Ett litet axplock av bilder. Ni hittar fler bilder under mitt galleri. Tyvärr så är det väl inte världens bästa kvalité men jag hoppas att ni har överseende med det.
finns väl inte mer att säga att finns väl inget mer underbart än folk som bygger sånna konstverk o ger pengarna till dem som verkligen behöver dem. detta kommer verkligen att följas
finns väl inte mer att säga att finns väl inget mer underbart än folk som bygger sånna konstverk o ger pengarna till dem som verkligen behöver dem. detta kommer verkligen att följas
Precis gått med i facebookgruppen, men får ha koll här med! Är ju lättare att följa ett bygge här, så många stora tummar upp till detta initiativ!
Tack för ditt stöd även där. Ja det är lättare att följa bygget här då det kommer att vara en helt annan uppföljning med mer information i den bemärkelsen.
man tackar man tackar en fråga är lite nybörjare på detta forumet hur gör man så att man klistrar in det nån annan skrev i sitt eget medelanden om ni förstår va ja menar den lilla gråa rutan sorry för OT
man tackar man tackar en fråga är lite nybörjare på detta forumet hur gör man så att man klistrar in det nån annan skrev i sitt eget medelanden om ni förstår va ja menar den lilla gråa rutan sorry för OT
Ingen fara. Alla är vi nybörjare någon gång Du klickar bara på den blå texten bredvid det röda utropstecknet.
Ingen fara. Alla är vi nybörjare någon gång Du klickar bara på den blå texten bredvid det röda utropstecknet.
Detta är så härligt att se! Jag är ju som du vet, Frank, redan med i FB-gruppen sen ett tag tillbaka.
Vad är nästa steg i bygget?
Lycka till!
Ja du är ju det och det är jag tacksam för.
Idag har vi börjat att lägga igen dörrhandtagen och hålen för låskolven. Vi har även börjat att syra och grundmåla golvet inne i kupén för att sedan börja att lägga in ljudisolering.