augusti 2010 · 781 Inlägg

Tråkigt för er som inte fick den bedömning ni förtjänade.Jag hade en bra pratstund med domarna om min bil, och tyckte dom var intresserade och "kunniga".

Andreas79
26 augusti 2010 · 3 968 Inlägg

krille_hlm skrev:

Andreas79 skrev:
Jag kommer inom några dagar att lägga ut runt 600 bilder cirka från Vallåkraträffen idag,
Söndag 22 Augusti 2010, dessa kommer ligga på min hemsida www.FotografAndreas.se

Även under foto här på garaget kommer jag lägga upp fotona.
(vid användning av bilder: info@fotografandreas.se eller skicka PM här på garaget)

Fina bilder Andreas!

Tack så mycket !

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Sketstopp24v STREETRACER
26 augusti 2010 · 892 Inlägg

Vi va endast på Väla o sen Hyllinge..
tack till Polisen som lät oss ha roligt...
tråkigt med alla glasflaskor o nedskräpning =/

Tack till alla som va ute o spekade osv..  ingen som har några bilder elr filmer ifrån när det står en snubbe i mitten med en film-kamera under lördag-kvällen? smile

Bmc Crew
MulleTurbo1990
26 augusti 2010 · 143 Inlägg

Tjena big_smile någon som råkade få min bil på foto när jag la en riktig rökare utanför Mc donalds inne i Helsingborg på lördagen ? big_smile Skriv gärna ett PM big_smile

Den som ingen Turbo har, Han får åka utan bar..
BMW M3 Cab (2002)
Volvo 740 GLT "Farfars pärla" (1989)
SafetyCar
27 augusti 2010 · 403 Inlägg

Sweeper skrev:

biltemaanstalld skrev:

WoozyDozz skrev:
OT: sånt här som börjar få mig fundera om jag ska montera rakblad så att det inte syns. Men då åker man väl dit för det om nån skulle skära sig...

Sätt dom på insidan av griller och när dom rycker den så kommer dom aldrig röra en grill mer om något är oklart så säg bara att du inte visst något måste varit någon som velat skada dig och tyvärr så var det någon annan vid din bil före dig.
Detta är bara ett exempel annars är ju ström en bra ide vet en som tröttna på att få inbrott i sin bil koppla på något sätt in 230volt i bilen tjuven kom och när han satte sig i sättet så låg det en gömd mettal platta och väntade tror han slutade som biltjuv efter den kvällen.

Skulle vara bra ide! men tyvärr funkar det inte så i verkligheten. Folk blir förbannade och förstör bilen pga det istället sad

Min blev stulen i HBG där jag jobbar, sen säljer de grillen vidare. Hittade min grill på vit v70 i Landskrona, efter ett halvt år fick jag den tillbaka. så kan det gå.
De e trist när man vill ha en snygg bil att folk inte vet vad som är mitt å ditt...

Senast redigerat av Follow_me (27 augusti 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang