5887
Sök

Audi ur 80 quattro

397 Inlägg
28 september 2010
Trådstartare
jaha satt å lekte lite i ps. (klaga inte, min första ps bild) tog bort handtag å tanklock å lite andra små grejer. tonade även rutorna. ser mycket cleanare ut iaf.

http://forumbilder.se/thumbs/f58201011553674fd.jpg

nehe dax å dra upp till pärlan..

397 Inlägg
28 september 2010
Trådstartare
jaha hände ite mycket ida heller

lägger upp en bild iaf smile

http://forumbilder.se/thumbs/7a8201025733Pd0d9.jpg

292 Inlägg
28 september 2010
Väntar med spänning smile

Grand lux, rondellernas okrönte kung
Följ mitt turbo-sleeper bygge http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265736 :)

112 Inlägg
28 september 2010
ser fint ut smile inte roligt att skrapa underredsmassa, tillslut drömmer man om de när man sover;)

397 Inlägg
29 september 2010
Trådstartare
green1991 skrev:
ser fint ut smile inte roligt att skrapa underredsmassa, tillslut drömmer man om de när man sover;)

japp kan inte sova om nätterna.. enda ja tänker på smile

112 Inlägg
29 september 2010
sylen skrev:
green1991 skrev:

ja förstår de..smile blir rejäla magsår...smile

397 Inlägg
30 september 2010
Trådstartare
green1991 skrev:
sylen skrev:
green1991 skrev:

men va fan det får man ta eller ur. det blir schysst när det är klart.. väntar just nu på att någon som är duktig å svetsa ska hjälpa mig.. smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
30 september 2010
vad ska svetsas? jag kan hjälpa till om du inte ska ha en kärnkraftverks svetsare wink

112 Inlägg
30 september 2010
sylen skrev:
green1991 skrev:
sylen skrev:

men va fan det får man ta eller ur. det blir schysst när det är klart.. väntar just nu på att någon som är duktig å svetsa ska hjälpa mig.. smile

ja de lönar sej alltid i slutändan smile

49 Inlägg
30 september 2010
kul projekt! kan tänka mig att 80 quattron e lite bättre utgångsprojekt än S2an, dom små coupe asen väger ju en hel del...
har du några siffror på vad bilen vägde innan du plockade ner den så du ser hur mycket lättare den blev sen? vore ju skoj o se vad du tjänar på lättningen smile

Såg att det satt projektionslysen på den gula S2an du slaktade, du råkar inte ha ett högerlyse till övers? slaktade nämligen en S2an själv men den va smälld på högersidan så jag kunde bara rädda det vänstra lyset =/
Kan ev. köpa bägge om du ger mig ett riktigt bra pris =P

lycka till med projektet! kommer hålla ett litet öga på det wink

MVH Ugge

397 Inlägg
30 september 2010
Trådstartare
_Ugge_ skrev:
kul projekt! kan tänka mig att 80 quattron e lite bättre utgångsprojekt än S2an, dom små coupe asen väger ju en hel del...
har du några siffror på vad bilen vägde innan du plockade ner den så du ser hur mycket lättare den blev sen? vore ju skoj o se vad du tjänar på lättningen smile

Såg att det satt projektionslysen på den gula S2an du slaktade, du råkar inte ha ett högerlyse till övers? slaktade nämligen en S2an själv men den va smälld på högersidan så jag kunde bara rädda det vänstra lyset =/
Kan ev. köpa bägge om du ger mig ett riktigt bra pris =P

lycka till med projektet! kommer hålla ett litet öga på det wink

MVH Ugge

hehe tyvärr inge kvar. va dock iväg å köpt en till s2a nu smile ska kolla va det är för lysen.

hm har bara papprena på bilen ska kolla va den väger original. tro inte den blir mycket lättare eftersom s2 driv väger nog mer än 80 drivlina

kolla gärna projektet

49 Inlägg
2 oktober 2010
jäklar va du samlar på dig tongue är alla i fint körbart skick eller e det krockade och motorraserade du hittar?

har 1 extra motor och 2 drivlinor ink växellådor hemma jag samlat på mig och tänkt göra något skoj med. funderar på att åka o kolla på en porsche 924, en sån borde väl trivas med en audi 5a och fyrhjulsdrift? tongue

säg till om det är projektionslysen på bilen du hämta, prenumerarar på tråden me så jag inte tappar bort dig wink

MVH Ugge

397 Inlägg
3 oktober 2010
Trådstartare
_Ugge_ skrev:
jäklar va du samlar på dig tongue är alla i fint körbart skick eller e det krockade och motorraserade du hittar?

har 1 extra motor och 2 drivlinor ink växellådor hemma jag samlat på mig och tänkt göra något skoj med. funderar på att åka o kolla på en porsche 924, en sån borde väl trivas med en audi 5a och fyrhjulsdrift? tongue

säg till om det är projektionslysen på bilen du hämta, prenumerarar på tråden me så jag inte tappar bort dig wink

MVH Ugge

hehe

den första ja köpte va en fin bil komplett utan motor, den tog ja drivlina ifrån å sålde resten smile
den andra bytte jag till mig å tog lite delar ifrån å sen sålde ja lite grejer av och sedansålde jadentill en norrman.
dennaär körbar lite småfel så den ska ja föröak göra bil av. siter rs2 grejer på den. dem spar ja å sätter dig original

292 Inlägg
3 oktober 2010
Då blir det update snart då? big_smile

Grand lux, rondellernas okrönte kung
Följ mitt turbo-sleeper bygge http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265736 :)

Audiskadad
1 287 Inlägg
19 oktober 2010
hur i hela friden har jag missat denna tråd??tongue
fan va fet den kommer bli!smile men just den modellen ska va orginal utförande!!tongue
med fet turbo motor smile

önskar man själv hade en 83:a med dom smala bakljusen..smile

# Tobias Lundin / 80 sportquattro sedan bygge !
Följ gärna projektet här:
https://www.facebook.com/groups/458659997514331/
Sponsorer: Spacer.se :)

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
19 oktober 2010
nå hur går det för dig sylen? är du i garaget & fixar nå med bilen eller pillar du bara på s2an? haha tongue nu får du sätta igång så den är klar till våren. tjusigt blästerskåp du köpt smile är ju kalas till småsaker. fungerade det bra eller?

397 Inlägg
20 oktober 2010
Trådstartare
Piratstikins skrev:
nå hur går det för dig sylen? är du i garaget & fixar nå med bilen eller pillar du bara på s2an? haha tongue nu får du sätta igång så den är klar till våren. tjusigt blästerskåp du köpt smile är ju kalas till småsaker. fungerade det bra eller?

nej det gå inge bra i garaget.. ja har tyvärr bara pillat med s2an.. måtste hitta någon som är bra på å svetsa ju sad

hmm nej det va skit ska lämna tillbaka det.. usch

397 Inlägg
20 oktober 2010
Trådstartare
Tottii skrev:
fan va fet den kommer bli!smile men just den modellen ska va orginal utförande!!tongue

jasså du tycker dem är snyggare.. hur går det med din bil då smile

397 Inlägg
19 november 2010
Trådstartare
sylen skrev:
Tottii skrev:

jasså du tycker dem är snyggare.. hur går det med din bil då smile

jaha här har det inte hänt mycket inte mycket att ladda upp.. motivationen har lagt sig.. men den kommer tillbaka strax hoppas ja.

har iaf en rolig bild att ladda upp.. kolla denna pärla.. min tysk smile

https://www1.garaget.org/archive/44/43422/225876/225876-2128816.jpg

Sök