Eftersnack: Birstaträffen lördag 11 sep

ghost_boy83 CREW
13 september 2010 · 2 594 Inlägg

tyvärr har birsta träffarn blivigt alldeles för stora vilket tyvärr lockar dit fel folk tyvärr är inte sundsvall det enda exemplaret. birsta träffarna framöver kommer nog bara hamna inom klubbnivå i mindre skala. nä bort med alkoholen på bilträffarna gäller även crusingar


http://www.garaget.org/video/qt88ouwb9ryf

http://www.garaget.org/video/hdi40s9a4ckt

squid
13 september 2010 · 12 Inlägg
Mvh // John
En VW Golf går aldrig sönder, den kan bara tillfälligt upphöra att fungera
Volvo XC70 "familje räsern" (2001)
Jockefors
13 september 2010 · 961 Inlägg

tråkigt det som hände där uppe , hade redan åkt hem då så missade allt , som tur va kanske ..

ingen som har nå filmer eller bilder då? på dom få som gav sig ut på planen o lekte lite ..

Pure DieselPower
shirunai
13 september 2010 · 19 Inlägg

Tråkigt när man läste på tidningen alla som försvarade träffarna att det var ofarligt, folk hade kontroll etc bra att de lekar av sig. Det är INTE riskfritt hoppas publiken fattar det också om man skulle råka dunsa in i några, generellt har inte de som kör riktigt bra kontroll, men de kör helt ok men alla kan göra missar samt kan en styrarm smälla exempelvis då kan bilen åka HELT fel, vilket hände på söderhamn träningen i söndags.

mvh andré

ps. men vi kommer inte sluta sladda för det, finns alltid en risk MEN så länge det är så krångligt och dyrt att få åka laglig drifting i Norrland(läs sverige) så kommer folk vilja köra samt visa upp sig jag vet för jag har hållt på sedan 2005.

edit: lagligt event där skulle va THE shit avspärrningar, licens(försäkring), tillstånd, brandsläckare poster, speaker samt relativt hård koll på fylla, skulle förlora sin charm men gynna förararna

Senast redigerat av shirunai (13 september 2010)

Stridsanka
14 september 2010 · 409 Inlägg

Någon som såg på lokala nyheterna? dom sa att folket försökte välta polisbilen och att dom var tvungen att åka ifrån platsen, vissa kanske stod och gungade polisbilen men att försöka välta den är väl att ta i tongue

Ekis!
14 september 2010 · 1 210 Inlägg

Stridsanka skrev:
Någon som såg på lokala nyheterna? dom sa att folket försökte välta polisbilen och att dom var tvungen att åka ifrån platsen, vissa kanske stod och gungade polisbilen men att försöka välta den är väl att ta i tongue

Ja och vad tror du folk tror då??

Helt rätt! de är skit detsamma vad som hände där.. utan de Media skriver de tror folk har hänt...

tråkigt men sant.

Stridsanka
14 september 2010 · 409 Inlägg

Ekis! skrev:

Stridsanka skrev:
Någon som såg på lokala nyheterna? dom sa att folket försökte välta polisbilen och att dom var tvungen att åka ifrån platsen, vissa kanske stod och gungade polisbilen men att försöka välta den är väl att ta i tongue

Ja och vad tror du folk tror då??

Helt rätt! de är skit detsamma vad som hände där.. utan de Media skriver de tror folk har hänt...

tråkigt men sant.

Jo det är ju sant, men det är så fult.

Denna träff vart som den vart, och det är väl inget att hänga i julgranen direkt, men uppskattar alla som ställer upp och sladdar som dom flesta kommer för att titta på.

Casy vinnarskalle!
14 september 2010 · 907 Inlägg

Tror folk kommer sköta sig bättre till nästa träff. Nu blev detta en flopp och alla blev missnöjda. Man lär sig av sina misstag smile och nästa år ska banne mig jag också köra.. yep!

BMW M3 "Crisis" (2002)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 september 2010 · 5 753 Inlägg

Casy skrev:
och nästa år ska banne mig jag också köra.. yep!

Det hoppas jag smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
lilleman_ vw in my heart!
14 september 2010 · 161 Inlägg

jo håller med! nu ligger de bakom oss! å nu kanske vi som verkligen vill ha en riktigt träff tar till oss och styr upp lite big_smile eller hur man ska uttrycka de! synd bara det är ganska långt för mig att komma ner på typ varje träff men dom 4 jag ha varit på så va den här total miss lyckad!

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
15 september 2010 · 482 Inlägg

Jag är kallad till polisen på "möte" ang birstaträffen.... får se vad de säger om de vill sammarbeta eller köra sitt race

Senast redigerat av Nitr00x (15 september 2010)

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
IceEyes Varningar: För många..
15 september 2010 · 2 552 Inlägg

Nitr00x skrev:
Jag är kallad till polisen på "möte" ang birstaträffen.... får se vad de säger om de vill sammarbeta eller köra sitt race

Kumla Anstalten nästa wink

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Tumic Shits of sundsvall FTW!
15 september 2010 · 36 Inlägg

Avgå från sosc sedan då? var väl de du hade sagt att du skulle göra den dagen sosc skulle samarbeta med polisen? ska bli spännande och se om du håller dina ord wink

Eller är ditt polis hat bara en macho attityd för att imponera på moppe pojkarna i byn lol

Senast redigerat av Tumic (15 september 2010)

gamlingen
15 september 2010 · 5 198 Inlägg

Nitr00x skrev:
Jag är kallad till polisen på "möte" ang birstaträffen.... får se vad de säger om de vill sammarbeta eller köra sitt race

Är det inte BÅDA parter som ska samarbeta..

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
15 september 2010 · 482 Inlägg

Tumic skrev:
Avgå från sosc sedan då? var väl de du hade sagt att du skulle göra den dagen sosc skulle samarbeta med polisen? ska bli spännande och se om du håller dina ord wink

Jag hoppar verkligen att du skojar nu din lilla tangentbordsriddare vad fan gör du åt saken då? springer och gömmer dig?

Jag är kallad till "möte" alla utom du förstår att det är ett förhör, Samarbetar man med Polisen för att man blir kallad på ett förhör?

SOSC kommer aldrig samarbeta med polisen och jag kommer i såna fall inte avgå utan lägga ner sidan för domänen är faktiskt min.

Senast redigerat av Nitr00x (15 september 2010)

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
15 september 2010 · 482 Inlägg

gamlingen skrev:

Nitr00x skrev:
Jag är kallad till polisen på "möte" ang birstaträffen.... får se vad de säger om de vill sammarbeta eller köra sitt race

Är det inte BÅDA parter som ska samarbeta..

Absolut jag går dit för att föra en vettig konversation för att lösa ett gemensamt problem men gissar att dem kommer kör sin vanliga taktik och försöka skrämma till sig ett svar mm och då kör vi efter deras regler då kommer jag svara på deras frågor sen är samtalet avslutat och det komme inte leda till en lösning.

Senast redigerat av Nitr00x (15 september 2010)

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Tumic Shits of sundsvall FTW!
15 september 2010 · 36 Inlägg

Nitr00x skrev:

Tumic skrev:
Avgå från sosc sedan då? var väl de du hade sagt att du skulle göra den dagen sosc skulle samarbeta med polisen? ska bli spännande och se om du håller dina ord wink

Jag hoppar verkligen att du skojar nu din lilla tangentbordsriddare vad fan gör du åt saken då? springer och gömmer dig?

Jag är kallad till "möte" alla utom du förstår att det är ett förhör, Samarbetar man med Polisen för att man blir kallad på ett förhör?

SOSC kommer aldrig samarbeta med polisen och jag kommer i såna fall inte avgå utan lägga ner sidan för domänen är faktiskt min.

Oj trampade jag på dom rosa balett skorna nu? polisen måste ha varit väldigt hård mot dig tidigare så hårt som du verkar ogilla dom, men efter tidigare uttalanden från dig så är det kanske inte så konstigt att dom vill prata med dig, efter vad som hände i helgen...

Att kalla mig för tangentbords riddare är lite fel då jag törs stå för min åsikt och det jag säger, inte neka när det kommer fram bakvägen om vad man har sagt, tänk på de nästa gång du riktar misstankar åt olika håll...

Men förstår att humöret tryter nu när skeppet sjunker, hoppas bara att detta inte blir lika uppmärksammat som Titanic då sosc faktiskt förtjänar att få en tyst begravning och ligga på havets botten då besättningen hoppar över bord en efter en, nej låt sosc bli ett avslutat kapittel i Sundsvalls bil historia och om ni promt vill hålla på med ett "bil forum" starta upp de under ett annat namn, för sosc kommer ingen någonsin ta på allvar igen, inte med "SOSC kommer aldrig samarbeta med polisen " inställningen, den imponerar du bara på moppe pojkarna med...

Lycka till på fredag, vi håller tummarna...

Senast redigerat av Tumic (15 september 2010)

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
15 september 2010 · 482 Inlägg

Tumic skrev:

Nitr00x skrev:

Tumic skrev:
Avgå från sosc sedan då? var väl de du hade sagt att du skulle göra den dagen sosc skulle samarbeta med polisen? ska bli spännande och se om du håller dina ord wink

Jag hoppar verkligen att du skojar nu din lilla tangentbordsriddare vad fan gör du åt saken då? springer och gömmer dig?

Jag är kallad till "möte" alla utom du förstår att det är ett förhör, Samarbetar man med Polisen för att man blir kallad på ett förhör?

SOSC kommer aldrig samarbeta med polisen och jag kommer i såna fall inte avgå utan lägga ner sidan för domänen är faktiskt min.

Oj trampade jag på dom rosa balett skorna nu, polisen måste ha varit väldigt hård mot dig tidigare så hårt som du verkar ogilla dom, men efter tidigare uttalanden från dig så är det kanske inte så konstigt att dom vill prata med dig...

Att kalla mig för tangentbords riddare är lite fel då jag törs stå för min åsikt och det jag säger, inte neka när det kommer fram bakvägen om vad man har sagt wink

Men förstår jag dig rätt? Du är mer än villig att samarbeta med polisen?

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Tumic Shits of sundsvall FTW!
15 september 2010 · 36 Inlägg

yes, klart jag är, för det främjar bara ett fungerande bilintresse

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
15 september 2010 · 482 Inlägg

ok.

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang