Jag tog en snabb bild på min släde här om dagen:) [url]BILD
I sin rätta miljö! Vacker bild på en vacker bil, hoppas du har fått mycket kul ur denna vinter till skillnad från oss vissa andra. Måste vara sjukt roligt med en sådan bil nu under vintersäsongen.
Ingen kamera gillar högt isotal äckligt brus vad man än gör!
Men har man ett objektiv som släpper in mer ljus så behöver man inte lika högt iso Jag kör ju på budget objektiv
Köp ett stativ o kör längre slutartid.
Jo jag vet men ibland har man inte tänkt tillräckligt långt och hade med sig det Samma som jag bara hade med mig ett minneskort, men ibland blir det så!
Vill du berätta om din bil på Passionforcars.org? Konkta mig via mail nedan. PassionForCars.org
robin@passionforcars.org
Men har man ett objektiv som släpper in mer ljus så behöver man inte lika högt iso Jag kör ju på budget objektiv
Köp ett stativ o kör längre slutartid.
Jo jag vet men ibland har man inte tänkt tillräckligt långt och hade med sig det Samma som jag bara hade med mig ett minneskort, men ibland blir det så!
Mitt problem är att jag alltid har för mycket prylar med mig. Men då kan jag även få bilder som inte andra får som inte orkar släpa som jag
Mitt problem är att jag alltid har för mycket prylar med mig. Men då kan jag även få bilder som inte andra får som inte orkar släpa som jag
haha man ska ju alltid ha lite extra mycket saker med sig, köpte mig nyss en större lowepro rygga *ler*
En bild från helgens iskörning med grabbarna. Och för er som undrar, nej jag fick inte så roligt material från GoPro-kameran efter att den vek sig vid första växlingen.