Borrade hål i 2 skivor och la lite 2K epoxy så inte m6 islagsmuttrarna rör sig luktade en hel del det men nu är det gjort, sen blev det lite lim och skruvade ihopa
Lite torrmontering, men vafan, kul att se
Sen lite bilder tillägnat Softis då han inte fattade att PU lim sväller :p
råkade liksom ta lite mycke lim
OCH JA, DET BLIR INSEX BULTAR, HAR INTE FÅTT DOM ÄN BARA
Imorse ca 06:45 såg det ut så här och då var det limmat och skruvat
,
sen ikväll blev plastning från låda till baffel
Nu blir d massa spackling och slipning snart , tur man är liten och kommer in genom baffelhålen....så d blir till att krypa in och slipa ner en massa imorron så man kan börja den skittråkiga spacklingen....fast ena sidoväggen invändigt är påbörjad i smyg ikväll :p
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Idag damp det ner ett grönt vadderat kuvert i postlådan
Innehållet blev jag glad över!
Stort tack till mr Roger Edvinsson! som antingen är dum nog att låta mig ha såna här saker, eller smart nog för att hjälpa till med siktet på en världsmästartitel!
Givetvis glömde jag digital kameran men min dåliga iPhone bilder kommer här, började med att krypa in i lådan genom 15" hålen och höll till ena port väggen för att se hur det såg ut när jag hade klämnt in bägge MT, blev kanon, bara att lägga trekantslist och ett tunt fint spackellager och jämna till
Bägge sidor e limmade,skruvade och även plastade!
Eftersom d regnar varje jäkla dag så hoppar jag slipningen så länge då jag inte klarar av att inte ha dörrarna stängda under slipning , och inte road av att behöva städa en hel jävla verkstad, utan det får vänta helt enkelt... mycke bättre o få ihopa lådan och rutramen, så man kan svetsa taket osså... men men nu e vi på G igen!
Fick lite gjort idag med, simon var här så krängde hans däck, sen efter han körde så drog jag igång, lite vispande i cirklar och lite huggande så åkte "lite" lim på :p
Sen skulle nått visst testas imorron, så fick dra igång cteken