Sjysst svartvit bild! Jag funderar på att åka och fota på det där iår. Behöver man bilsports leg eller kan man bara stå bredvid som åskådare och fota passerande?
Vill du berätta om din bil på Passionforcars.org? Konkta mig via mail nedan. PassionForCars.org
robin@passionforcars.org
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Mycket snyggt. Det hör liksom till lite grann det där med en gammal Amazon i detta rally och att bilden är svartvit!!
/Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Sjysst svartvit bild! Jag funderar på att åka och fota på det där iår. Behöver man bilsports leg eller kan man bara stå bredvid som åskådare och fota passerande?
Nä det går bra utan pressackreditering.Fotograferna som är ackrediterade står inte närmare än dom som inte är det.
vettemannen skrev:
Mycket snyggt. Det hör liksom till lite grann det där med en gammal Amazon i detta rally och att bilden är svartvit!!
Snyggt redigerad, får vibbar av Norrbotten av bilden.
Sandra är namnet, kör 240. Älskar att skruva och mecka med min kära Volvo, den betyder allt för mig. Tyvärr killar, jag vill inte bli eran knullkontakt eller man. Har kille och vi är lyckliga tillsammans. Undrar ni något, skriv!